66- na górny taras lub Kapuściska

Zgłaszane propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy i nie należy ich z nim utożsamiać. Ponadto część propozycji zgłaszana jest przez osoby nie będące członkami Stowarzyszenia.

Moderator: spooney

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

66- na górny taras lub Kapuściska

Post autor: lukas_3830 » 2008-10-03, 20:19

Moja propozycja jest taka: Pl. Kościeleckich-Kujawska-Aleja Jana Pawła 2-Glinki-Szpitalna-Wojska Polskiego-(kościół) Wzgórze Wolności.

Obciąży trochę zatłoczone 53 skoro ****** z ZDMiKP niechcą przywrócić przegubów na 53 :( a obecnie 66 przewozi przez większą cześć swojej trasy powietrze :D a tak łączyłby Centrum, kilka markietów oraz 2 duże szpitale.
Ostatnio zmieniony 2009-01-20, 00:10 przez lukas_3830, łącznie zmieniany 1 raz.

Mateusz Machel
Posty: 2888
Rejestracja: 2007-01-06, 14:02

Post autor: Mateusz Machel » 2008-10-03, 20:59

lukas_3830 pisze:Obciąży trochę zatłoczone 53 skoro ****** z ZDMiKP niechcą przywrócić przegubów na 53
Przeguby wracają na 53 1 XI 08
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas_3830 » 2008-10-03, 21:50

lol to byłby git :) wkoncu jakieś normalne podróżowanie :D ale 66 mógłby jeździć taką trasą wszak szpital nr 2 nie ma żadnego bezpośredniego połączenia z szpitalem biziela

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Re: 66 i jego trasa

Post autor: reputed » 2008-10-03, 22:07

lukas_3830 pisze:Moja propozycja jest taka: Pl. Kościeleckich-Kujawska-Aleja Jana Pawła 2-Glinki-Szpitalna-Wojska Polskiego-(kościół) Wzgórze Wolności.
Szpitalna to domena tramwajów.
Ja proponuje poprostu skrócić 66 do ronda 1.AWP. Ewentualnie skierować gdzieś w stronę Kapuścisk.

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: korpi » 2008-10-03, 22:12

Linia do likwidacji. Ale dopiero wtedy jak tramwaj pojedzie Kujawską.
A nawet ten kawałeczek robi problem jak tramwaj do Fordonu

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas_3830 » 2008-10-03, 22:39

korpi pisze:Linia do likwidacji. Ale dopiero wtedy jak tramwaj pojedzie Kujawską.
tak ale do tego czasu zamiast wozić powietrze mógłby wozić ludzi i połączyć kilka obiektów bez przesiadek :) kapuściska mają i tramwaje i autobusy więc zbyteczne jest puszczanie 66 na to osiedle.

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas_3830 » 2008-10-04, 19:43

Tu by można było dużo mówić. Najpierw po inwestujmy w tramwaje
tramwaj tramwajem ale ani 4 ani 9 nie skręci w wojska polskiego jadąc z Glinek a autobus tak :) więc biorąc pod uwage koszty taniej jest puścić 66 właśnie taką trasą (może wkońcu zacznie wozić ludzi a jak teraz powietrze) niż budować nowe linie tramwajowe. Pomysł żeby tramwaj jechał kujawską oraz trasa do fordonu były w planach bardzo dawno temu i na planach się skończyło baa :D najlepszą jednak inwestycją było wybudowanie torów o szerokim rozstawie na Os Błoniu a następnie rozebranie ich :X to dopiero była inwestycja na 5 z plusem :P a tak poważnie to pożyjemy zobaczymy co z obecnych planów zakończy się pomyślnie?

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: korpi » 2008-10-04, 20:04

Gdy zrobią Kujawska to też rozjazd Z WP do Glinek i odwrotnie

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-10-05, 09:44

lukas_3830 pisze:tramwaj tramwajem ale ani 4 ani 9 nie skręci w wojska polskiego jadąc z Glinek a autobus tak :) więc biorąc pod uwage koszty taniej jest puścić 66 właśnie taką trasą

Taniej jest przesiąść się na Szarych Szeregów z 4/9 na 2, lub podejść te kilkadziesiąt metrów na 79, bilety godzinne po to właśnie zostały stworzone. Szpitalna to domena tramwajów, nie po to zmieniali trasę 94 narażając się na protesty społeczne żeby autobus nie dublował tramwajów na Jagiellońskiej by zaraz potem wprowadzać linię autobusową dublującą tramwaje na Szpitalnej... Sprawnie działająca komunikacja miejska zakłada mniejszą ilość linii jak najczęściej kursujących i dogodne węzły przesiadkowe a nie mnóstwo rzadko kursujących linii zewsząd-dowsząd. Z Focha w Gdańską tramwaj też nie może skręcić ale nikt nie myśli o autobusach Wilczak-LPKiW.
3N Wilczak

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas_3830 » 2008-10-05, 14:55

mc_pele pisze:Taniej jest przesiąść się na Szarych Szeregów z 4/9 na 2, lub podejść te kilkadziesiąt metrów na 79, bilety godzinne po to właśnie zostały stworzone. Szpitalna to domena tramwajów, nie po to zmieniali trasę 94 narażając się na protesty społeczne żeby autobus nie dublował tramwajów na Jagiellońskiej by zaraz potem wprowadzać linię autobusową dublującą tramwaje na Szpitalnej... Sprawnie działająca komunikacja miejska zakłada mniejszą ilość linii jak najczęściej kursujących i dogodne węzły przesiadkowe a nie mnóstwo rzadko kursujących linii zewsząd-dowsząd. Z Focha w Gdańską tramwaj też nie może skręcić ale nikt nie myśli o autobusach Wilczak-LPKiW.
chyba nie bardzo zrozumiałeś o co chodzi w tym temacie :) bo nie chodzi tylko o szpitalną i śmieszne tramwaje które i tak w większości się dublują :P ale o to żeby wkońcu 66 zaczął przynosić lepsze zyski.

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-10-06, 06:24

lukas_3830 pisze:chyba nie bardzo zrozumiałeś o co chodzi w tym temacie :)

Doskonale zrozumiałem o co chodzi.
lukas_3830 pisze:bo nie chodzi tylko o szpitalną i śmieszne tramwaje które i tak w większości się dublują :P
W czym niby tramwaje są śmieszne?
lukas_3830 pisze:ale o to żeby wkońcu 66 zaczął przynosić lepsze zyski.

Dla jednej "śmiesznej" 66 nie ma sensu łamać podstawowych zasad dobrze funkcjonującej komunikacji miejskiej, choć najwidoczniej nie potrafisz tego zrozumieć. Skoro tak bardzo się upierasz przy tej trasie to napisz pismo do ZDMiKP z propozycją zmiany trasy taką jak tu przedstawiłeś, ja jestem niemal pewny jaka będzie odpowiedź, skoro jednak uważasz że wiesz lepiej to sam się przekonaj.
3N Wilczak

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas_3830 » 2008-10-06, 20:05

ma
mc_pele pisze:Dla jednej "śmiesznej" 66
masz racje śmieszna ona jest ale w obecnej formie. Nie tyle że się upieram co do ostatecznej mojej wersji trasy 66 to tylko propozycja. A z drugiej strony jak inaczej zmieniłbyś trasę 66 żeby zaczeła przynosić większe zyski?
W czym niby tramwaje są śmieszne?
nie oszukujmy się sieć tramwajów w Bydgoszczy jest zbyt uboga :( od wielu lat są plany np: DW PKP, Fordon,Kujawska ale na planach się kończy :/ zamiast przybywać torowisk ich ubywa.

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-10-08, 10:45

A z drugiej strony jak inaczej zmieniłbyś trasę 66 żeby zaczeła przynosić większe zyski?
Można by puścić 66 trasą :

pl Kościeleckich-Kujawska-JP II-Glinki-Glinki BPBP ale wydaje mi się że jednak napełnienia na samych Glinkach nie są aż tak duże a Wzgórze Wolności traci połączenie z Carrefourem zagwarantowane chyba w umowie marketu z miastem. Także uważam że 66 powinien kursować na trasie :

Plac Kościeleckich - Kujawska - Wojska Polskiego - Magnuszewska - Glinki - JP II- Carrefour lub nawet lepiej do Ronda Kujawskiego co zachowałoby całkiem niezłe połączenie Fordonu, Brdyujścia i Bartodziejów z Glinkami jakie istnieje dzisiaj.

Mieszkańcy okolic ulic Cmentarnej mieliby dłuższy dojazd do miasta ( choć przy opcji dojazdu do Ronda Kujawskiego mieliby dwie możliwości - 66 przez Wyżyny lub 66+64 przez Rondo Kujawskie ) za to oferta na Wyżynach i Wzgórzu Wolności uległaby znacznej poprawie, wtedy rzeczywiście uzupełnione przez jeżdżące co 15 minut 66 autobusy linii 53 mogłyby jeździć wyłącznie krótkie. Teraz nie ma mowy o uzupełnianiu 53 przez 66 gdyż autobusy te odjeżdżają z zupełnie innych przystanków, nikt nie będzie biegał przez dwupasmową ulicę ( + rondo przy kościele ) żeby sprawdzić oba rozkłady jazdy.

Ciekaw jestem bardzo jak wyglądała będzie siatka połączeń w tej okolicy w przyszłości, bardzo możliwe że po wybudowaniu linii tramwajowej na Kujawskiej 53 wróci na swoją starą trasę przez Glinki od Jana Pawła, 66 wtedy będzie z pewnością do kasacji.
3N Wilczak

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 1207
Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 » 2008-10-14, 20:30

66 : moja propozycja :

Plac Kościeleckich - Rondo Kujawskie -Kujawska - Glinki - Szpitalna - Szpital Miejski nr 2

czestotliwość co 15 minut , w szczycie co 10 , wozy 12 m
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas_3830 » 2008-10-14, 20:39

Plac Kościeleckich - Rondo Kujawskie -Kujawska - Glinki - Szpitalna - Szpital Miejski nr 2
mały problem koło szpitala 2 nie ma gdzie zakręcić autobus :/

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2008-10-14, 20:43

Marcin_3558 pisze:Szpital Miejski nr 2
Ogólnie pomysł nie najgorszy w porównaniu do wcześniejszych.
Ale... Skrzyżowanie przy szpitalu jest dość ciasne, mogłyby być problemy ze skręcaniem.
No i gdzie byś umiejscowił pętlę?
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 1207
Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 » 2008-10-14, 20:52

Do tego dopisze że autobus sie nie zatrzymuje tam gdzie jeżdzi tramwaj tak jest to na Nakielskiej. Zatrzyma sie dopiero przy pętli od przystanku przy Glinkach. No właśnie kłopot gdzie pętle, nie wiem gdzie ją umieścić?
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: spooney » 2008-10-14, 21:15

Marcin_3558 pisze:nie wiem gdzie ją umieścić?
Przed szpitalem jest parking, razem z ulicą to daje trochę miejsca, możnaby się wciąć lekko w lasek i jakoś by się zmieściła pętla.
Tyle, że ubyłoby sporo miejsc parkingowych przed szpitalem, a często tam jest ciasno.
Dalej po stronie szpitala są działki a potem jakaś fabryka, więc odpada. Ciężki orzech do zgryzienia.
A wypuścić go na wysokości Baczyńskiego do pętli Kapuściska chyba nie warto.
Obrazek

Awatar użytkownika
heimat
Posty: 393
Rejestracja: 2008-01-21, 23:06
Lokalizacja: BzB
Kontakt:

Post autor: heimat » 2008-10-14, 21:17

problem może być z zakrętem przy szpitalu
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawel_nk » 2008-10-14, 22:34

Marcin_3558 pisze:
66 : moja propozycja :

Plac Kościeleckich - Rondo Kujawskie -Kujawska - Glinki - Szpitalna - Szpital Miejski nr 2

czestotliwość co 15 minut , w szczycie co 10 , wozy 12 m
W związku z tym, że koło szpitala nie ma jak zrobić pętli, trasa może wygladać następująco:

Plac Kościeleckich - Rondo Kujawskie -Kujawska - Glinki - Szpitalna - Szpital Miejski nr 2 - Wojska Polskiego - Kapuściska

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Post autor: reputed » 2008-10-16, 15:48

Najlepsze wyjście to moim zdaniem PLAC KOŚCIELECKICH - Kujawska > Jana Pawła II > Glinki > Magnuszewska > Wojska Polskiego - KAPUŚCISKA.
Częstotliwość 15/30, 20.

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 751
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

Post autor: Paweł W » 2008-10-29, 00:45

lukas_3830 pisze:lol to byłby git :) wkoncu jakieś normalne podróżowanie :D ale 66 mógłby jeździć taką trasą wszak szpital nr 2 nie ma żadnego bezpośredniego połączenia z szpitalem biziela
Ma - kawałek sie przejdź do 79 na Szarych lub 53 na Glinki-Dąbrowa:)

[ Dodano: |28 Paź 2008|, o 23:58 ]
Co do propozycji zmiany 66: moim zdaniem można by go pokierować od Pl. Kościeleckich do Wzg. Wolności, ulicami: Kujawską (ten kawałek co teraz jedzie) - Glinkami - Szpitalna - Wł.Bełzy-Toruńska-Woj.Polskiego. Szczegółowy plan przystanków z Pl.Kościeleckich na Wzg. Wolności:
Rondo Kujawskie, Jana Pawła II, Glinki-Cmentarna, Glinki-Zelwerowicza, Glinki-Dąbrowa, Glinki-Zajęcza, Glinki-Szpitalna [na szpitalnej dość dużo osób wsiada), Szpitalna-Solna, Szpitalna-Szpital nr 2, Wojska Polskiego-Szarych Szeregów, Perłowa-Toruńska, Rondo Toruńskie, Ujejskiego-Wojska Polskiego-Wzgórze Wolności
Wzg.Wolności-Pl.Kościeleckich
Wojska Polskiego-Chorwacka, Woj.Polskiego-Ujejskiego-R.Toruńskie, Perłowa-Toruńska, Wojska Polskiego-Szarych Szeregów, Szpitalna-Szpital nr 2, Szpitalna-Solna, Glinki-Szpitalna, Glinki-Zajęcza, Glinki-Dąbrowa, Magnuszewska-Glinki, Glinki-Zelwerowicza, Glinki-Cmentarna, Kujawska-Ujejskiego-Rondo Kujawskie-R.Jagiellonów-Pl.Kościeleckich

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas_3830 » 2008-10-29, 00:59

Alden pisze:Ma - kawałek sie przejdź do 79 na Szarych lub 53 na Glinki-Dąbrowa:)
powiedz to ludzią starszym lub chorym żeby sobie łazili na zatłoczone 79 lub zatłoczone krótkie 53.

ODPOWIEDZ