54 do Smukały
Moderator: spooney
54 do Smukały
Wydłużenie linii nie sprawia problemu dla pasażerów, bo podstawowa trasa się nie różni i jest to czytelne.
54 do Smukały
Znając zdmikp to zrobią od cholery wariantów...
54 Błonie - Piaski
54L Błonie - Piaski p. Pileckiego
54S Błonie - Smukała
i jeszcze czwarty z poprawną literą 54P Błonie - Smukała p. Pileckiego
54 Błonie - Piaski
54L Błonie - Piaski p. Pileckiego
54S Błonie - Smukała
i jeszcze czwarty z poprawną literą 54P Błonie - Smukała p. Pileckiego
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
-
- Posty: 754
- Rejestracja: 2007-07-27, 20:32
54 do Smukały
Na Piaskach nowy słupek sobie stoi. Jeszcze bez blachy.
54 do Smukały
A może po prostu kursy
54 - do Piasków
54S - do Smukały przez Pileckiego?
54 - do Piasków
54S - do Smukały przez Pileckiego?
54 do Smukały
Oczywiście że tak. Proste rozwiązania są najlepsze. Jestem pewny że tak właśnie będzie.A może po prostu kursy
54 - do Piasków
54S - do Smukały przez Pileckiego?
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
54 do Smukały
Z pierwszym zdaniem się zgadzam. Co do drugiego to znając ZDMIKP nie był bym taki pewien :DDarek pisze:Proste rozwiązania są najlepsze. Jestem pewny że tak właśnie będzie.
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
54 do Smukały
54 od 1 lutego będzie dojeżdżać do Smukały:
W godzinach szczytu komunikacyjnego autobusy linii nr 54 na wydłużonej trasie do Smukały będą kursować z częstotliwością co ok. 30 minut, a poza godzinami szczytu - co ok. 60 minut. Projekt rozkładu jazdy został pozytywnie zaopiniowany przez Radę Osiedla Smukała.
http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... tyPhoto/1/
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Re: 54 do Smukały
No i co? Oczywiście mamy trzeci wariant linii 54. Czy ZDMIKP naprawdę musi ludziom tak utrudniać życie?
Przecież wystarczyło połączyć wariant L i S w jeden.
Przecież wystarczyło połączyć wariant L i S w jeden.
54 do Smukały
Jedyny plus że zmienią w końcu literkę "L" na "P"reputed pisze:No i co? Oczywiście mamy trzeci wariant linii 54.
54 do Smukały
W rozkładzie jazdy 54 dla pętli Piaski dodano oznaczenia wskazujące który kurs jest przelotowy ze Smukały, na wzór pętli Stary Fordon i 65 z Mariampola Ludzie psioczyli że wsiadają do stojącego na pętli 54 a tu nagle im śmignie 54 ze Smukały i okazuje się wtedy że siedzą w następnym kursie dopiero
54 do Smukały
Ciekawe czemu sami wcześniej na to nie wpadli.spooney pisze:dodano oznaczenia wskazujące który kurs jest przelotowy ze Smukały
54 do Smukały
Byłem na 54S i generalnie frekwencja nie pozwala: Za Piaskami oprócz mnie cztery osoby, jedna wysiadła koło sanktuarium, ja i reszta na pętli. Droga to natomiast jedna wielka dziura i szkoda nówek na to :/
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
54 do Smukały
Gdy Deszczowa była jak ser MZK zaprotestowało i wysyłało na 51 same graty. Dlaczego teraz nie wyślą trupów na 54?
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
54 do Smukały
Darku czy ja wiem z tymi trupami: Dziś na 53 był 691, a to właśnie 54 wieczorami ma połączenie z 53. Wczoraj na 54 widziałem 2x SU12 z poprzedniej partii, jeden z nowej, jedno citaro, dwa niskie conecta i mana.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
54 do Smukały
Bo to są pierwsze dni. Poczekajmy jakiś czas i potem oceniajmyPaweł W pisze:Byłem na 54S i generalnie frekwencja nie pozwala
54 do Smukały
Ps. długo jeszcze będzie jeździł 54S na Błonie?Będzie przejście dla pieszych w niebezpiecznym miejscu przy Smukalskiej
EB
http://express.bydgoski.pl/328183,Bedzi ... skiej.html
54 do Smukały
Do Twojej emerytury . Przecież nikt na takie pierdoły nie zwraca uwagi.spooney pisze:Ps. długo jeszcze będzie jeździł 54S na Błonie?
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
54 do Smukały
O co chodzi?spooney pisze:Ps. długo jeszcze będzie jeździł 54S na Błonie?
Szkoda, że nie połączono tych wariantów. Było by łatwiej, a i dostępniej dla pasażera.reputed pisze:No i co? Oczywiście mamy trzeci wariant linii 54. Czy ZDMIKP naprawdę musi ludziom tak utrudniać życie?
Przecież wystarczyło połączyć wariant L i S w jeden.
54 do Smukały
Zapewne o informację o wariancie po przejechaniu trasy wariantowejRobert Reimus pisze:O co chodzi?
54 do Smukały
Nie.Kris pisze:Zapewne o informację o wariancie po przejechaniu trasy wariantowej
Autobusy jadące ze Smukały mają oznaczenie 54s na wyświetlaczach.
54 do Smukały
Faktycznie jest teraz dobra okazja na pozbycie się wariantów i poprawę komunikacji na JachcicachJakiś czas temu pisaliśmy tu o ewentualnych wariantach linii autobusowych obsługujących rejon Jachcic i Piasków. Kończy się, (w końcu!), remont części ulicy Saperów. Niebawem '54' powróci na nią, z objazdu Żeglarską. Ta prawie półroczna zmiana trasy, spodobała się tej części mieszkańców Jachcic, - rejonu ulicy Żeglarskiej. Wiadomo, ci mieszkający w pobliżu ul Saperów, nie byli z tego zadowoleni. Teraz, gdy autobusy powrócą na swoją stałą trasę, grupy mieszkańców znów zmienią swoje zdania o przebiegu tej linii. Mi, jeżdżącemu z Piasków, jest to obojętne którą trasą jadę przez Jachcice i dlatego moja propozycja jest jak sądzę obiektywna. Otóż można by dokonać pewnej zmiany, a mianowicie, by np. wariant 54P, jeździł właśnie przez Żeglarską, ku zapewne radości osób zamieszkujących jej rejon. Ten pomysł kieruję głównie do Stowarzyszenia, by tam to jeszcze raz omówić i przedstawić 'dalej'.
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=6699
54
Błonie - Unii Lubelskiej - Saperów - Piaski
84
Błonie - Pileckiego - Żeglarska - Piaski - Smukała
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
54 do Smukały
Jestem za rozdzieleniem wariantów 54/54P/54S na 2 linie 54 i 84. Zrobić wspólne brygady jak jest na liniach 57/80 i 51/58.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
54 do Smukały
Pomysł jak najbardziej trafny. Również mi się podoba.
54 do Smukały
Ehh...
Autobus linii 54 w Bydgoszczy pojedzie starą trasą
Autobus linii nr 54 wrócił na ulicę Saperów. Westchnęli z żalem mieszkańcy Żeglarskiej, którzy mieli ostatnio jego przystanki pod domem.
Remont ul. Saperów właściwie już zakończony. Po 5 miesiącach na ulicę wrócił też autobus linii 54. Nie wszystkim to odpowiada.
„54 kursował ulicą Żeglarską. Mieszkańcy oczekiwali tego od dawna, a zdarzyło się to dopiero z powodu remontu ulicy Saperów” pisze do nas Czytelnik podpisujący się jako G.T. Pisze też o tym, że w projekcie remarszrutyzacji komunikacji miejskiej był pomysł, by ulica Żeglarską jechał autobus, a kończący się remont ulicy Saperów był okazją do wprowadzenia zmiany.
Zmiany nie wprowadzono. - Projekt, jak sama nazwa wskazuje, remarszrutyzacji nie jest i nigdy nie był żadnym oficjalnym dokumentem tylko swego rodzaju szkicem do tworzenia planu komunikacji - zaznacza Krzysztof Kosiedowski, rzecznik ZDMiKP. - Opracowany został m.in. przez zespół entuzjastów komunikacji i był dość swobodną wizją połączeń w Bydgoszczy.
Co więcej... - Nie był poparty analizami, wyliczeniami, nie zakładał żadnego budżetu na realizację wizji. Mało tego, nie uwzględniał również liczby autobusów i tramwajów. Stanowił jednak model, podstawę do opracowania zmian po wprowadzeniu tramwaju do Fordonu.
Częściowo plan udało się wprowadzić w życie, jak podaje rzecznik w taki zakresie, w jakim zmiana poparta była badaniami potoków pasażerskich, budżetem i taborem.
Ale nie ma, zdaniem drogowców, przesłanek, by autobus puszczać ulicą Żeglarską. - Saperów przebiega znacznie bliżej centrum osiedla niż Żeglarska, dzięki czemu większość mieszkańców ma ułatwiony dostęp do linii nr 54. Mieszkańcy ul. Żeglarskiej również bez problemów do tej pory korzystali z komunikacji idącej ulicą Saperów, gdyż odległość dojścia od ul. Żeglarskiej do Saperów to maksymalnie 350 m. Dla obszaru o zabudowie jednorodzinnej to odległość mieszcząca się w najniższym zakresie odległości przystanków komunikacji od siebie. Dodam jeszcze, że średnia odległość międzyprzystankowa stosowana w Bydgoszczy, to ponad 600 m!
http://www.pomorska.pl/wiadomosci/bydgo ... ,11979268/
54 do Smukały
Ciekawi mnie jednak, czy ZDMiKP mogłoby rozważyć pomysł stworzenia połączenia wariantów w dwie linie - czyli zgodnie z ideą 54 i 84. Bo pewnie myślą, że ludzie chcą jedynie pozostawienia przebiegu sprzed remontu Saperów.
54 do Smukały
Jaki problem rozdzielić to na dwie linie? Drobna korekta w liczbie kursów by była, żeby dostosować kursy przez Pileckiego z kursami do Smukały i mamy dwie proste linie;
54 Błonie - Unii Lubelskiej - Saperów - Piaski
84 Błonie - Pileckiego - Żeglarska - Piaski - Smukała
I wszystkie literki nam znikają, nie ma ani P, ani S, ani żadnych zbędnych treści. Ludzie głupi nie są, więc nawet nie potrzeba na wyświetlaczach dopisków "przez Pileckiego" czy innych takich, wystarczy zwykłe "54 PIASKI", "84 SMUKAŁA", "54 BŁONIE" i "84 BŁONIE".
54 Błonie - Unii Lubelskiej - Saperów - Piaski
84 Błonie - Pileckiego - Żeglarska - Piaski - Smukała
I wszystkie literki nam znikają, nie ma ani P, ani S, ani żadnych zbędnych treści. Ludzie głupi nie są, więc nawet nie potrzeba na wyświetlaczach dopisków "przez Pileckiego" czy innych takich, wystarczy zwykłe "54 PIASKI", "84 SMUKAŁA", "54 BŁONIE" i "84 BŁONIE".
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459