volvo7000A pisze:Miały być dwa nowe niskopodłogowce - podziękujmy prezydentowi Bruskiemu.Moim zdaniem ZDMIKP w grudniu powinien wprowadzić korekty w rozkładach, tak by przerzucić ludzi z autobusów do tramwajów i zminimalizować koszta:a) linia nr 1 przez caly tydzień w godz. 5-19b) linie 4 i 7 w dni powszednie w godz. 5-19, w dni wolne nie kursując) zostawić linię 94 z częstotliwością 20'/30'/30' we wszystkich kursach do Mariampolad) zlikwidować linię 93 (patrz punkt: e)e) wzmocnić linię 67 z częstotliwością 10'/15'/20', autobusy przegubowef) linię 51 skrócić do Garbary, zwiększając częstotliwość 15'/20'/20'
a) zły pomysł linia 1 jest potrzebna przez cały dzień ale na trasie do Lasu gdańskiego.
b) bardzo zły pomysł Linia 4 jest bardzo potrzebną linią podobnie jak linia 7 zamist ciąć linia 7 powinna jeździć od 5-23 to jest jedyne bezpośrednie połączenie górnego tarasu z węzłem przesiadkowym na Wyścigowej. Dużo ludzi takżę pracuje na Fordońskiej i musi wieczorem kombinować z przesiadkami 69+53,68 a zarówno 53 jak i 68 mają kiepską częstotliwość wieczorami i nie każdy ma sieciówke.
c) to akurat dobry pomysł
d,e) te punkty nie mają wspólnego mianownika więc pomysł bardzo chybiony.
f) po co Ci wieksza częstotliwość na 51? Oo skracanie to akurat zły pomysł lepiej puścić 51 przez Focha do Placu Kościeleckich.
1) Zwiększenie częstotliwości 53 wieczorami do 20 minut.
2) no właśnie gdzie są obiecane nowe Pesy? Czy nasze miasto musi być tak zacofane jesli chodzi o tramwaje? Miasto wojewódzkie a wyglądmy jak duża wieś.....na tle innych miast wojewódzkich w Polsce.