Linia 70

Zgłaszane propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy i nie należy ich z nim utożsamiać. Ponadto część propozycji zgłaszana jest przez osoby nie będące członkami Stowarzyszenia.

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
Kuba3569
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1076
Rejestracja: 2007-01-06, 19:30

Linia 70

Post autor: Kuba3569 » 2008-12-01, 22:23

Linię [70] obsługuje 13 przegubowych wozów. Częstotliwość 4/6 minut w szczycie. Pomyślałem sobie nad pewną zmianą, a raczej zamianą. Mianowicie o ściągnięciu z [70] 3 przegubowych wozów na rzecz [93], a w zamian wstawienie na [70] 3 B10BLE 6x2 z [93]. Pasażerowie linii [70] na pewno nie ucierpieliby na stracie tych kilku m2 powierzchni pasażerskiej, a sytuacja na [93] poprawiłaby się znacznie.

Często wracam ze szkoły [93] w godzinach 14 - 16 i w momencie, gdy podjeżdża B10BLE 6x2 na przystanek przy Bałtyckiej w stronę Fordonu nie ma gdzie się wepchnąć.


Co o tym sądzicie?
Jelcz M11 #2641 Volvo B10MA #2459

Artur Gotowski
Posty: 670
Rejestracja: 2007-01-06, 14:41

Post autor: Artur Gotowski » 2008-12-01, 22:28

Conecto G pisze:Często wracam ze szkoły [93] w godzinach 14 - 16
Taa wiem :P Czasami nawet z dziewczyną :) Co do propozycji to jestem za bo na 93 w szczycie jest tragicznie więc coś długo by się przydało. Niestety mam wątpliwą przyjemność korzystania z tej lini a pozytywnych zmian na horyzoncie raczej nie widać :(

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 751
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

Post autor: Paweł W » 2008-12-01, 23:32

Zdecydowanie, 70 zbytnio nie ucierpi, a na 93 bardziej przydadzą się przeguby niż na 70, też mam "przyjemność" jazdy 93 w godzinach szczytu z Dworca PKP i zdarzają się takie momenty gdy już na Dworcu ciężko znaleźć miejsce do wepchania.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Post autor: Dawid Szramke » 2008-12-01, 23:42

Bardzo dobry pomysł. 70 momentami jeżdżą puste nawet w dzień powszedni w szczycie. Jechałem dzisiaj 93 w kierunku Zygmunta Augusta około godziny 10:40. Mimo, że jechał przegub był tłok. Strach pomyśleć jak jedzie trzyosiówka.

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 751
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

Post autor: Paweł W » 2008-12-01, 23:48

Dawid_2690 pisze:Bardzo dobry pomysł. 70 momentami jeżdżą puste nawet w dzień powszedni w szczycie
I tu racja, zamiana tylko by przyniosła korzyść :) Na 93 brakuje zdecydowanie przegubów, a zdarzają się dni, kiedy 93 jeździ krótki.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2008-12-02, 07:49

Conecto G pisze:Linię [70] obsługuje 13 przegubowych wozów. Częstotliwość 4/6 minut w szczycie. Pomyślałem sobie nad pewną zmianą, a raczej zamianą. Mianowicie o ściągnięciu z [70] 3 przegubowych wozów na rzecz [93], a w zamian wstawienie na [70] 3 B10BLE 6x2 z [93]. Pasażerowie linii [70] na pewno nie ucierpieliby na stracie tych kilku m2 powierzchni pasażerskiej, a sytuacja na [93] poprawiłaby się znacznie.

Często wracam ze szkoły [93] w godzinach 14 - 16 i w momencie, gdy podjeżdża B10BLE 6x2 na przystanek przy Bałtyckiej w stronę Fordonu nie ma gdzie się wepchnąć.


Co o tym sądzicie?
Zły pomysł. Obsługuje 12 wozów.
Alden pisze:Na 93 brakuje zdecydowanie przegubów, a zdarzają się dni, kiedy 93 jeździ krótki.
Nie są to same przeguby. 70 w szczycie czasami i tak jedzie zawalona, najczęściej jak przyjeżdża tramwaj pełny albo dwa pod rząd. To pierwszy wóz nie czeka za nim jak stoi na światłach(opóźnienie) tylko następny ich zabiera.

Mateusz Machel
Posty: 2888
Rejestracja: 2007-01-06, 14:02

Post autor: Mateusz Machel » 2008-12-02, 08:54

Kierowca pisze:Zły pomysł. Obsługuje 12 wozów.
Dobry pomysł.
Kierowca pisze:Nie są to same przeguby. 70 w szczycie czasami i tak jedzie zawalona, najczęściej jak przyjeżdża tramwaj pełny albo dwa pod rząd. To pierwszy wóz nie czeka za nim jak stoi na światłach(opóźnienie) tylko następny ich zabiera.
To są na prawdę przypadki losowe. 70 w większości wozi powietrze. Na pewno śmiało można wyrzucić połowę przegubów na tej linii. 72 potrafi być bardziej zapchane od 70.
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Post autor: Dawid Szramke » 2008-12-02, 13:04

Kierowca pisze:Zły pomysł. Obsługuje 12 wozów.
Kierowca zaczynam wątpić, że jesteś kierowcą. Na 70 jeździ 13 autobusów.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2008-12-02, 17:11

Mateusz pisze: To są na prawdę przypadki losowe. 70 w większości wozi powietrze. Na pewno śmiało można wyrzucić połowę przegubów na tej linii. 72 potrafi być bardziej zapchane od 70.
70 - dwa przeguby ściągnąć
72 - jeden przegub ściągnąć.

Za to podstawić Volvo B10Ble 6x2.
Dawid_2690 pisze:Na 70 jeździ 13 autobusów.
Na zaj.Szajnochy nie byłem od 3 m-sc. Więc dokładnie nie wiem. Poprostu popatrzałem na rozkład 70 w necie i wychodzi że 12 brygad w szczycie.

ODPOWIEDZ