Conecto G pisze:Niestety muszę Was rozczarować, ale na 53 przegubowe wozy na całodniowych zadaniach już nie wrócą. Przeguby będą jeździły jedynie na zadaniach szczytowych.
a swoja drogą to tak naprawdę się za pare dni przekonamy
Moderator: spooney
..Ale ja właśnie opisywałem sytuację z roku, jak najbardziej szkolnego, a nie z wakacji. W wakacje nie jeździłem na 53..ok poczekamy i zobaczymy jak będzie wyglądała sytuacja jak ludzie wrócą do szkół i zacznie się szczyt oraz jaki będzie tłok w krótkich pomyłkach..
ikarusiarz pisze:Spodziewacie się, że dla każdego będzie miejsce siedzące i każdemu będzie usługiwać stewardesa??
lol nie ale jazda jak śledź w beczce nie jest niczym przyjemnym a sądząc po rozkładzie od września faktycznie nie wrócą przeguby na kolejności 1,3,5,6,7 co najwyżej na kolejności szczytowe czyli 2,4,8 stąd właśnie jest ten problem. heh dziś widziałem 3511 jak "dawał sobie radę" na przystanku kolo kościoła był niezły tłok część ludzi wysiadała i przesiadała się na 69 inni jechali "przytuleni do siebie" jak konserwy w puszce! fajna jazda nie ma co..... Drogi Ikarusiarzu nie wiem na jakim wozie jeździsz ale zobacz na to od strony pasażera a nie od kierowcy może dla Ciebie jazda jak "śledzie w beczce" po 10 godzinach pracy na nogach jest ok ale dla pasażerów nie jest takie fajne nikt niechce stewardesy i do tego jeszcze te małe okna w Volvo i Manach a nawiewu i tak kierowcy nie włączają bo po co zużywać dodatkowy litr paliwa? W sobote krótkie 53 ok ale nie w niedzielę i dni powszednie..... Może jak tak się cofamy z rozwojem komunikacji to na 68,71 także wpuścimy krótkie i kit z tym, że to linie przetargowe Many i Mercedesy nie mają 10 lat więc mogą spokojnie jeździć. A na 66 dajmy koziołki i będzie git.Spodziewacie się, że dla każdego będzie miejsce siedzące i każdemu będzie usługiwać stewardesa??
a co 10 godzin jeździsz? Jedziesz 10-20 minut i wysiadasz... Tak samo było w 93, lub nawet gorzej gdy z rana wsiadało się do krótkiego wozu. Ludzie jakoś jeździli ...lukas_3830 pisze:może dla Ciebie jazda jak "śledzie w beczce" po 10 godzinach pracy na nogach jest ok ale dla pasażerów nie jest takie fajne
lol drogi kolego raczej nie zrozumiałeś kontekstu. Nie jeżdżę 10 godzin autobusem ale pracuję tyle i jest to praca na nogach. Wiec trochę komfortu by się przydało a nie ścisk w tych krótkich badziewiach....Matiss pisze:a co 10 godzin jeździsz? Jedziesz 10-20 minut i wysiadasz...
(...) Zarząd Dróg zapowiada w najbliższym czasie zmiany również na linii nr 53. Tam od kilku tygodni, zamiast autobusów przegubowych, jeżdżą krótkie. A to powoduje bardzo duży ścisk w pojazdach. Sarul zapowiada, że wkrótce poprawi się sytuacja na tej linii, choć nie ma jeszcze ostatecznej decyzji, czy znów pojawią się długie wozy, czy też autobusy będą jeździć częściej.
Kupisz 15m? Najtrafniejszym rozwiązaniem będzie 1,3#,5,6,7 krótkie - 12m (oprócz weekendów) a 2,4,8 to długie - 18m np.brygada 8 ma wyjazd o 13 a zjazd 19 wiec największy szczyt jest uzupełniony przed przeguby.lukas_3830 pisze:tak czytałem ale moim skromnym zdaniem nie ma sensu zmieniać całego rozkładu wystarczy na kolejności 1,3#,5,6,7 wpuścić przeguby a na 2,4,8 niech sobie jeżdzą 15m i będzie git. Żeby komfort jazdy był lepszy z udziałem wozów krótkich musiałyby one jeździć co 7-8 minut a do tego potrzeba 10 pojazdów więc raczej jest to nieopłacalne. A wstawienie wozów przegubowych wyjdzie taniej.
Bez przesady szukać oszczędności wszędzie. Tylko czemu kosztem pasażerów? Na pewno większym komfortem jest jazda przegubowym autobusem. Kombinowanie ZDMiKP, żeby jak najmniej płacić MZK(a podobno nie tylko na 53 mają być krótkie, nad innymi liniami ZDMiKP również myśli). Dobrze wiemy, że wkm przegubowca jest 'droższy' niż krótkiego. Może na 69 też puszczać przeguby tylko w szczycie. :> Przecież po szczycie już tak źle nie jest i nie są potrzebne 18stki. 12stki byłyby pełne, ale co tam na styk by starczyły.Miras2451 pisze:Kupisz 15m? Najtrafniejszym rozwiązaniem będzie 1,3#,5,6,7 krótkie - 12m (oprócz weekendów) a 2,4,8 to długie - 18m np.brygada 8 ma wyjazd o 13 a zjazd 19 wiec największy szczyt jest uzupełniony przed przeguby.
PS. Wczoraj na 53/4 3438 a przedwczoraj 3569.
lol gościu teraz tak jest i jest niezły tłok w szczycie! myślisz czemu ludzie piszą do gazety i niby po co poruszyłem ten temat na forum bo jest fajnie i pięknie? Może wszystkie linie zrobimy krótkie? a na szczytówki puścimy przeguby? Stary takie rozumowanie jakie przedstawiasz i ZDMiKP jest chore pisałem już wcześniej, że sytem miejski trzeba rozwijać a nie postępować w odwrotną stronę.Miras2451 pisze:Kupisz 15m? Najtrafniejszym rozwiązaniem będzie 1,3#,5,6,7 krótkie - 12m (oprócz weekendów) a 2,4,8 to długie - 18m np.brygada 8 ma wyjazd o 13 a zjazd 19 wiec największy szczyt jest uzupełniony przed przeguby.
Connecto G ma całkowitą rację. Wszystko wszytkim ale nie po najniższej lini oporu... Równie dobrze mogły zostać Ikarusy 280B/E spalały one mniej paliwa od mercedesów i miały więcej miejsca od Volvo B10BE czy Mana NL223. Wolałbym jeździć Ikarem niż krótkim puszkami... A jak widzisz Miras2451 nie tylko mnie te problem wkurza pogadaj z innymipasażerami jeżdżącymi tą linią a sądząc po Twoim nicku to raczej linie należące do zajezdni na szajnochach powinny bardziej ciebie interesować niż te należące do inowrocławskiej. Problem jest i budzi on coraz większe oburzenie społeczne! Prośba nastepne osoby które mają tak ironiczne zdanie na temat 53 niech lepiej sobie podarują dalsze komentarze bo tylko podnoszą ciśnienie nie tylko mi ale i innym.Conecto G pisze:Bez przesady szukać oszczędności wszędzie. Tylko czemu kosztem pasażerów?
wow :O jeden przegubowy na 8 no super.Miras2451 pisze:PS. Wczoraj na 53/4 3438 a przedwczoraj 3569.