Trasa: BAŁTYCKA -> Fordońska -> Rondo Fordońskie -> Jagiellońska -> Rondo Jagiellonów -> Zbożowy Rynek -> Babia Wieś -> Toruńska -> Rondo Toruńskie -> Toruńska -> STOMIL
Częstotliwośc: Co 30 minut. / W dni wolne co godzinę.
Tabor: 2 wagony 805Na / 1 wagon 805Na
Nowe przystanki: Bałtycka pętla, Stomil pętla
Co wy na to ???
Linia 5
Moderator: spooney
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2009-11-07, 16:03
- Lokalizacja: ( z ) Bydgoszcz(y)
- Kontakt:
Pomysł kompletnie bez sensu. Na odcinku Stomil-Bernardyńska i Rondo Toruńskie - Stomil dubluje 6.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Oczywiście, chyba jedynym sensownym dodatkiem mogłaby być linia uzupełniająca obsługiwana przez solówki na trasie Bielawy - Wilczak jednak przy obecnych częstotliwościach na 3 i 4 obie dzielnice mają wystarczającą ilość kursów ( Wilczak od Ronda Grunwaldzkiego do pętli aż nadto ), uruchomienie takiej linii miałoby tylko i wyłącznie uzasadnienie w momencie odebrania wozów przeznaczonych do jej obsługi z 3 i 4 a jak wiadomo wozy te są niezmiernie potrzebne do obsługi potoków pasażerskich między Rondem Grunwaldzkim i Wyścigową oraz Centrum i Górnym Tarasem. Do rozbudowy sieci tramwajowej nie mamy raczej co liczyć na jakieś zmiany w układzie linii, to co mamy jest najbardziej optymalnym rozwiązaniem choć ja zastanawiam się ciągle czy jednak nie lepiej byłoby puścić 9 na Rondo Kujawskie zamiast na Glinki - 2 świeci pustkami bo ludzie wolą autobusy niż długą jazdę naokoło żeby pokonać bardzo krótki odcinek między Wzgórzem Wolności a Babią wsią, 9 jeżdżąca na tym odcinku będzie już trasą o wiele bardziej atrakcyjną i dam głowę że jest sporo pasażerów korzystających z połączeń 69+6 aby dojechać z osiedli do przemysłowej części miasta ale z drugiej strony byłoby to podbieranie pasażerów i tak nie w pełni wykorzystującej swój potencjał na tym odcinku 2 więc chyba jednak minusy równe są plusom
3N Wilczak