os. Niepodległości i Nad Wisłą
Moderator: spooney
os. Niepodległości i Nad Wisłą
Ja proponuję takie rozwiązanie:
70 > Korekta trasy: NAD WISŁA - Piłsudskiego, Andersa , Akademicka, (CO), Rejewskiego, Fordońska - WYŚCIGOWA (co 10', przez CO co 30')
78 > Nowa linia: MARIAMPOL - Bora Komorowskiego, Piłsudskiego, Andersa, Kaliskiego, Fordońska - WYŚCIGOWA (Powszednie co 20', wolne co 30') SYSTEM A+T
94 > Dołożenie jednego wozu i uzyskanie częstotliwości 15' w szczycie.
Argumentacja:
a) Nowa linia 78 zapewni dużo sprawniejszą komunikację na os. Niepodległości niż wybrane kursy linii 70 poprzez wyższą częstotliwość i braku wariantowości.
b) Linia 70 będzie posiadała jedną podstawową trasę z wariantem przez CO który nie powoduje ominięcia pozostałych przystanków.
c) Linie 70 i 94 przestaną pokrywać się na odcinku od pętli Nad Wisłą do Wiślanej.
d) Zachowanie taktu na wszystkich liniach i brak luk czasowych które powodują warianty.
70 > Korekta trasy: NAD WISŁA - Piłsudskiego, Andersa , Akademicka, (CO), Rejewskiego, Fordońska - WYŚCIGOWA (co 10', przez CO co 30')
78 > Nowa linia: MARIAMPOL - Bora Komorowskiego, Piłsudskiego, Andersa, Kaliskiego, Fordońska - WYŚCIGOWA (Powszednie co 20', wolne co 30') SYSTEM A+T
94 > Dołożenie jednego wozu i uzyskanie częstotliwości 15' w szczycie.
Argumentacja:
a) Nowa linia 78 zapewni dużo sprawniejszą komunikację na os. Niepodległości niż wybrane kursy linii 70 poprzez wyższą częstotliwość i braku wariantowości.
b) Linia 70 będzie posiadała jedną podstawową trasę z wariantem przez CO który nie powoduje ominięcia pozostałych przystanków.
c) Linie 70 i 94 przestaną pokrywać się na odcinku od pętli Nad Wisłą do Wiślanej.
d) Zachowanie taktu na wszystkich liniach i brak luk czasowych które powodują warianty.
Ostatnio zmieniony 2009-08-05, 23:00 przez reputed, łącznie zmieniany 1 raz.
Od samego powstania A+T w planach była osobna linia łącząca Mariampol, os. Niepodległości do ulicy Wyścigowej nawet w schematach była ujęta jako 77. Wolne numerki to 75, 78 więc też jestem za utworzeniem odrębnej linii bo ta wariantowa 70 z taką częstotliwością to kpiny!
/p: jeszcze raz użyj trzech wykrzykników zamiast jednego i skończą się czułości:)
/p: jeszcze raz użyj trzech wykrzykników zamiast jednego i skończą się czułości:)
Ostatnio zmieniony 2009-08-06, 11:35 przez piterek30, łącznie zmieniany 1 raz.
piterek30
Ja jestem na nie. Według mnie lepszym pomysłem byłoby dołożenie kursów 70 przez os. Niepodległości (albo utworzenie osobnej linii wg propozycji Volvo7000A) niż korekta jej trasy, bo na ul. Akademickiej i Rejewskiego nie ma specjalnie dużych potoków pasażerskich, poza Auchan, ale jego klienci raczej wybierają częściej kursujące 69, którym zajadą dalej niż wg Twojej propozycji lub też wybierają 93 aby dostać się do miasta. Zabierasz też studentom UTP "70", która jest w A+T i ludzie chętniej z niej korzystają niż z 94 bo:
a) 94 kursuje rzadziej i jest wzmocnieniem a nie dublem 70 na odcinku Nad Wisłą - Wiślana
b) 70 w przeciwieństwie do 94 jest w A+T; studenci UTP to mieszkańcy różnych dzielnic mieszkalnych Bydgoszczy, a 94 nie mają takich możliwości dojazdu jak w A+T.
a) 94 kursuje rzadziej i jest wzmocnieniem a nie dublem 70 na odcinku Nad Wisłą - Wiślana
b) 70 w przeciwieństwie do 94 jest w A+T; studenci UTP to mieszkańcy różnych dzielnic mieszkalnych Bydgoszczy, a 94 nie mają takich możliwości dojazdu jak w A+T.
Ostatnio zmieniony 2009-08-07, 00:42 przez Paweł W, łącznie zmieniany 1 raz.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
Moja druga propozycja:
70 > Likwidacja kursów przez CO, trasa bez zmian (co 7,5')
78 > Nowa linia: MARIAMPOL - Bora Komorowskiego, Piłsudskiego, Andersa, Akademicka, CO, Rejewskiego, Fordońska - WYŚCIGOWA (Powszednie co 20', wolne co 30') SYSTEM A+T
70 > Likwidacja kursów przez CO, trasa bez zmian (co 7,5')
78 > Nowa linia: MARIAMPOL - Bora Komorowskiego, Piłsudskiego, Andersa, Akademicka, CO, Rejewskiego, Fordońska - WYŚCIGOWA (Powszednie co 20', wolne co 30') SYSTEM A+T
Ostatnio zmieniony 2009-08-07, 17:55 przez reputed, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem za linią 78, ale usuwając kursy 70 przez RCO odcinasz mieszkańców Nad Wisły od tego ośrodka, wariant 70 przez RCO popieram, ale nie popieram pomysłu aby 70 jeździła regularnie przez Akademicką i Rejewskiego, w obecnej ilości kursów 70 przez ul. Akademicką i Rejewskiego wystarczy.
Co do 78 jest jeszcze problem z miejscem, wg mnie lepiej aby 78 miał dłuższe postoje na Mariampolu niż na Wyścigowej z racji braku miejsca. A na przerwę na posiłek mógłby spokojnie zjeżdżać na Tatrzańskie .
Co do 78 jest jeszcze problem z miejscem, wg mnie lepiej aby 78 miał dłuższe postoje na Mariampolu niż na Wyścigowej z racji braku miejsca. A na przerwę na posiłek mógłby spokojnie zjeżdżać na Tatrzańskie .
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
Wybacz nie doczytałem dokładnie, po przeczytaniu tego co napisałeś jestem za likwidacją kursów 70 przez RCO, a za linią 78, która przejmie jej wariantowe kursy
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka