Wywiad z Witoldem Dębickim o zakupie Conecto G (12.2005

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
Tomekk
Posty: 8
Rejestracja: 2007-01-07, 01:30
Lokalizacja: Bydgoszcz / Brhv
Kontakt:

Wywiad z Witoldem Dębickim o zakupie Conecto G (12.2005

Post autor: Tomekk » 2007-03-20, 17:01

Z powodu przetargu, który wygrał EvoBus, wstawiłem wywiad z Panem Prezesem z 2005r. na zakup ostatniej serii Conecto G. Ten wywiad poszukałem dzis w netcie... :)
DLACZEGO CONECTO?

Wywiad z Witoldem Dębickim, prezesem MZK Sp. z o.o. w Bydgoszczy

BusKurier: W tym roku Miejski Zakład Komunikacyjny w Bydgoszczy ogłosił przetarg na dostawę 23 nowych autobusów. Zamówienie to wygrała rma EvoBus Polska z pojazdem Mercedes-Benz Conecto G. Co zdecydowało o jego wyborze?
Witoldem Dębickim: Zgodnie z przyjętą specykacją przetargową najistotniejszym kryterium wyboru była cena pojazdu i tutaj najlepiej wypadł Mercedes, który zaoferował model Conecto G za sumę 890 000 zł netto. Płatność ta jest rozłożona na 36 rat. Drugim istotnym wymogiem była wysokość podłogi. Tutaj również najlepiej wypadło Conecto, którego wysokość podłogi nad nawierzchnią wynosi 635 mm. Ponadto wszystkie zaoferowane pojazdy musiały mieć silniki Euro 3, monitoring przedziału pasażerskiego i sygnalizację wizualno-dźwiękową dla pasażerów. Przy wyborze Conecto kierowaliśmy się także opinią naszych kierowców, którzy jeździli m.in. tym autobusem w ramach testów. Ich zdaniem jest on wygodny, sprawny, cichy oraz „dobrze się prowadzi”.
BusKurier: Zakup autobusu to jedno, natomiast druga strona medalu to codzienna obsługa i serwis…
Witoldem Dębickim: Oczywiście, to bardzo istotna kwestia – zwłaszcza przy zakupie 23 autobusów. Na mocy podpisanej umowy z EvoBus Polska uzyskaliśmy autoryzację na wszelkiego rodzaju naprawy i obsługę serwisową pojazdów. Dotyczy ona zarówno trzyletniego okresu gwarancyjnego, jak i późniejszego okresu eksploatacji. Wiąże się to z pełnym dostępem do dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej i katalogów części zamiennych w jezyku polskim. Zgodnie z warunkami umowy #8211; w okresie gwarancji części zamienne muszą zostać nam dostarczone w nieprzekraczalnym terminie 48 godzin. Ponadto producent zagwarantował nam bezpłatne przeszkolenie 40 kierowców oraz 10 mechaników w zakresie obsługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. To nam pomoże szybko i sprawnie zapewnić pełny serwis tym nowym autobusom w naszej ocie.

http://www.evobus.pl/Projects/c2c/chann ... rier07.pdf
Pozdrowienia

Tomekk
Obrazek

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2007-03-22, 12:43

Ich zdaniem jest on wygodny, sprawny, cichy oraz „dobrze się prowadzi”.

Mój znajomy kierman ma teraz stały przydział 3556 i ma już dosyć, mówi że nawet ikary automaty są wygodniejsze... Jego zdaniem najwygodniejszym wozami dla kierowcy są nasze Many.
3N Wilczak

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2007-03-22, 20:46

mc_pele pisze:są nasze Many.
To jest święta prawda, mó wujek jeździł 3541, potem poszedł na 3551 i mówił że to różnica jak między Corsą a Tirem, teraz jest na emeryturze :)
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
X-ik
Posty: 300
Rejestracja: 2007-01-06, 13:59
Lokalizacja: Toru
Kontakt:

Post autor: X-ik » 2007-03-22, 21:46

Fakt MANy dla kierowców są bardzo wygodne, mój klubowy kolega ostatnio miał MANa i był bardzo zadowolony, wogóle nie zmęczył się w pracy.
Obrazek

Obrazek

Kraw
Posty: 426
Rejestracja: 2007-01-06, 22:21
Lokalizacja: Fordon-bajka
Kontakt:

Post autor: Kraw » 2007-03-22, 22:23

mc_pele pisze:
Ich zdaniem jest on wygodny, sprawny, cichy oraz „dobrze się prowadzi”.

Mój znajomy kierman ma teraz stały przydział 3556 i ma już dosyć, mówi że nawet ikary automaty są wygodniejsze... Jego zdaniem najwygodniejszym wozami dla kierowcy są nasze Many.
AAA :P brachol go zna :P z lini 79 kierman ;) taki w średnim wieku krótko ścięty ;) no nie będe komentował tego jak się jeździ merolem ;P brat miał raz 3557 na 71;/ żal i tyle
Ostatnio zmieniony 2007-03-22, 22:35 przez Kraw, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Post autor: Dawid Szramke » 2007-03-22, 22:30

Fakt Man i dla kierowcy i dla pasażera jest wygodny. Własciwie nie wiem czemu tak mało ich przyszło.

Kraw
Posty: 426
Rejestracja: 2007-01-06, 22:21
Lokalizacja: Fordon-bajka
Kontakt:

Post autor: Kraw » 2007-03-22, 22:38

One były drogie jak smok..oferta średnia ale potrzeba było niskich podłóg .A mzk nie chciało kolejnogo kredytu z ,,Volvo'' wybrali many bo same jelcze z kilkoma volvami by nie dały rady (z kilkoma volvami jak na tamte czasy na ino ).
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''

Awatar użytkownika
X-ik
Posty: 300
Rejestracja: 2007-01-06, 13:59
Lokalizacja: Toru
Kontakt:

Post autor: X-ik » 2007-03-22, 23:55

To fakt MAN należy do wyjątkowo drogich marek, tak dla porównania podstawowa wersja NL263(12m bez klimy kierowcy) jest o 100,000zł droższa od przegubowego CONNECTO w wersji Bydgoskiej
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Matiss
Posty: 358
Rejestracja: 2007-01-13, 17:12
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matiss » 2007-03-23, 15:10

X-ik pisze:To fakt MAN należy do wyjątkowo drogich marek, tak dla porównania podstawowa wersja NL263(12m bez klimy kierowcy) jest o 100,000zł droższa od przegubowego CONNECTO w wersji Bydgoskiej
no tak ale za komfotr i wygode:P oraz za dobrą marke trzeba płacić...Dla mnie MAN'y to najlepsze autobusy :) i tak już pewnie pozostanie

ODPOWIEDZ