Chciałbym podzielić się taką małą, aczkolwiek nie swoją refleksją.
Chodzi o kursy zjazdowe z Tatrzańskiego linii 93. Z Tatrzańskiego zabierają one pasażerów do Wiślanej, czyli w sam środek "niczego". Wiślana jakoś szalenie często punktem docelowym podróży nie jest. Więc dalej pasażer i tak jest skazany na czekanie na kolejny autobus. Pytanie czemu służy takie rozwiązanie. Ile osób wybierze zjazdowe 93 do Wiślanej zamiast np. jadące identyczną trasą 69 odjeżdżające minutę - dwie wcześniej i nie zmuszające go do przesiadki w środku lasu.
Jedynym zastosowaniem takiego kursu jest podróż po Fordonie, do podróży po którym nadaje się "każda" linia. Tymczasem profil pasażera 93 jest nieco inny- chce on dotrzeć bez przesiadki, szybko, na Bartodzieje lub do północnej strony Centrum.
Śmiem twierdzić, że akurat TAK wymyślone zjazdy są marnotrawstwem miejskich pieniędzy. To już lepiej po prostu TE kursy zjazdowe zlikwidować (niech przewoźnik zjeżdża z Tatrzańskiego na własny koszt), albo lepiej sprawić by kursy zjazdowe były w jakikolwiek sposób przydatne, np. wydłużając je do Skłodowskiej X Gajowa (bo do Spornej to też niewiele daje).
Kursy zjazdowe 93
Moderator: spooney
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kursy zjazdowe 93
Ostatnio zmieniony 2009-06-15, 20:40 przez Robert Reimus, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja chociażby wydłużyłbym zjazdy do Curie Skłodowskiej - Gajowa i niech sobie do zajezdni jedzie ul. Wyszyńskiego.
No niestety to jest akurat prawda, kiedy była zajezdnia Szajnochy kursy zjazdowe 93 z Dworca zabierały pasażerów do Bałtyckiej, te z Tatrzańskiego do Wiślanej. Podobna sprawa ma się z kursami 94, ale nie chcę robić tu OT.Robert Reimus pisze:Śmiem twierdzić, że akurat TAK wymyślone zjazdy są marnotrawstwem miejskich pieniędzy.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
Po co do Wyścigowej? Z Tatrzańskiego na Wyścigową masz 69,72,74 więc to zbędne rozwiązanie.Linia 69 pisze:Albo przy Wyścigowej mogli by wysadzać.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Kursy zjazdowe 93
Likwidacja nic ci nie da, bo za zjazd płacisz tak czy owak, po trasie czy nie. A co do zmian "punktów końcowych" to nie zaszkodziłoby machnąć jakieś pisemko odnośnie wszystkich zjazdów.Robert Reimus pisze: To już lepiej po prostu TE kursy zjazdowe zlikwidować (niech przewoźnik zjeżdża z Tatrzańskiego na własny koszt), albo lepiej sprawić by kursy zjazdowe były w jakikolwiek sposób przydatne, np. wydłużając je do Skłodowskiej X Gajowa (bo do Spornej to też niewiele daje).
(na dzień dobry możesz dać 93 do SkłodowskaxGajowa i 94 do KamiennaxGajowa)
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
93 zjeżdża al. Jana Pawła II ;)
Ostatnio zmieniony 2009-07-01, 20:08 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N