Leśne - Modrzewiowa - Wyszyńskiego - Kamienna - Inwalidów - Przemysłowa - Witebska - Wyszogrodzka - Fordońska - Bydgoska - Rynek
Co Wy na to?
Wiem, że zaraz malkontenci wyliczą, że po drodze sa 4 strzeżone przejazdy, ale mam argumenty na swoją obronę
1) Obecnie aby legalnie dostać się na BydgoszczWschód trzeba wysiąść na Fordońska/Sporna i obejść dookoła Dźwigową przez przejazd kolejowy. Razem ok. 600 metrów od przystanku. W rezultacie trwa zabawa w kotka i myszkę z SOKistami. Miasto, ani kolej pewnie nigdy nie zbudują tam kładki, więc pod budynek dworca powinna podjeżdżać jakaś linia.
2) Podobnie autobus powinni mieć pod domami mieszkańcy Sygnałowej, z której do najbliższego przystanku trzeba dojść z 400 metrów i przejść kładką nad torami
3) Linia pomimo wspólnych przystanków początkowych i końcowych nie stanowiłaby konkurencji dla 65, bo jej trasa prowadziłaby dłuższą (czasowo) trasą
4) Studenci z Przemysłowej zyskaliby bezpośrednie połączenie z Leśnego i Fordonu
5) Długi odcinek Witebskiej, gdzie nie dojeżdża żaden autobus, zyskałby wreszcie jakieś połączenie.
83 Leśne - Rynek
Moderator: spooney
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 83 Leśne - Rynek
I to w zasadzie wystarczy, ale:wichura pisze:Leśne - Modrzewiowa - Wyszyńskiego - Kamienna - Inwalidów - Przemysłowa - Witebska - Wyszogrodzka - Fordońska - Bydgoska - Rynek
Co Wy na to?
Wiem, że zaraz malkontenci wyliczą, że po drodze sa 4 strzeżone przejazdy
EDIT: no i jeszcze kompletniej pomijasz taki drobiazg że nie da się przejechać z Inwalidów w Przemysłową. Nawet bez objazdów okołowiaduktowych nie da się bezpośrednio, a teraz to już w ogóle. Takze w zasadzie cała reszta to już jest mało istotna.
Jak ja uwielbiam to wasze "pewnie nigdy" i proponowanie jakichś upiornych prowizorek1) Obecnie aby legalnie dostać się na BydgoszczWschód trzeba wysiąść na Fordońska/Sporna i obejść dookoła Dźwigową przez przejazd kolejowy. Razem ok. 600 metrów od przystanku. W rezultacie trwa zabawa w kotka i myszkę z SOKistami. Miasto, ani kolej pewnie nigdy nie zbudują tam kładki, więc pod budynek dworca powinna podjeżdżać jakaś linia.
Dobra: ilu ludzi którym nie chce się legalnie poświęcić 5 minut na to obejście będzie grzecznie czekać 10 minut (optymistycznie) na autobus?
A węzeł wschodni ma być jakos do 2010 zrobiony.
Dlaczego "powinni"? 400m to jest normalna strefa dojścia.2) Podobnie autobus powinni mieć pod domami mieszkańcy Sygnałowej, z której do najbliższego przystanku trzeba dojść z 400 metrów i przejść kładką nad torami
I przez pustkowie, przynajmniej od Leśnego do wiaduktów.3) Linia pomimo wspólnych przystanków początkowych i końcowych nie stanowiłaby konkurencji dla 65, bo jej trasa prowadziłaby dłuższą (czasowo) trasą
Biedni, zmuszeni do przesiadek studenci. Nie demonizujmy.4) Studenci z Przemysłowej zyskaliby bezpośrednie połączenie z Leśnego i Fordonu
To bym załatwił nowym 77 jednak (patrz wątek o 57)5) Długi odcinek Witebskiej, gdzie nie dojeżdża żaden autobus, zyskałby wreszcie jakieś połączenie.
Dodatkowo:
Wiesz w jakim stanie jest Inwalidów? Co proponujesz tam puścić?
Wiesz że pakujesz dodatkowe autobusy w rejon wiaduktów?
Skąd masz zamiar zabrać kilometry na utworzenie tej linii?
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Uważam że idea powstania takiej linii jest dobra ale mnie też za bardzo razi trasa tego autobusu praktycznia biegnąca przez pustkowia, 67 jeździło już Kamienną i okazało się że nie jest to dobry pomysł, kamienna nadaje się tylko na pośpiechy które przemkną tamtędy nigdzie nie zatrzymując się. Pętla na Leśnym też nie cieszy się jakimś wyjątkowym oblężeniem, frekwencję na 52,65 i 68 nabijają przystanki przy 11 Listopada i Chodkiewicza. Poza tym studentom połączenie ze Starym Fordonem też za dużo nie daje - większość z nich korzysta jednak z 69/72 i 70 więc w przypadku powstania tej linii i tak musieliby jeździć do Spornej i przesiadać się do 59/67/83 a Stary Fordon bądź co bądź nie jest jakimś specjalnym osiedlem studenckim a wydaje mi się że jego mieszkańcom nie chciałoby się specjalnie jeździć na Leśne przez całe Brdyujscie, zdecydowanie woleliby często jeżdżący 65...
Co do połączenia Fordonu z Przemysłową to moim zdaniem najlepeij "przebudować" 81 :
http://www.forum.komunikacja.bydgoszcz. ... .php?t=260
Co do połączenia Fordonu z Przemysłową to moim zdaniem najlepeij "przebudować" 81 :
http://www.forum.komunikacja.bydgoszcz. ... .php?t=260
3N Wilczak