System przesiadkowy podoba się pasażerom

Miejsce na pozostałe tematy związane z transportem publicznym

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: mc_pele » 2007-11-02, 23:32

Działający już siedem miesięcy system przesiadkowy w bydgoskiej komunikacji miejskiej się przyjął - oceniają zgodnie pasażerowie i drogowcy.
Źródło: Gazeta Wyborcza Bydgoszcz
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,48722,4636000.html


Myślę że nie trzeba specjalnie tego artykułu komentować, oczywiste stwierdzenie faktów o których większość z nas wie, dobrze jednak że taki artykuł się ukazał, o tym jak silne są media i siła ich sugeracji mamy mozliwośc przekonać się niemal na co dzień.
3N Wilczak

elfalcone
Członek Stowarzyszenia
Posty: 484
Rejestracja: 2007-01-06, 21:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: elfalcone » 2007-11-03, 00:12

Sarul zapewnia, że kierowcy i motorniczy mają wytyczne, by czekali kilka chwil na nadjeżdżający pojazd. Twierdzi, że nawet jeśli przypadki opisywane przez pasażerów się zdarzają, to są coraz rzadsze.
No, nie powiem. Zdarza się tak samo często, jak się zdarzało wcześniej.

Ponadto zastanawia mnie od dłuższego czasu "rozkomunikowanie" 1 i 72. Zdaję sobie sprawę, że 1 nie należy do a+t, ale przecież jadąc na okresowe bilety, jest to obojętne. Na dzień dzisiejszy 72 odjeżdża z pętli, gdy 1 podjeżdża na przystanek przed pętlą.

Awatar użytkownika
misieek
Posty: 349
Rejestracja: 2007-09-02, 00:24
Lokalizacja: ...

Post autor: misieek » 2007-11-04, 10:48

Etam, jest tak samo źle jak było...w dodatku te światła na wyścigowej
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Re: System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: reputed » 2013-02-20, 20:50

Może Wasze Stowarzyszenie zajmie się tym kuriozum, jakim jest w obecnej formie system A+T

Dlaczego "6" jest cała w systemie, aż do Bielaw, a "3" tylko do Garbary?
Nie ma co się dziwić, że tramwaje do dworca jeżdżą puste, skoro dla mieszkańców
Fordonu nadal jest lepiej jechać autobusem bez przesiadki "za jeden bilet", niż A+T z przesiadką i kasując (nadal małodostępne) godzinne.

WARIANT I: A+T powinien już dawno być zmodyfikowany:
51 + 3 (Czyżkówko-Garbary-Wyścigowa)
56 + 3 (Belma-Garbary-Wyścigowa)
58 + 3 (Smukała-Garbary-Wyścigowa)
65 + 3 (Mariampol-Wyścigowa-Rycerska)
70 + 3 (Mariampol-Wyścigowa-Rycerska)
71 + 3 (Rekinowa-Garbary-Wyścigowa)
72 + 3 (Tatrzańskie-Wyścigowa-Rycerska)
73 + 6 (Stomil-Łegnowo-Rondo Jagiellonów)
74 + 3 (Tatrzańskie-Wyścigowa-Rycerska)
76 + 6 (Łegnowo-Rondo Toruńskie-Rondo Jagiellonów)
77 + 3 (Niklowa-Garbary-Wyścigowa)

WARIANT II: Likwidacja systemu. Wprowadzenie biletów czasowych (15', 30' i 60')

Mateusz Machel
Posty: 2888
Rejestracja: 2007-01-06, 14:02

System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: Mateusz Machel » 2013-02-20, 21:02

Ja popieram wariant II . Dodałbym do niego ew. bilet 45min. :)
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: spooney » 2013-02-20, 21:09

volvo7000A pisze:WARIANT I: A+T powinien już dawno być zmodyfikowany:51 + 3 (Czyżkówko-Garbary-Wyścigowa)56 + 3 (Belma-Garbary-Wyścigowa)58 + 3 (Smukała-Garbary-Wyścigowa)65 + 3 (Mariampol-Wyścigowa-Rycerska)70 + 3 (Mariampol-Wyścigowa-Rycerska)71 + 3 (Rekinowa-Garbary-Wyścigowa)72 + 3 (Tatrzańskie-Wyścigowa-Rycerska)73 + 6 (Stomil-Łegnowo-Rondo Jagiellonów)74 + 3 (Tatrzańskie-Wyścigowa-Rycerska)76 + 6 (Łegnowo-Rondo Toruńskie-Rondo Jagiellonów)77 + 3 (Niklowa-Garbary-Wyścigowa)
Ktoś za to zapłaci żeby ktoś mógł dojechać taniej! Się pytam kto? Ja nie zamierzam. :wasy:

A+T do likwidacji i będzie sprawiedliwie + bilety czasowe :)
Obrazek

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: Robert Reimus » 2013-02-20, 21:15

Stowarzyszenie na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy dwukrotnie wnioskowało o likwidację systemu a+t. Szczegóły tradycyjnie znajdziesz na naszej stronie. Wnioskowaliśmy o to, przy okazji ostatnich dwóch zmian taryfy. O wprowadzenie biletów czasowych też wnosiliśmy.

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: reputed » 2013-02-20, 21:24

spooney pisze:Ktoś za to zapłaci żeby ktoś mógł dojechać taniej! Się pytam kto? Ja nie zamierzam.
Jakie dopłacić?
większość z tych kombinacji już istnieje. A dodanie do tego 51, 56 i 58 zrekompensuje się skróceniem ich do Garbar i lepszym wykorzystaniem potencjału tramwajów.

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: spooney » 2013-02-20, 21:45

volvo7000A pisze:Jakie dopłacić?
A takie, bez A+T zapłacisz 6,40 (lub 4,20 1h), z A+T 3,20.
Kto pokryje różnicę we wpływach z biletów? Kolejne cięcia? Podwyżki cen biletów? :kreci:
Obrazek

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: reputed » 2013-02-20, 22:27

spooney pisze:Kto pokryje różnicę we wpływach z biletów? Kolejne cięcia? Podwyżki cen biletów? :kreci:
volvo7000A pisze:dodanie do tego 51, 56 i 58 zrekompensuje się skróceniem ich do Garbar i lepszym wykorzystaniem potencjału tramwajów.

d.kaszubowski
Posty: 37
Rejestracja: 2012-12-30, 10:10

Re: System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: d.kaszubowski » 2013-02-26, 16:44

I tak ciężko mi się zgodzić z likwidacją A+T. W końcu to nie tylko taryfa biletowa, ale cały system łączenia ze soba transportu autobusowego i tramwajowego. M.in. przez wprowadzanie tego systemu mieszano w latach ubiegłych, w układzie linii komunikacji publicznej w mieście. Rezygnowano np z 57 czy przetrasowano 94, żeby nie pokrywały się z systemem. Likwidacja A+T to tak jakby powiedzieć, że to wszystko było bez sensu...

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: System przesiadkowy podoba się pasażerom

Post autor: spooney » 2013-02-26, 17:46

d.kaszubowski pisze:Likwidacja A+T to tak jakby powiedzieć, że to wszystko było bez sensu...
Będą bilety czasowe to żadne głupie i niesprawiedliwie - faworyzujące wybrane dzielnice miasta - systemy nie będą potrzebne.
Obrazek

ODPOWIEDZ