Modyfikacja 55
Moderator: spooney
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Modyfikacja 55
Witam!
Chcę przedstawić moja propozycję zmian trasy lini 55:
SKORUPKI
Skorupki - Czackiego
Solskiego - Kossaka
Piękna - Szubińska
Plac Poznański
Nowy Rynek
Zbożowy Rynek
Rondo Jagiellonów
Dworzec PKS-Focus Park
Ogińskiego-Focus Park
Ogińskiego - Moniuszki
Powstańców Wielkopolskich - Lelewela
Powstańców Wielkopolskich - Wyszyńskiego
Głowackiego - Gajowa
Głowackiego - Bałtycka
MORSKA
Uważam że taka zmiana byłaby sensowna, obecnie trasą 55 na tym odcinku jeździ
też 64. Co o tym myślicie?
Chcę przedstawić moja propozycję zmian trasy lini 55:
SKORUPKI
Skorupki - Czackiego
Solskiego - Kossaka
Piękna - Szubińska
Plac Poznański
Nowy Rynek
Zbożowy Rynek
Rondo Jagiellonów
Dworzec PKS-Focus Park
Ogińskiego-Focus Park
Ogińskiego - Moniuszki
Powstańców Wielkopolskich - Lelewela
Powstańców Wielkopolskich - Wyszyńskiego
Głowackiego - Gajowa
Głowackiego - Bałtycka
MORSKA
Uważam że taka zmiana byłaby sensowna, obecnie trasą 55 na tym odcinku jeździ
też 64. Co o tym myślicie?
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Podoba mi sie twoja zmieniona trasa . Już dawno 55 powinno tak jeżdzić a nie objeżdzać Makwarta itp ...Krzysztof II pisze:Zbożowy Rynek
Rondo Jagiellonów
Dworzec PKS-Focus Park
Ogińskiego-Focus Park
Ogińskiego - Moniuszki
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
64 to jednak zupełnie inne potoki pasażerskie, wozi ludzi na południowe Bartodzieje pdczas gdy 55 na północne oraz Bielawy... Ja wolałbym puścić tak 64, teraz to jedzie on przez dłuższy odcinek tak samo jak 57 i 59.Krzysztof II pisze:obecnie trasą 55 na tym odcinku jeździ
też 64.
Co do Twojej propozycji, nie sądzę żeby proboszcz bazyliki sie zgodził, chyba ma plecy, na jego wniosek przetrasowano 57 :D ( wcześniej jechał Ogińskiego jak 59, zyskali parafianie stracili studenci :D )
3N Wilczak
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Ponownie postaram się przekonac do modyfikacji 55, przy focus Parku sytuacja znacznie sie polepszy, więc mozna by tam posłać 55, mieszkancy górzyskowa i cześciowo także błonia beda mieli lepszy dojazd do focusa i pksu. Co o tym myslicie, jezeli nie przeniesieni czy wariant to mozna nowa linie z 1/2 Brygadami np 85 która przejżdzła by koło PKSu?
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Krzysztof II pisze:mieszkancy górzyskowa i cześciowo także błonia beda mieli lepszy dojazd do focusa i pksu.
Ale w duzym mieście nie wszyscy wszędzie muszą mieć dojazd bez przesiadki, żyli jakoś do tej pory bez większych starań o to aby takie połączenie mieli więc pewnie nie jest aż tak potrzebne, na Jagiellońskiej trzeba w 100% wykorzystać tramwaje - niech jadą nim do ronda a potem się przesiadają, wprowadzono juz A+T to może kiedyś wprowadzą więcej biletów przesiadkowych albo jakieś czasowe. Mieszkańcy Wilczaka nie mają połączenia z Dworcem PKP ani ulicą Gdańską ( zresztą z większością dzielnic ), a nie widzę potrzeby żeby z tego powodu tworzyć jakieś dublujące tramwaje połączenia.
3N Wilczak
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
No jeżeli 55 zatrzymuje się na przystankach Rondo Ossolińskich, czy Ogińskiego - Moniuszki, to chyba można uznać że jest połączenie z PKSem i Focus Parkiem. Co tu dalej dłubać. A na Jagiellońskiej mają rządzić tramwaje i już, nie ma sensu ich dublować dla jakiegoś głupiego Focus Parku.Krzysztof II pisze:Ponownie postaram się przekonac do modyfikacji 55, przy focus Parku sytuacja znacznie sie polepszy, więc mozna by tam posłać 55, mieszkancy górzyskowa i cześciowo także błonia beda mieli lepszy dojazd do focusa i pksu. Co o tym myslicie, jezeli nie przeniesieni czy wariant to mozna nowa linie z 1/2 Brygadami np 85 która przejżdzła by koło PKSu?
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Obawiam się że wręcz przeciwnie.Krzysztof II pisze:Ponownie postaram się przekonac do modyfikacji 55, przy focus Parku sytuacja znacznie sie polepszy
Mogą sobie dojść od Ronda Ossolińskich. Daleko nie jest.więc mozna by tam posłać 55, mieszkancy górzyskowa i cześciowo także błonia beda mieli lepszy dojazd do focusa i pksu. Co o tym myslicie, jezeli nie przeniesieni czy wariant to mozna nowa linie z 1/2 Brygadami np 85 która przejżdzła by koło PKSu?