70 i/lub 94 do Mariampola
Moderator: spooney
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-11-29, 21:57
70 i/lub 94 do Mariampola
I? To argument? Sądzę, że BTBSy i tak będą szły po mojemu więc pomysł o autobusie w tym kierunku umiera śmiercią braku potrzeby...
Linia 55...niekończąca droga...
70 i/lub 94 do Mariampola
Dokładnie - w Starym Fordonie mieszka sporo ludzi starszych więc tym bardziej potrzeba na przewozy jest większa.
Ludzie młodzi mieszkający na Terenach Nadwiślańskich sobie dojdą ten kawałek.
Poza tym, jak misiek napisał, w nowych blokach większość ma kasę i ma auta. Byłem tam kilka razy i parkingi pełne.
Może za 10 lat tak, ale teraz nie ma potrzeby zwiększać oferty przewozowej w tym rejonie.
Ludzie młodzi mieszkający na Terenach Nadwiślańskich sobie dojdą ten kawałek.
Poza tym, jak misiek napisał, w nowych blokach większość ma kasę i ma auta. Byłem tam kilka razy i parkingi pełne.
Może za 10 lat tak, ale teraz nie ma potrzeby zwiększać oferty przewozowej w tym rejonie.
70 i/lub 94 do Mariampola
94 nigdy nie jeździł do Starego Fordonu, a z tym, że każda rodzina ma auto to zupełnie jak w dzisiejszym artykule GW, że na rodzinę w Bydgoszczy przypadają uwaga: dwa auta! Ciekawe skąd takie wyliczenia? Jakbyś zobaczył ile młodych matek z dzieciakami, wózkami w tych okolicach i masa ludzi niepełnosprawnych dochodzi jak to nazwałeś ten kawałek to byś się zdziwił jeden cwaniak z drugim. Cóż każdy może mieć swoje zdanie ale nie wolno pisać bzdur bez uzasadnienia! Oferta przewozowa w tym rejonie za jakiś czas pewnie i tak będzie poprawiona przekonamy się już po wakacjach.
/spooney/ zdania oddzielamy spacją
/spooney/ zdania oddzielamy spacją
piterek30
70 i/lub 94 do Mariampola
Przypomnę, że kilka lat temu do Starego Fordonu dojeżdżał pośpieszny 91, który został zlikwidowany ze względu na małą frekwencję. 94 też był wówczas pośpieszny, a napełnienie jego było bez porównania większe.volvo7000A pisze:Dokładnie - w Starym Fordonie mieszka sporo ludzi starszych więc tym bardziej potrzeba na przewozy jest większa.
Re: 70 i/lub 94 do Mariampola
Ależ nie bądź śmieszny!pawel_nk pisze:Przypomnę, że kilka lat temu do Starego Fordonu dojeżdżał pośpieszny 91, który został zlikwidowany ze względu na małą frekwencję. 94 też był wówczas pośpieszny, a napełnienie jego było bez porównania większe.
Przypomnę, że ów 91 kursował co 60 minut (epizodycznie co 30 min) tylko w szczycie
94 za to kursował co 10 minut, i to przez cały tydzień.
Poza tym trasa 65 i 91 w 75% się pokrywała.
Po prostu podałem przykład, że równie dobrze można by wydłużyć 94 do Rynku w St. Fordonie jak i na Mariampol, z tym że na Mariampol pojedzie mniej osób niż do Rynku.
70 i/lub 94 do Mariampola
Właśnie to dowodzi temu, że nie było większego zapotrzebowania na przejazdy ze Starego Fordonu. 91 (wcześniej 101) powstał już ładny kawał czasu temu i z tej linii tylko ubywało pasażerów, co w następstwie doprowadzało do ograniczenia kursowania i likwidacji. Zatem z czasem jedna linia do obsługi Starego Fordonu zupełnie wystarczyła.volvo7000A pisze:Ależ nie bądź śmieszny!
Przypomnę, że ów 91 kursował co 60 minut (epizodycznie co 30 min) tylko w szczycie
94 za to kursował co 10 minut, i to przez cały tydzień.
Zgoda, ale jeśli ktoś chciał dojechać zwykłym autobusem ze Starego Fordonu do centrum (czyli np. do Ronda Jagiellonów) musiał się przesiąść z 65 np. na tramwaj. Czyli płacił tyle samo co za pośpieszny. Dla pośpiesznej 94 była podobna alternatywa w postaci 70 + 3, a mimo to linia była bardzo popularna wśród mieszkańców.volvo7000A pisze:Poza tym trasa 65 i 91 w 75% się pokrywała.
70 i/lub 94 do Mariampola
Uh, nie ma co z Tobą dalej dyskutować, bo chyba nie bardzo pamiętasz tamte czasy i argumenty masz słabe. Samo "bloki się budują" to za mało.
Widzę dwa ukryte argumenty u Ciebie, albo mieszkasz przy Bora i chcesz sobie polepszyć, albo chciałbyś by MZK miało więcej kilometrów (kierowca?).
Widzę dwa ukryte argumenty u Ciebie, albo mieszkasz przy Bora i chcesz sobie polepszyć, albo chciałbyś by MZK miało więcej kilometrów (kierowca?).