Post
autor: Paweł W » 2009-08-04, 14:10
Tak w ogóle z tym wydłużeniem trasy do PKP jest jeszcze inny problem - mianowicie miejsce, w szczycie bywają problemy z jego brakiem, a jeżeli dołożyć by tam jeszcze jeden autobus to już kaplica w ogóle będzie, bo gdzie 77 miałby na PKP mieć swój przystanek? Tam, gdzie staje 62 i 93 to nie, bo nie ma miejsca. Ewentualnie widziałbym dwa wyjścia: pierwsze wyjście to takie, że stawałby tam, gdzie 54 w kierunku Piasków i jechałby dalej tak jak 54 z tym, że przy tym zakręcie skręciłby w kierunku centrum, a drugie to wydłużenie 77 do pętli przy Z. Augusta - dałoby to połączenie z PKP i jednocześnie mogłoby rozwiązać problem braku miejsca na PKP.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka