Linia 70
Moderator: spooney
Linia 70
Linię [70] obsługuje 13 przegubowych wozów. Częstotliwość 4/6 minut w szczycie. Pomyślałem sobie nad pewną zmianą, a raczej zamianą. Mianowicie o ściągnięciu z [70] 3 przegubowych wozów na rzecz [93], a w zamian wstawienie na [70] 3 B10BLE 6x2 z [93]. Pasażerowie linii [70] na pewno nie ucierpieliby na stracie tych kilku m2 powierzchni pasażerskiej, a sytuacja na [93] poprawiłaby się znacznie.
Często wracam ze szkoły [93] w godzinach 14 - 16 i w momencie, gdy podjeżdża B10BLE 6x2 na przystanek przy Bałtyckiej w stronę Fordonu nie ma gdzie się wepchnąć.
Co o tym sądzicie?
Często wracam ze szkoły [93] w godzinach 14 - 16 i w momencie, gdy podjeżdża B10BLE 6x2 na przystanek przy Bałtyckiej w stronę Fordonu nie ma gdzie się wepchnąć.
Co o tym sądzicie?
Jelcz M11 #2641 Volvo B10MA #2459
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
Taa wiem Czasami nawet z dziewczyną Co do propozycji to jestem za bo na 93 w szczycie jest tragicznie więc coś długo by się przydało. Niestety mam wątpliwą przyjemność korzystania z tej lini a pozytywnych zmian na horyzoncie raczej nie widaćConecto G pisze:Często wracam ze szkoły [93] w godzinach 14 - 16
Zdecydowanie, 70 zbytnio nie ucierpi, a na 93 bardziej przydadzą się przeguby niż na 70, też mam "przyjemność" jazdy 93 w godzinach szczytu z Dworca PKP i zdarzają się takie momenty gdy już na Dworcu ciężko znaleźć miejsce do wepchania.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
I tu racja, zamiana tylko by przyniosła korzyść Na 93 brakuje zdecydowanie przegubów, a zdarzają się dni, kiedy 93 jeździ krótki.Dawid_2690 pisze:Bardzo dobry pomysł. 70 momentami jeżdżą puste nawet w dzień powszedni w szczycie
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
Zły pomysł. Obsługuje 12 wozów.Conecto G pisze:Linię [70] obsługuje 13 przegubowych wozów. Częstotliwość 4/6 minut w szczycie. Pomyślałem sobie nad pewną zmianą, a raczej zamianą. Mianowicie o ściągnięciu z [70] 3 przegubowych wozów na rzecz [93], a w zamian wstawienie na [70] 3 B10BLE 6x2 z [93]. Pasażerowie linii [70] na pewno nie ucierpieliby na stracie tych kilku m2 powierzchni pasażerskiej, a sytuacja na [93] poprawiłaby się znacznie.
Często wracam ze szkoły [93] w godzinach 14 - 16 i w momencie, gdy podjeżdża B10BLE 6x2 na przystanek przy Bałtyckiej w stronę Fordonu nie ma gdzie się wepchnąć.
Co o tym sądzicie?
Nie są to same przeguby. 70 w szczycie czasami i tak jedzie zawalona, najczęściej jak przyjeżdża tramwaj pełny albo dwa pod rząd. To pierwszy wóz nie czeka za nim jak stoi na światłach(opóźnienie) tylko następny ich zabiera.Alden pisze:Na 93 brakuje zdecydowanie przegubów, a zdarzają się dni, kiedy 93 jeździ krótki.
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:02
Dobry pomysł.Kierowca pisze:Zły pomysł. Obsługuje 12 wozów.
To są na prawdę przypadki losowe. 70 w większości wozi powietrze. Na pewno śmiało można wyrzucić połowę przegubów na tej linii. 72 potrafi być bardziej zapchane od 70.Kierowca pisze:Nie są to same przeguby. 70 w szczycie czasami i tak jedzie zawalona, najczęściej jak przyjeżdża tramwaj pełny albo dwa pod rząd. To pierwszy wóz nie czeka za nim jak stoi na światłach(opóźnienie) tylko następny ich zabiera.
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
70 - dwa przeguby ściągnąćMateusz pisze: To są na prawdę przypadki losowe. 70 w większości wozi powietrze. Na pewno śmiało można wyrzucić połowę przegubów na tej linii. 72 potrafi być bardziej zapchane od 70.
72 - jeden przegub ściągnąć.
Za to podstawić Volvo B10Ble 6x2.
Na zaj.Szajnochy nie byłem od 3 m-sc. Więc dokładnie nie wiem. Poprostu popatrzałem na rozkład 70 w necie i wychodzi że 12 brygad w szczycie.Dawid_2690 pisze:Na 70 jeździ 13 autobusów.