Nowa linia przyspieszona - 95

Zgłaszane propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy i nie należy ich z nim utożsamiać. Ponadto część propozycji zgłaszana jest przez osoby nie będące członkami Stowarzyszenia.

Moderator: spooney

Sebastian
Posty: 3
Rejestracja: 2009-08-03, 19:28
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Nowa linia przyspieszona - 95

Post autor: Sebastian » 2009-08-09, 11:14

Nowa linia [err=miała by] miałaby[/err] trasę:
TATRZAŃSKIE --> Pelplińska --> Twardzickiego --> Korfantego --> Akademicka --> Centrum [err=Ongologii] Onkologii[/err] --> Rejewskiego --> Fordońska --> R. Fordońskie --> Jagiellońska --> Dworzec PKS --> R. Jagiellonów --> Focha --> R. Grunwaldzkie --> Grunwaldzka --> Kolbego --> REKINOWA

[err=Miała by] Miałaby[/err] następujące przystanki:
1) Pelplińska - Jarużyńska
2) Taterników
3) Twardzickiego - Powalisza
4) Witosa Ż
5) Thomee
6) Kleina Ż
7) Łochowskiego
8) Korfantego - Prejsa Ż
9) Centrum Onkologii
10) Fordońska - Wiślana
11) Dworzec PKS
12) R. Jagiellonów
13) R. Grunwaldzkie
14) Grunwaldzka - Kanałowa Ż
15) Kraszewskiego
16) Siedlecka - Nad Torem
17) Grunwaldzka - Koronowska Ż
18) Chojnicka Ż
19) Przejście Ż
20) Kolbego - Kogucia
21) Wielorybia
22) REKINOWA

Pierwszy kurs [err=był by] byłby[/err] z Tatrzańskiego o godzinie 5:30, a ostatni z Rekinowej około godziny 22:00. W godzinach 5:30 - 8:30 i 13:30 - 17:30 linie obsługiwałyby 4 lub 2 pojazdy, a w godzinach 8:30 - 13:30 i 17:30 - 22:00 1 lub 2 pojazdy. Linia miałaby za zadanie połączyć Fordon z Osową Górą i Osową Górę z Centrum Onkologii. Bilety [err=miały by] miałyby[/err] takie ceny: 2.60 zł. - normalny, 1.30 zł. - ulgowy. Podróż by trwała około 40 min.

/o: poprawki = 1 punkt karny
Ostatnio zmieniony 2009-08-09, 12:09 przez Sebastian, łącznie zmieniany 1 raz.
Sebastian F.

Kubix
Posty: 48
Rejestracja: 2008-03-24, 22:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Kubix » 2009-08-09, 11:28

Tasiemcom mówimy NIE !

Wiele razy dyskutowaliśmy na temat podobnych linii autobusowych z negatywnym skutkiem, ponieważ takie linie nie mają sensu. Wiesz jakie spóźnienia miałyby autobusy na tej linii? Ogromne.
Ostatnio zmieniony 2009-08-09, 12:10 przez Kubix, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrowienia dla MKM'ów :D

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 751
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

Post autor: Paweł W » 2009-08-09, 11:52

I tworząc taką linię rozwalasz cały system A+T. A dobrym przykładem spóźniającego się tasiemca jest 69. O szybkim zużyciu wozów na tej linii nie będę wspominał. I po choinkę ma jechać z Tatrzańskiego przez CO? I stawać na Wiślanej a nie stawać przy Auchan?
W 40 minut to ta linia się nie wyrobi z OG na Tatrzańskie: korki na ul. Grunwaldzkiej, Focha, Jagiellońskiej. Taka linia nigdy nie będzie punktualna i dlatego Tasiemcom mówimy NIE.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas_3830 » 2009-08-09, 15:46

Fordon i Osowa Góra to nie jedyne osiedla w Bydgoszczy. Zarówno jedno jak i drugie osiedle ma dobre połączenie z centrum miasta. Istnieje także system A+T. Za kilka lat ma jeździć tramwaj do Fordonu, więc narazie zostawmy Fordon tak jak jest. W 40 minut no ale samochodem :) i to pod warunkiem, że nie bedzie korków. Pozdrawiam ale jestem na NIE.

Artur Gotowski
Posty: 670
Rejestracja: 2007-01-06, 14:41

Post autor: Artur Gotowski » 2009-08-09, 16:21

Fordon to nie osiedle tylko dzielnica.

Dzielnica miasta ? jednostka podziału administracyjnego miasta obejmująca część jego terytorium: ulice, osiedla.
Osiedle - Zespół mieszkaniowy stanowiący integralną część miasta lub wsi.

Fordon ma klikanaście osiedli, więc jest dzielnicą. Osowa jest osiedlem.

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Robert Reimus » 2009-08-09, 16:53

Totalnie dubluje A+T a więc pomysł absolutnie nie ma racji bytu. Zresztą ile osób podróżuje regularnie na całej trasie Osowa Góra - Fordon... pomijam już duże opóźnienia, które zapewne miałyby miejsce.

A fakt, że kolega nawet nie wie ile pojazdów powinno / mogłoby kursować na tym potworku świadczy, że ten pomysł to głównie "widzimisię";)

ODPOWIEDZ