




Moderator: spooney
myślmy racjonalnie, przede wszystkim "to nie nasze", więc najwięcej mamy do gadania. Jeżeli pojawi się jakaś nowa strona to jej wykonanie zostanie po prostu komuś zlecone, jakiejś firmie zajmującej się tymi rzeczami, albo jakiemuś "znajomemu informatowi". Profesjonalna nowoczesna strona kosztuje, mimo że w porównaniu z kosztami prowadzenia takiego mzk to grosze, ale jednak.Matik_2785 pisze:Odbijemy tą strone i się nią zajemiemy sami
Najwidoczniej informatyk, który aktualizuje stronę na życzenie MZK nie otrzymał znikąd ciągu dalszego kroniki firmy, stąd jej brak.krzys54 pisze:Oczywiście historia kończy się na 2007r
Ok, dzięki.Kamil3836 pisze:A jesteś pracownikiem? Jeśli tak, to wszystko jest opisane na dyspozytorni.
Myślę, że to forum nie jest właściwym miejscem na zadawanie takich pytań:)jacenty pisze:No i dupa, na dyspozytorni wcięło instrukcję.
Za treść strony internetowej odpowiadają wszystkie komórki organizacyjne. Mój dział odpowiada tylko od strony technicznej. Niestety nie mam zbyt dużego wpływu na to co zostanie mi dostarczone do umieszczenia. Główną opiekę merytoryczną sprawuje Dział Organizacji i Administracji. Wydaje mi się jednak, że nastąpił postęp w przepływie informacji i przynajmniej na dzień dzisiejszy stan taboru powinien być aktualny.Matiss pisze:WitamOd jakiegoś czasu przyglądam się stronie MZK Bydgoszcz i dochodzę do jednego t wniosku ... Aktualizowane są tylko informacje dotyczące przetargów a jeśli chodzi o informacje dotyczące stanu taboru już nie! Ostatnia aktualizacja miała miejsce w maju 2006 roku. I z tamtych danych możemy się dowiedzieć że MZK posiadają jeszcze 33 heble
( a nie mamy już żadnego
) 39 automatów ( obecnie 31 ? ) tylko 23 Conecto a o Citaro nie ma żadnej informacji. Jakość Fotek także pozostawia wiele do życzenia. Czy jest możliwość aby w najbliższym czasie to zmienić?
Pozdrawiam
Dokładnie tak było. Historię spisywał nasz pracownik, który przeszedł już na emeryturę i nie ma godnego następcy.spooney pisze:Najwidoczniej informatyk, który aktualizuje stronę na życzenie MZK nie otrzymał znikąd ciągu dalszego kroniki firmy, stąd jej brak.krzys54 pisze:Oczywiście historia kończy się na 2007r
Dziękuję za pozytywną opinię ale liczę też, że dotrą do mnie informacje o ewentualnych problemach ze stronąlukasn26 pisze:Bardzo fajna, stara mi już zbrzydła tak trochi ;)
Myślę, że po nową instrukcję trzeba się zgłosić do kierownika lub kierowniczki bo nie wiem, o którą dyspozytornię chodzi. Jeżeli bym wiedział to mógłbym pomóc.Robert Reimus pisze:Myślę, że to forum nie jest właściwym miejscem na zadawanie takich pytań:)jacenty pisze:No i dupa, na dyspozytorni wcięło instrukcję.
Nasze stowarzyszenie co roku przesyła nową kronikę do sekretariatu prezesa. Myślę że powinny być tam wszystkie.Dokładnie tak było. Historię spisywał nasz pracownik, który przeszedł już na emeryturę i nie ma godnego następcy.