57 Transportowa-Plac Kościeleckich

Zgłaszane propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy i nie należy ich z nim utożsamiać. Ponadto część propozycji zgłaszana jest przez osoby nie będące członkami Stowarzyszenia.

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

57 Transportowa-Plac Kościeleckich

Post autor: Dawid Szramke » 2007-02-12, 00:16

Myśle sobie aby trasa 57 była przedłużona o ten odcinek. Myśle o tym jak jechało s1 i po swojej trasie aż do Placu Kościeleckich. Czyli Wyszogrodzką do Fordońskiej.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 57 Transportowa-Plac Kościeleckich

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-12, 08:50

VolvoB10B_2690 pisze:Myśle sobie aby trasa 57 była przedłużona o ten odcinek. Myśle o tym jak jechało s1 i po swojej trasie aż do Placu Kościeleckich. Czyli Wyszogrodzką do Fordońskiej.
Ani nie ma sensu przedłużać _czegokolwiek_ na plac Kościeleckich, bo idzie do rozwałki plac manewrowy, ani nie ma większego sensu dłubanie przy 57.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2007-02-12, 11:25

W szczycie przejazd 57 znacznie by się wydłużył, krócej jest się przejść, zresztą Plac Koscielecki i tak zapchany strasznie jest. Więc jest to bez sensu.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

prohun
Posty: 31
Rejestracja: 2007-01-09, 11:33
Lokalizacja: Toru

Post autor: prohun » 2007-02-15, 12:28

Ja tam myślę, żeby dłubanie przy 57 zakończyć na jego kasacji i przedłużeniu 59 na Witebską, co już zaznaczyłem w tym dziale.
O.

Awatar użytkownika
X-ik
Posty: 300
Rejestracja: 2007-01-06, 13:59
Lokalizacja: Toru
Kontakt:

Post autor: X-ik » 2007-02-15, 14:13

prohun pisze:Ja tam myślę, żeby dłubanie przy 57 zakończyć na jego kasacji i przedłużeniu 59 na Witebską, co już zaznaczyłem w tym dziale.
Hmm czy ja wiem? Nie jest to zbyt ciekawy pomysł, pomyśl, ze trzebaby teraz wyliczyć czasy pracy kierowców i przerwy na krańcówkach oraz dożucic brygady, ponieważ 59 to wielki tasiemiec a wten sposób wydłużyłby się jeszcze bardziej. Myślę, że z punktu widzenia ekonomii taka zmiana nic by nie wniosła, a dla pasażerów byłoby to komplikujące, ja bym pomyślał tylko nad zastąpieniem taboru maxi taborem midi lub mini.
Obrazek

Obrazek

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-15, 14:44

prohun pisze:Ja tam myślę, żeby dłubanie przy 57 zakończyć na jego kasacji i przedłużeniu 59 na Witebską, co już zaznaczyłem w tym dziale.
O.
Też się nad tym kiedyś zastanawiałem, ale
a) wydłużasz i tak długą trasę,
b) wjazd kieszeniowy na Przemysłową,
c) przejazd kolejowy,
d) a Łowicką to co obsłuży?

[ Dodano: 2007-02-15, 13:44 ]
X-ik pisze:ja bym pomyślał tylko nad zastąpieniem taboru maxi taborem midi lub mini.
Na obecnym 57? Nie przejdzie (już pomijając że nie ma takiego taboru :>).

prohun
Posty: 31
Rejestracja: 2007-01-09, 11:33
Lokalizacja: Toru

Post autor: prohun » 2007-02-15, 14:53

Tarhim pisze:a Łowicką to co obsłuży?
a Łowicką mógłby wracać...

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-15, 15:18

prohun pisze:
Tarhim pisze:a Łowicką to co obsłuży?
a Łowicką mógłby wracać...
To masz jeszcze głupszą trasę w rezultacie. Nieee.
Nowe 77 puścić w obie strony przez Łowicką-Witebską-Wyszogrodzką i po sprawie.
A 59 zostawić jak jest, tylko całodzienne. I zrobić wtedy coś z 67.

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Robert Reimus » 2007-02-15, 15:29

Tarhim pisze:Nowe 77 puścić w obie strony przez Łowicką-Witebską-Wyszogrodzką i po sprawie.
jest to jakaś koncepcja, możliwe że jedna linia wystarczyłaby dla Witebskiej i Bora- Komorowskiego. I dodatkowa korzyść dla Witebskiej że mogłaby łapać się na bilet A7x + T3, chociaż może kosztem mniejszej częstotliwości 77

Awatar użytkownika
X-ik
Posty: 300
Rejestracja: 2007-01-06, 13:59
Lokalizacja: Toru
Kontakt:

Post autor: X-ik » 2007-02-15, 21:46

Tarhim pisze:I zrobić wtedy coś z 67.
Dopasować sztywno pod UKW i koniec.
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Post autor: Dawid Szramke » 2007-02-15, 22:05

Ale czemu 57 nie przedłużyć po tej trasie co podałem??? Mieli by dostęp na dyzurke kierowcy a i ludzie z części fordonu by dojechali za jeden bilet.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-15, 23:14

X-ik pisze:
Tarhim pisze:I zrobić wtedy coś z 67.
Dopasować sztywno pod UKW i koniec.
O ile się da. Nie wiem jak tam z godzinami jest :)

[ Dodano: 2007-02-15, 22:18 ]
VolvoB10B_2690 pisze:Ale czemu 57 nie przedłużyć po tej trasie co podałem???
Mieli by dostęp na dyzurke kierowcy a i ludzie z części fordonu by dojechali za jeden bilet.
To możemy od razu wrócić do koncepcji linii z Łęgnowa na Osową i z lotniska do Myślęcinka.

57 na obecnej trasie na odcinku od Jagiellonów do Spornej dubluje się a to z 59, a to z 67, a to z 64 a na dodatek jeździ rzadko więc złapanie go punktualnie w godzinach popołudniowego szczytu na Łowickiej to jest rzadkie zdarzenie. Jak mu wydłużymy trasę to w Fordonie będziesz musiał postawić namioty żeby pasażerowie mieli gdzie koczować.

ODPOWIEDZ