Post
autor: zbylut » 2009-03-23, 18:52
W okresie pracy w pksie ani razu nie ustawiałem pasażerów na peronie. Dlaczego? Bo nie było takiej potrzeby. Zgodnie z regulaminem podjeżdżając na peron kierowca powinien wysiąść z pojazdu i poinformować pasażerów oczekujących na wejście o relacji kursu i zasadach odprawy biletowej. Tak samo na każdym kolejnym przystanku.
Przed wyruszeniem kierowca powinien jeszcze raz się upewnić czy wszyscy maja bilety (zapytać na cały autobus), poinformować o biegu autobusu i zapowiadać kolejne przystanki.
Jednym może wydawać się to mądre ale podejrzewam, że większość pasażerów potraktowałaby jak nienormalnego kierowcę, który regulaminowe przedstawienie odgrywa jadąc do Szubina, Przyłęk czy Torunia.
Gazeta opisała problem niezadowolonego pasażera, a gdyby kierowca zaczął robić porządek na peronie, to redakcja podniecałaby się sprawą 80letnij staruszki przepędzonej przez kierowcę na koniec kolejki, bo nie miała biletu zakupionego w kasie.
Na nasze nieszczęście jest taka grupa ludzi, których nic nie zadowoli. Wystarczy lekkie niedociągnięcie, ledwie zauważalna rysa do tego, żeby zademonstrowali jak bardzo zostali pokrzywdzeni i wyrzucili z siebie zgorzkniałe żale. Każdy, kto pracował z ludźmi, doskonale wie o czym piszę.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.