[Przetarg] 13.07.2010 - 12 sztuk autobusów (z opcją +4)

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

[Przetarg] 13.07.2010 - 12 sztuk autobusów (z opcją +4)

Post autor: spooney » 2010-07-17, 19:15

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (...)

Dostawa 12 szt. autobusów fabrycznie nowych w wersji miejskiej, z tego 10 szt. przegubowych i 2 szt. jednoczłonowych wraz z zamówieniem uzupełniającym. (...)

Oferowane autobusy muszą spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r Nr 32, poz.262 z późn. zmianami) wydanym na podstawie art. 66 ustawy z dnia 20.6.1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. Nr z 2005r nr 108 , poz. 908 , z późn. zmianami ) oraz Polskiej Normy nr PN-S-47010:1999 oraz posiadać świadectwo homologacji.
Dostawy 12 szt. autobusów fabrycznie nowych w wersji miejskiej, z tego 10 szt. przegubowych i 2 szt. jednoczłonowych, rok produkcji nie starsze niż 2010 odbywać się będą maksymalnie w dwóch terminach, wielkość jednej dostawy nie więcej niż 7 sztuk w odstępach co najmniej 5 dniowych.
Poniższe elementy łańcucha napędowego:
? silnik,
? skrzynia biegów,
? most napędowy.
Powinny być zunifikowane (elementy traktowane rozłącznie) w następujący sposób:
? we wszystkich autobusach wyprodukowane przez jednego producenta,
? we wszystkich autobusach przegubowych jednego typu,
? we wszystkich autobusach jednoczłonowych jednego typu.
Wykonawca przy odbiorze autobusów musi dostarczyć wszystkie wymagane aktualnymi przepisami dokumenty umożliwiające ich zarejestrowanie.
Każdy autobus powinien spełniać parametry techniczne określone w siwz, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 7. i art. 134 ust.6 pkt 4) Pzp. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na dostawie 4 szt. autobusów fabrycznie nowych w wersji miejskiej, z tego 2 szt. przegubowych i 2 szt. jednoczłonowych.
Decyzję o skorzystaniu z zamówienia uzupełniającego zamawiający podejmie najpóźniej w II kwartale 2011 r.

Dostawa danego zamówienia nastąpi w terminie 5 miesięcy od podjęcia decyzji, po wcześniejszym przesłaniu zamówienia. Cena autobusów nie może być wyższa niż zaoferowana w niniejszym postępowaniu. (...)

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 6 (od udzielenia zamówienia) (...)

Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena oferty. Waga 79
2. Materiał lub technologia wykonania konstrukcji podwozia i poszycia. Waga 15
3. Pojemność silników. Waga 3
4. Liczba miejsc siedzących dostępnych z poziomu niskiej podłogi. Waga 3 (...)

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
25.8.2010 - 08:30 (...)

Warunki otwierania ofert
Data: 25.8.2010 - 09:00 (...)

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Ostatnio zmieniony 2010-07-17, 20:55 przez spooney, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Artur Gotowski
Posty: 670
Rejestracja: 2007-01-06, 14:41

Post autor: Artur Gotowski » 2010-07-17, 19:50

Dość ciekawy przetarg zwłaszcza jeśli chodzi o to zamówienie uzupełniające i zapis, że cena nie może być wyższa niż z pierwszego zamówienia. Ciekawe, jak do tego podejdą producenci bo przecież nie ma gwarancji, że za rok (przy drugim zamówieniu) koszt produkcji tego samego modelu autobusu nie będzie wyższy :)

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-07-18, 12:33

misiekbydzia pisze:Co z klimatyzacją? Znowu nie ma?
Ogłoszenie nie zawiera takich szczegółów.
Ogłoszenie pisze:Każdy autobus powinien spełniać parametry techniczne określone w siwz
A ponieważ SIWZ na razie nie jest dostępny dla każdego więc trudno powiedzieć jakie są konkretne wymagania techniczne odnośnie pojazdów.
Obrazek

michal-bydg
Posty: 41
Rejestracja: 2009-09-24, 10:56
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: michal-bydg » 2010-07-18, 12:45

Jeżeli mają to być kolejne Mercedesy lub [err=jakie kol wiek] jakiekolwiek[/err] inne autobusy to chociaż niech będą miały przesuwane okna bo z uchylanymi oknami w te upały nie da się prawie jeździć.
Ostatnio zmieniony 2010-07-18, 13:09 przez michal-bydg, łącznie zmieniany 1 raz.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2010-07-18, 14:06

misiekbydzia pisze:Co z klimatyzacją? Znowu nie ma? Dla mnie powinien teraz być już standard.
Będzie, dla kierowcy. ZDMiKP nie wymaga klimy, to przewoźnik nie będzie tracił na takie rzeczy pieniędzy. To nie są tanie rzeczy.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-07-18, 21:55

Wyjątkowo mam czuja względem Mana lub Solarisa, w samym ogłoszeniu nie ma informacji "silnik tego samego producenta co autobus" co właściwie skreśla wygraną Mercedesa, zresztą przy stosunkowo dużym przetargu, nie 6 sztuk, moment na wprowadzenie nowej konstrukcji autobusów jak najbardziej PRO, Mercedes w ostatnich dwóch przetargach oferował wysokie ceny swoich produktów ;p
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-07-19, 13:21

Dziś miałem przyjemność przeczytania SIWZ jest właściwie identyczny z wyjątkiem kryteriów przyznawania oceny, dają teraz szersze spektrum, właściwie mogą do walki stanąć 3 marki: Solaris, Volvo i Mercedes.

04.2010 Przegubowe

LP. WYSZCZEGÓLNIENIE KRYTERIÓW WAGA
I CENA OFERTY 77%
II MATERIAŁ LUB TECHNOLOGIA WYKONANIA KONSTRUKCJI NADWOZIA I POSZYCIA 15%
III POJEMNOŚĆ SILNIKA AUTOBUSU 5%
IV LICZBA MIEJSC SIEDZĄCYCH DOSTĘPNYCH Z POZIOMU NISKIEJ PODŁOGI 3%
I kryterium - Cena
II kryterium - Poszycie (wszystkie firmy dostaną 15 pkt.)
III kryterium ? POJEMNOŚĆ SILNIKA AUTOBUSU
pojemność skokowa powyżej 10.000cm3 - 5 pkt,
pojemność skokowa do 10.000 cm3 - 0 pkt.
IV kryterium LICZBA MIEJSC SIEDZĄCYCH DOSTĘPNYCH Z POZIOMU NISKIEJ PODŁOGI AUTOBUSU:
20 lub więcej miejsc - 3 pkt,
mniej niź 20 miejsc - 0 pkt.


07.2010

LP. WYSZCZEGÓLNIENIE KRYTERIÓW WAGA
I CENA OFERTY 79%
II MATERIAŁ LUB TECHNOLOGIA WYKONANIA KONSTRUKCJI NADWOZIA I POSZYCIA 15%
III POJEMNOŚĆ SILNIKÓW 3%
a Pojemność silnika autobusu przegubowego 2,5%
b Pojemność silnika autobusu jednoczłonowego 0,5%
IV LICZBA MIEJSC SIEDZĄCYCH DOSTĘPNYCH Z POZIOMU NISKIEJ PODŁOGI 3%
a) Liczba miejsc siedzących dostępnych z poziomu niskiej podłogi autobusu przegubowego 2,5%
b) Liczba miejsc siedzących dostępnych z poziomu niskiej podłogi autobusu jednoczłonowego 0,5%
I kryterium - Cena
II kryterium - Poszycie (wszystkie firmy dostaną 15 pkt.)
III kryterium ? POJEMNOŚĆ SILNIKÓW
III a) POJEMNOŚĆ SILNIKA AUTOBUSU PRZEGUBOWEGO:
pojemność skokowa powyżej 10.000cm3 - 2,5 pkt,
pojemność skokowa do 10.000 cm3 - 0 pkt.
III b) POJEMNOŚĆ SILNIKA AUTOBUSU JEDNOCZŁONOWEGO:
pojemność skokowa powyżej 7.000cm3 - 0,5 pkt,
pojemność skokowa do 7.000 cm3 - 0 pkt.
IV kryterium - LICZBA MIEJSC SIEDZĄCYCH DOSTĘPNYCH Z POZIOMU NISKIEJ PODŁOGI
IV a) LICZBA MIEJSC SIEDZĄCYCH DOSTĘPNYCH Z POZIOMU NISKIEJ PODŁOGI AUTOBUSU PRZEGUBOWEGO:
20 lub więcej miejsc - 2,5 pkt,
mniej niż 20 miejsc - 0 pkt.
IV b) LICZBA MIEJSC SIEDZĄCYCH DOSTĘPNYCH Z POZIOMU NISKIEJ PODŁOGI AUTOBUSU JEDNOCZŁONOWEGO:
10 lub więcej miejsc - 0,5 pkt,
mniej niż 10 miejsc - 0 pkt.
Ostatnio zmieniony 2010-07-19, 13:49 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-07-19, 13:50

SIWZ jest już dostępny na stronie MZK Bydgoszcz >> http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/p ... 8_SIWZ.pdf

Różnice w parametrach technicznych pomiędzy tym a poprzednim przetargiem to zaledwie: dodatkowy dysk twardy (monitoring) oraz przewód do rozruchu silnika z zewnętrznego źródła prądu na poszczególne grupy pojazdów.
Obrazek

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2010-07-19, 14:53

Strasznie kiszkowaty ten SIWZ. MZK znowu może kupić szczelne trumny z okieneczkami uchylnymi.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-07-19, 19:23

i znów kupi :lol:
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-07-27, 23:25

Pytanie nr 1:
(...) Zamawiający informuje, że od jednego z Wykonawców wpłynęły zapytanie o następującej treści:

W punkcie III specyfikacji ?OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA?, w opisie dotyczącym
autobusu jednoczłonowego, w punkcie 4 w tabeli, dotyczącym silnika, jest zapis:
?silnik o zapłonie samoczynnym, chłodzony cieczą, o pojemności skokowej do 10 000 ccm spełniający normę EURO 5?

Czy Zamawiający dopuści silnik nieznacznie przekraczający podaną pojemność
skokową (10518ccm) spełniający wszystkie inne wymagane parametry?

Zamawiający odpowiada (...):
Zamawiający nie wprowadza proponowanej zmiany pojemności skokowej.

http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/p ... 8_odp1.pdf
Obrazek

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Robert Reimus » 2010-07-28, 00:27

spooney pisze:10518
Taką pojemność silnika na pewno proponuje MAN.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-07-29, 13:22

Volvo ;)
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-07-30, 00:08

Pojawiła się kolejna odpowiedź (z 29.07.2010), hmm...
MAN (silnik D2066) pyta po raz drugi o to samo, nie poddają się ale to i tak nic nie daje:

Pytanie >> http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/p ... p2_zal.pdf

Odpowiedź >> http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/p ... 8_odp2.pdf
Obrazek

micha

Post autor: micha » 2010-07-30, 13:44

Wg. mnie to w taki sposób można "ustawić" przetarg pod konkretnego producenta.

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-08-03, 20:32

A to niespodzianka...

Modyfikacja SIWZ >> http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/pliki/088mod1.pdf
(...) Na stronie 8 SIWZ zmienia się treść punktu III: ?OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA?, w opisie dotyczącym autobusu jednoczłonowego, w punkcie 4 w tabeli, dotyczącym silnika po wyrazach:

?silnik o zapłonie samoczynnym, chłodzony cieczą, o pojemności skokowej do 10 000 ccm spełniający normę EURO 5?

dodaje się :

?Zamawiający dopuszcza silnik o zapłonie samoczynnym, chłodzony cieczą, o pojemności skokowej wyzszej niż 10 000 ccm jednak nie wyższej niż 11 000 ccm spełniający normę EURO 5 pod warunkiem , że zaoferowane autobusy będą posiadały w całym zamówieniu 12 szt. autobusów fabrycznie nowych w wersji miejskiej, z tego 10 szt. przegubowych i 2 szt. jednoczłonowych wraz z zamówieniem uzupełniającym silniki tego samego typu? (...)

http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/pliki/088mod1.pdf
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-08-03, 20:45

Uohohoh, chyba jednak pojawiająca się korozja w Conecto LF dała im do myślenia ;>
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Darek » 2010-08-03, 20:56

Uohohoh, chyba jednak pojawiająca się korozja w Conecto LF dała im do myślenia ;>
Ty serio z tą korozją?
Ja osobiście mam dosyć tureckich wozów i z radością powitam SU18 albo MANa.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Awatar użytkownika
Michał
Posty: 682
Rejestracja: 2009-08-17, 12:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Michał » 2010-08-03, 21:07

Darek pisze:
Ja osobiście mam dosyć tureckich wozów i z radością powitam SU18 albo MANa.
Zgadzam się tu z tobą tez już mam dość tych tureckich autobusów. Nie pamiętam autobusów co by tak szybko miało tak dużo awarii i do tego te tandetne trzeszczące plastiki.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-08-03, 21:55

Ty serio z tą korozją?
Serio, serio - na razie korodują tylko elementy dodatkowe, jedna to już jest powód do myślenia - w 9 miesięcznym autobusie. To w #588.
W #587 listwy w drzwiach też korodują, niby pierdoły ale zawsze.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 751
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

Post autor: Paweł W » 2010-08-04, 10:51

Miejmy nadzieję, że w końcu trochę pomyśleli...też mam dosyć turcedesów, zwłaszcza tych nowych, a już kompletnie mi obrzydły jak zobaczyłem to zdjęcie, jeśli w 9 miesięcznym autobusie korodują takie pierdoły to zobaczymy za parę lat.
Ostatnio zmieniony 2010-08-04, 15:13 przez Paweł W, łącznie zmieniany 1 raz.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2010-08-04, 14:01

misiekbydzia pisze:SU18 będzie wyglądał u nas świetnie(niebieski lakier)
Będzie miał kolorystykę jak te Mercedesy, więc dużo niebieskiego nie będzie. MAN też się może prezentować świetnie, tym bardziej że jest to nowsza (Lion's City) wersja niż obecna, którą mamy.
Krzysztof Juszczak pisze:Serio, serio - na razie korodują tylko elementy dodatkowe, jedna to już jest powód do myślenia - w 9 miesięcznym autobusie. To w #588.
W #587 listwy w drzwiach też korodują, niby pierdoły ale zawsze.
Gwarancja na to obowiązuje?
Ostatnio zmieniony 2010-08-04, 15:14 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-08-05, 00:27

Jeszcze ponad 2 lata, chyba, że to jest w ramach perforacji - to jeszcze z 9, ale kto to zauważy...
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-08-05, 15:50

Kolejne pytania i odpowiedzi:
(...) Zamawiający informuje, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie o treści :

1. Czy Zamawiający dopuści dostarczenie systemu diagnostycznego, którego użytkowanie nie wymaga aktualizacji w czasie eksploatacji pojazdów?

2. Czy Zamawiający dopuści system rozliczania gwarancji na zasadzie odpłatności za zamontowaną część i rozliczeniu kosztów jej zakupu w systemach gwarancyjnych w taki sposób, że płatności rozliczane pomiędzy stronami nie będą obciążały finansowo Zamawiającego tj. rozliczanie na zasadzie kompensaty zobowiązań?

Zamawiający odpowiada (...):

Ad. 1. Zamawiający oczekuje, iż dostarczone oprogramowanie, będzie stale aktualne i w razie wystąpienia takiej potrzeby usprawniane lub modyfikowane do 31.12.2021r.

Ad. 2. Zamawiający nie dopuszcza proponowanego systemu rozliczania gwarancji. (...)

http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/p ... 8_odp3.pdf
Obrazek

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-08-11, 16:37

Pytanie nr 4:
9...) Zamawiający informuje, że od jednego z Wykonawców wpłynęło zapytanie o treści :

Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie autobusów o zwiększonym komforcie dla pasażerów stojących,
gdzie zamiast 8 pasażerów na 1m2 jest 6 pasażerów na 1m2, a całkowita liczba miejsc pasażerskich wynosi:
dla autobusu przegubowego: 150 miejsc,
dla autobusu jednoczłonowego: 95 miejsc.

Zamawiający odpowiada (...):

Zamawiający nie określił w specyfikacji ilości pasa?erów stojących w autobusach z uwagi ,
że są to kwestie konstrukcyjne autobusu, które pozostawił do określenia dostawcy.

http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/p ... 8_odp4.pdf
Modyfikacja SIWZ nr 2:
(...) Zamawiający wprowadza modyfikację o następującej treści:
1. Na stronie 4 SIWZ zmienia się treść punktu III: ?OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA?,
w opisie dotyczącym autobusu przegubowego, punkt 9 tabeli otrzymuje brzmienie:

9. Układ wentylacji
- Układ wentylacji naturalny: okna boczne przesuwne i klapy dachowe,
- Wentylacja wymuszona: wentylatory z filtrami powietrza.

2. Na stronie 8 SIWZ zmienia się treść punktu III: ?OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA?,
w opisie dotyczącym autobusu jednoczłonowego, punkt 9 tabeli otrzymuje brzmienie:

9. Układ wentylacji
- Układ wentylacji naturalny: okna boczne przesuwne i klapy dachowe,
- Wentylacja wymuszona: wentylatory z filtrami powietrza (...)

http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/p ... 8_mod2.pdf
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał
Posty: 682
Rejestracja: 2009-08-17, 12:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Michał » 2010-08-12, 10:27

Oooo... będą przesuwane okna.

Mateusz Machel
Posty: 2888
Rejestracja: 2007-01-06, 14:02

Post autor: Mateusz Machel » 2010-08-12, 12:58

Łooo kurcze! No to + dla klubu. :D
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-08-16, 13:20

No to jest nasz sukces :)
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2010-08-17, 23:19

Modyfikacja nr 3:
(...) Zamawiający wprowadza modyfikację o następującej treści:

1. Na stronie 22 SIWZ w punkcie XVI: ?Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach?, dodaje się ust 9 o treści: ? W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, zmiana ta może zostać wprowadzona aneksem do umowy.?

2. Na stronie 35 SIWZ załącznik nr 5 ?Wzór umowy? w § 8 dodaje się ust. 3 o treści: ? W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, zmiana ta może zostać wprowadzona aneksem do umowy.? (...)

http://www.mzk.bydgoszcz.pl/przetargi/p ... 8_mod3.pdf
Obrazek

ODPOWIEDZ