57 Transportowa-Plac Kościeleckich
Moderator: spooney
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
57 Transportowa-Plac Kościeleckich
Myśle sobie aby trasa 57 była przedłużona o ten odcinek. Myśle o tym jak jechało s1 i po swojej trasie aż do Placu Kościeleckich. Czyli Wyszogrodzką do Fordońskiej.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 57 Transportowa-Plac Kościeleckich
Ani nie ma sensu przedłużać _czegokolwiek_ na plac Kościeleckich, bo idzie do rozwałki plac manewrowy, ani nie ma większego sensu dłubanie przy 57.VolvoB10B_2690 pisze:Myśle sobie aby trasa 57 była przedłużona o ten odcinek. Myśle o tym jak jechało s1 i po swojej trasie aż do Placu Kościeleckich. Czyli Wyszogrodzką do Fordońskiej.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Hmm czy ja wiem? Nie jest to zbyt ciekawy pomysł, pomyśl, ze trzebaby teraz wyliczyć czasy pracy kierowców i przerwy na krańcówkach oraz dożucic brygady, ponieważ 59 to wielki tasiemiec a wten sposób wydłużyłby się jeszcze bardziej. Myślę, że z punktu widzenia ekonomii taka zmiana nic by nie wniosła, a dla pasażerów byłoby to komplikujące, ja bym pomyślał tylko nad zastąpieniem taboru maxi taborem midi lub mini.prohun pisze:Ja tam myślę, żeby dłubanie przy 57 zakończyć na jego kasacji i przedłużeniu 59 na Witebską, co już zaznaczyłem w tym dziale.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Też się nad tym kiedyś zastanawiałem, aleprohun pisze:Ja tam myślę, żeby dłubanie przy 57 zakończyć na jego kasacji i przedłużeniu 59 na Witebską, co już zaznaczyłem w tym dziale.
O.
a) wydłużasz i tak długą trasę,
b) wjazd kieszeniowy na Przemysłową,
c) przejazd kolejowy,
d) a Łowicką to co obsłuży?
[ Dodano: 2007-02-15, 13:44 ]
Na obecnym 57? Nie przejdzie (już pomijając że nie ma takiego taboru :>).X-ik pisze:ja bym pomyślał tylko nad zastąpieniem taboru maxi taborem midi lub mini.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
jest to jakaś koncepcja, możliwe że jedna linia wystarczyłaby dla Witebskiej i Bora- Komorowskiego. I dodatkowa korzyść dla Witebskiej że mogłaby łapać się na bilet A7x + T3, chociaż może kosztem mniejszej częstotliwości 77Tarhim pisze:Nowe 77 puścić w obie strony przez Łowicką-Witebską-Wyszogrodzką i po sprawie.
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
O ile się da. Nie wiem jak tam z godzinami jestX-ik pisze:Dopasować sztywno pod UKW i koniec.Tarhim pisze:I zrobić wtedy coś z 67.
[ Dodano: 2007-02-15, 22:18 ]
VolvoB10B_2690 pisze:Ale czemu 57 nie przedłużyć po tej trasie co podałem???
To możemy od razu wrócić do koncepcji linii z Łęgnowa na Osową i z lotniska do Myślęcinka.Mieli by dostęp na dyzurke kierowcy a i ludzie z części fordonu by dojechali za jeden bilet.
57 na obecnej trasie na odcinku od Jagiellonów do Spornej dubluje się a to z 59, a to z 67, a to z 64 a na dodatek jeździ rzadko więc złapanie go punktualnie w godzinach popołudniowego szczytu na Łowickiej to jest rzadkie zdarzenie. Jak mu wydłużymy trasę to w Fordonie będziesz musiał postawić namioty żeby pasażerowie mieli gdzie koczować.