Autobusy testowe w MZK Bydgoszcz
: 2015-02-07, 15:37
MZK Bydgoszcz testuje Mercedes Conecto LF G Euro6:
http://phototrans.pl/14,738550,0,Merced ... 70557.html
http://phototrans.pl/14,738550,0,Merced ... 70557.html
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/viewtopic.php?f=10&t=5090
Uprzejmie informujemy, że w dniach 6-27 lutego 2015r. MZK Sp. z o.o. w Bydgoszczy testuje autobus Mercedes-Benz Conecto G, który spełnia wymogi Euro 6. Ponadto autobus wyposażony jest w automatyczną, 6-biegową skrzynię ZF, klimatyzację przestrzeni pasażerskiej i kabiny kierowcy oraz w tak zwany "ciepły guzik" do manualnego otwierania drzwi przez pasażera.
Autobus ten będzie dysponowany do jazdy na liniach autobusowych: 52, 53, 56, 64, 65, 68, 70, 79, 83, 84.
http://www.facebook.com/pages/Zarz%C4%8 ... 03?fref=nf
Czyli pewnie będzie jak ze Swingiemspooney pisze:Autobus ten będzie dysponowany do jazdy na liniach autobusowych: 52, 53, 56, 64, 65, 68, 70, 79, 83, 84
Do kiedy?Ignacy pisze:Od dziś testowany jest Mercedes Conecto G LF 2 generacji.
Potwierdzam, sytuacja z wczoraj :Paweł W pisze:Wczoraj na 79/2 jeździł 858
MZK testuje nowego mercedesa. Jest mały kłopot
Gazeta Wyborcza
http://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/ ... z_Wyborcza
Co do "będzie woził bydgoszczan do końca przyszłego tygodnia" to ciekawe czy błąd dziennikarski, czy testy krótsze o tydzień, bo miał być do 12 czerwcaDługi Mercedes Conecto G będzie woził bydgoszczan do końca przyszłego tygodnia. Charakterystyczny szary autobus, bez bydgoskich barw, kursuje na linii nr 79.
– Trochę ci zazdroszczę – mówi na pętli przy ul. Rycerskiej kierowca innego autobusu do mężczyzny siedzącego za kierownicą nowiutkiego mercedesa.
– Stary, nie ma czego. Ta fotokomórka już mi żyć nie daje, przez nią nie mogę normalnie drzwi zamykać – odpowiada.
Po chwili pasażerowie rozumieją, o co chodzi. „Proszę odsunąć się od drzwi” – taka komenda z szoferki pada niemal na każdym przystanku. Nieprzyzwyczajeni bydgoszczanie po prostu stają za blisko wyjścia.
– Właśnie temu służą takie testy – komentuje Krzysztof Kosiedowski, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej.
Oprócz tego, supernowoczesnemu mercedesowi trudno coś zarzucić – jest niskopodłogowy, klimatyzowany. – I, co ważne, wyposażony w system rekuperacji, czyli odzyskiwania energii. Pozwala wykorzystać energię powstałą podczas hamowania do oświetlenia pojazdu czy zasilania automatu biletowego. To zmniejsza zużycie paliwa – wyjaśnia Kosiedowski.
Testy nie oznaczają, że tego typu mercedesy znajdą się w taborze Miejskich Zakładów Komunikacyjnych w Bydgoszczy. Na razie nie ma takich planów.
Testy nie oznaczają, że tego typu mercedesy znajdą się w taborze Miejskich Zakładów Komunikacyjnych w Bydgoszczy. Na razie nie ma takich planów.