Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Zgłaszane propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy i nie należy ich z nim utożsamiać. Ponadto część propozycji zgłaszana jest przez osoby nie będące członkami Stowarzyszenia.

Moderator: spooney

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Kamil3836 » 2012-11-27, 17:35

lukas_3830 pisze:lepiej puścić 51 przez Focha do Placu Kościeleckich.
Zabraliśmy z ul. Focha autobus, co jest na korzyść tramwajów. Ponadto została tam skierowana kolejna linia (1). Zabierajmy linie autobusowego z ścisłego centrum na rzecz tramwajów.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: reputed » 2012-11-27, 19:02

Kamil3836 pisze:Od 15 grudnia linia będzie kursować przez cały tydzień od 5 do 23.
Czy Ty rozumiesz co ja napisałem? Napisałem jak moim zdaniem powinno być, a nie jak będzie od połowy grudnia.
Kamil3836 pisze:A co mają te dwie linie wspólnego?
lukas_3830 pisze:d,e) te punkty nie mają wspólnego mianownika więc pomysł bardzo chybiony.
Obie linie obsługują dworzec, Śródmieście i Bartodzieje.
Wystarczy 67 częściej. Ludzie do/z Bartodziejów dojadą 67, a do/z Fordonu 69/72+3
Ostatnio zmieniony 2012-11-27, 19:33 przez reputed, łącznie zmieniany 1 raz.

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: lukas_3830 » 2012-11-27, 19:43

volvo7000A pisze:Obie linie obsługują dworzec, Śródmieście i Bartodzieje. Wystarczy 67 częściej. Ludzie do/z Bartodziejów dojadą 67, a do/z Fordonu 69/72+3
67-Rycerska-Przemysłowa, 93-Rycerska-Tatrzańskie. 93 została stworzona po to by można było dojechać do Osiedla np Tatrzańskiego bez przesiadek i kombinacji..... Twój pomysł jest tragiczny...Duża część osób nie ma sieciówek a takie przesiadanie kosztuje. Nie wymyślaj podobnych bzdur po to tylko by coś wymyślić...Pamiętaj także, że jak coś tniesz to przez Ciebie ktoś może stracić pracę bo nie będzie już potrzeba tylu kierowców itd.. Komunikacja ma rozwijać miasto. Cięciom ostatecznie mówie NIE! gdyż nie ma z czego już ciąć...

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2012-11-27, 20:04

volvo7000A pisze:93 została stworzona po to by można było dojechać do Osiedla np Tatrzańskiego bez przesiadek i kombinacji...
Ale dawno, jak jeszcze były pospieszne i nie było A+T.
lukas_3830 pisze:Duża część osób nie ma sieciówek a takie przesiadanie kosztuje.


14% nie ma sieciówek. To nie jest aż taka duża część. Ludźmi na jednorazówkach nie przejmujemy się z definicji.
lukas_3830 pisze:Pamiętaj także, że jak coś tniesz to przez Ciebie ktoś może stracić pracę bo nie będzie już potrzeba tylu kierowców itd..
A ten argument to w ogóle nie ma rączek i nóżek.

Tak na intuicję to słabo mi się widzi ten pomysł z likwidacją, ale takie argumenty przeciw są słabe dość.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Kamil3836 » 2012-11-27, 23:31

volvo7000A pisze:Czy Ty rozumiesz co ja napisałem? Napisałem jak moim zdaniem powinno być, a nie jak będzie od połowy grudnia.
A ja Tobie napisałem jak będzie i tego nie da się zmienić przez najbliższy dłuższy czas.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: reputed » 2012-11-27, 23:36

Kamil3836 pisze:i tego nie da się zmienić przez najbliższy dłuższy czas.
To najbliższy czy dłuższy?
Poza tym wiele zmian było zmienianych po chwili, patrz epizod z 61 do Wąbrzeskiej.

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Re: Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Dawid Szramke » 2012-11-28, 00:21

Tarhim pisze:
volvo7000A pisze:93 została stworzona po to by można było dojechać do Osiedla np Tatrzańskiego bez przesiadek i kombinacji...
Ale dawno, jak jeszcze były pospieszne i nie było A+T.
Slyszałem że system A +T chcą likwidować??

/mod/ poprawiony cytat; cytuj tylko fragment do którego się odnosisz

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2012-11-28, 00:39

System nie, taryfę tylko.

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: lukas_3830 » 2012-11-28, 02:03

Tarhim pisze:A ten argument to w ogóle nie ma rączek i nóżek.Tak na intuicję to słabo mi się widzi ten pomysł z likwidacją, ale takie argumenty przeciw są słabe dość.
Ilu już kierowców, motorniczych oraz osób personelu straciło pracę przez cięcia i bzdurne pomysły podobnych ludzi jak ty? Pomyślałeś o nich i ich rodzinach? Zastanów się zanim będziesz wnioskował o odebranie komuś chleba...To jest forum na rzecz rozwoju komunikacji miejskiej a nie jej upadku...

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Darek » 2012-11-29, 15:48

Ja tylko nie rozumiem dlaczego 79 nie skrócono do węzła Garbary. Utrzymywanie tej linii na odcinku Rycerska-Garbary to straszne marnowanie pieniędzy. Dodatkowo wozy stoją w korku na Dworcowej. Mam nadzieję że od nowego roku linia zostanie skrócona. Nawet wliczając 4-minutową przesiadkę podróż w szczycie z dworca zdecydowanie się skróci dzięki temu że tramwaje nie stoją w korkach.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

ikarusiarz
Posty: 754
Rejestracja: 2007-07-27, 20:32

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: ikarusiarz » 2012-11-29, 18:35

Darek pisze:Ja tylko nie rozumiem dlaczego 79 nie skrócono do węzła Garbary. Utrzymywanie tej linii na odcinku Rycerska-Garbary to straszne marnowanie pieniędzy. Dodatkowo wozy stoją w korku na Dworcowej. Mam nadzieję że od nowego roku linia zostanie skrócona.
1: Jadąc do dworca nie stoimy w korkach.
2: Z dworca korki są, ale kierowcy sobie radzą, więc opóźnienia są małe.

Jadąc od Kapuścisk zmuszalibyśmy ludzi do przechodzenia na tramwaj, którym jechaliby 2 przystanki. Po kiego grzyba? Po to, aby zapełnić na siłę tramwaje? To w sumie bardzo krótki odcinek: Garbary-Dworzec. Rycerska się nie liczy, bo tam wozy jeżdżą puste, lub prawie puste.

tomasz792
Posty: 160
Rejestracja: 2010-11-29, 20:58

Re: Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: tomasz792 » 2012-11-29, 18:59

Najlepsze jest to,że każdy mówił że na Wilczak tramwaje wożą powietrze , a teraz widać ,że na PKP jeździ tramwajami jeszcze mniej ludzi. Najwięcej ludzi jadących 3 przesiada się na 8 lub 1.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2012-11-29, 19:13

Ale powietrze z dworca jest lepsze.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Kamil3836 » 2012-11-29, 20:05

tomasz792 pisze:a teraz widać ,że na PKP jeździ tramwajami jeszcze mniej ludzi.
A zobacz ile linii jeździło na Wilczak (2) średnio co 5'.
Liczba linii na Dworzec (3) średnio 3,75'. Ponadto zobacz liczbę linii kursujących obecnie na Dworzec Główny i Wilczak. Znalazłeś odpowiedź dlaczego "mniej" ludzi korzysta?
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

tomasz792
Posty: 160
Rejestracja: 2010-11-29, 20:58

Re: Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: tomasz792 » 2012-11-29, 20:14

A zobacz ile linii jeździło na Wilczak (2) średnio co 5'.
Liczba linii na Dworzec (3) średnio 3,75'. Ponadto zobacz liczbę linii kursujących obecnie na Dworzec Główny i Wilczak. Znalazłeś odpowiedź dlaczego "mniej" ludzi korzysta?

Obecnie 1 na Wilczak jedzie więcej ludzi niż 3 na PKP. Tu nie ma znaczenia ile linii jeździ.Widać ,że 3 powinna zostać w kierunku na Wilczak. 5 ma znacznie większe napełnienie niż 3. Może 3 zrobić w dwóch wariantach :Rycerska Wilczak.

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: korpi » 2012-11-29, 20:15

Wczoraj jechałem "jedynką" (#246) z Wrocławskiej na Wiczak przed 17stą to aż się zdziwiłem że ledwo co mogłem wejść. Wracałem "ósemką" po 19 i frekwencja dopisuje.

tomasz792
Posty: 160
Rejestracja: 2010-11-29, 20:58

Re: Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: tomasz792 » 2012-11-29, 20:23

To się mineliśmy ja startowałem przed 17 z Wrocławskiej w kierunku Babiej i jak podjechała to wszystkie siedzące miejsca były zajęte i jeszcze około 15 osób stało. Dziś koło 15 na Garbarach nie mogłem wejść do 1 w kierunku Wilczak.

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: spooney » 2012-11-29, 20:24

tomasz792 pisze:Tu nie ma znaczenia ile linii jeździ.
Ma znaczenie o czym przekonasz się jak T2 wróci na Gdańską i podbierani pasażerowie na odcinku Rycerska - Rondo Fordońskie przesiądą się do T3 :) Wtedy dopiero można cokolwiek oceniać.
Obrazek

tomasz792
Posty: 160
Rejestracja: 2010-11-29, 20:58

Re: Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: tomasz792 » 2012-11-29, 20:28

spooney pisze:
tomasz792 pisze:Tu nie ma znaczenia ile linii jeździ.
Ma znaczenie o czym przekonasz się jak T2 wróci na Gdańską i podbierani pasażerowie na odcinku Rycerska - Rondo Fordońskie przesiądą się do T3 :) Wtedy dopiero można cokolwiek oceniać.
Mam nadzieje,ze masz racje choć fakty są inne. Rano jadąc koło 5:40 z Garbar na Pkp w 3 jedzie raptem 5-7 osób, to samo jest w 2 i 5. W 79 za to pełno ludzi jedzie. Wracając po 14 z Pkp w 3 max 10 osób. 79,54, 93,94 -pełne.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Kamil3836 » 2012-11-29, 22:54

Ciekawostka z wczoraj: równoczesny odjazd około godziny 21 z Dworca Głównego 2 i 79, co dojechało pierwsze na Szarych Szeregów? Zaskoczenie, bo tramwaj o jakieś 1,5min.


tomasz792 pisze:
A zobacz ile linii jeździło na Wilczak (2) średnio co 5'.
Liczba linii na Dworzec (3) średnio 3,75'. Ponadto zobacz liczbę linii kursujących obecnie na Dworzec Główny i Wilczak. Znalazłeś odpowiedź dlaczego "mniej" ludzi korzysta?

Obecnie 1 na Wilczak jedzie więcej ludzi niż 3 na PKP. Tu nie ma znaczenia ile linii jeździ.Widać ,że 3 powinna zostać w kierunku na Wilczak. 5 ma znacznie większe napełnienie niż 3. Może 3 zrobić w dwóch wariantach :Rycerska Wilczak.
3 w wariancie? Zastanów się co mówisz. Chcesz wprowadzić niepotrzebnie wariant. Jeśli uważasz, że 5 ma większą frekwencje to proszę nie zapominać, że 3 kursuje z podwojoną częstotliwością jak linia 5. Frekwencje na liniach będzie można dopiero oceniać w lutym.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: lukas_3830 » 2012-11-30, 01:55

Kamil3836 pisze:3 w wariancie? Zastanów się co mówisz. Chcesz wprowadzić niepotrzebnie wariant. Jeśli uważasz, że 5 ma większą frekwencje to proszę nie zapominać, że 3 kursuje z podwojoną częstotliwością jak linia 5. Frekwencje na liniach będzie można dopiero oceniać w lutym.
Święta racja. Poczekajmy z ocenami a cięciom i wariantom mówimy NIE! Jedyne co na dzień dzisiejszy jest potrzebne to wydłużenie czasu kursowania linii 7 do 23 oraz zwiększenie częstotliwości na 53 wieczorami do 20 minut.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2012-11-30, 04:26

lukas_3830 pisze: Ilu już kierowców, motorniczych oraz osób personelu straciło pracę przez cięcia i bzdurne pomysły podobnych ludzi jak ty? Pomyślałeś o nich i ich rodzinach? Zastanów się zanim będziesz wnioskował o odebranie komuś chleba...To jest forum na rzecz rozwoju komunikacji miejskiej a nie jej upadku...
Nie ośmieszaj się
Darek pisze:Ja tylko nie rozumiem dlaczego 79 nie skrócono do węzła Garbary.
Nie przesadzajmy, trasa rzeczywiście się dubluje - ale nikt z pasażerów się nie zgodzi - żeby koniecznie jechać tramwajem te 2 przystanki i z tobołami się przesiadać na Garbarach(mówię głównie o pasażerach kolei)
i od razu uprzedzam, żeby nie podważać sensowności budowy linii do PKP i skracaniu linii autobusowych.
- linia do Dworca nie będzie miała w pełni wykorzystanego potencjału do wybudowania torowiska do Fordonu i wzdłuż Kujawskiej, oraz Pięknej. Wtedy będzie się zastępować linie typu 79 w całości, bo takie rozwiązania na pewno nie spowodują, że pasażerów przybędzie.
tomasz792 pisze:Najlepsze jest to,że każdy mówił że na Wilczak tramwaje wożą powietrze
I przestańcie z tym Wilczakiem - T3 jeździła tam tylko z powodu braku pętli na wysokości Ronda Grunwaldzkiego.
Dla mnie w ogóle Wilczak, i dalsze rejony za wiaduktem kolejowym to zdecydowanie rejony, w których nie należy rozwijać komunikacji tramwajowej - przynajmniej teraz. Ponieważ
1. Są tam praktycznie same domy jednorodzinne, więc niska gęstość zamieszkania
2. Brak terenów do potencjalnej zabudowy wielorodzinnej
3. Wysokie koszty budowy.

Póki co bardziej potrzebujące są osiedla typu Błonie, Bartodzieje czy Fordon, jeżeli chodzi o tramwaje.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Kamil3836 » 2012-11-30, 09:46

lukas_3830 pisze:zwiększenie częstotliwości na 53 wieczorami do 20 minut.
Wszyscy wiemy, że często kursujesz linią 53. Ale to nie oznacza, że jest tam taka potrzeba, by kursy były realizowane co 20'. Choć nie będę ukrywał, dobrze by było.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

lukas_3830
Posty: 197
Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: lukas_3830 » 2012-11-30, 14:25

Kamil3836 pisze:Wszyscy wiemy, że często kursujesz linią 53. Ale to nie oznacza, że jest tam taka potrzeba, by kursy były realizowane co 20'. Choć nie będę ukrywał, dobrze by było.
Codziennie....i uwierz mi wieczorem jest kłopot. Pierwotnie był pomysł na wozy przegubowe co 30 min lub wozy krótkie co 20 mimut.. Wybrano wariant pierwszy.. Obecnie co 30 minut śmigają wozy krótkie zamiast przegubów.. i jest lipa. Stąd skoro mają być wozy krótkie to niech jeżdżą co 20 minut. Nie ośmieszaj się??? Krzychu znasz takie osoby osobiście, które straciły prace przez takie cięcia? Bo ja tak. I wcale im nie jest do śmiechu. Lepiej idź sobie budować w Poznaniu kolejny odcinek PST... a nie wtrącasz swoje trzy grosze do Bydgoszczy.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2012-11-30, 15:45

lukas_3830 pisze:Nie ośmieszaj się??? Krzychu znasz takie osoby osobiście, które straciły prace przez takie cięcia? Bo ja tak. I wcale im nie jest do śmiechu. Lepiej idź sobie budować w Poznaniu kolejny odcinek PST... a nie wtrącasz swoje trzy grosze do Bydgoszczy.
A co mam może być sponsorem MZK/Mobilisu/PKS-u? To trzeba się przekwalifikować, albo pracować w innej firmie.
Znam wiele osób, ale taka jest rzeczywistość, skończyły się czasy wszechobecnego socjalu - na szczęście.
lukas_3830 pisze: Lepiej idź sobie budować w Poznaniu kolejny odcinek PST... a nie wtrącasz swoje trzy grosze do Bydgoszczy.
Dalej pokazuj swój poziom...

A co do 53 to częstotliwość wysokości 30 min, na linii jednak dosyć ważnej to skandal - częstotliwość powyżej 20 min zniechęca do korzystania z komunikacji co wszyscy doskonale wiemy. Podobnie 21-21 min na 79, to jeszcze większy rozbój w biały dzień, a raczej biały wieczór.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

michał 78
Posty: 510
Rejestracja: 2010-12-01, 20:03

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: michał 78 » 2012-11-30, 16:19

Dajmy społeczeństwu czas aby przyzwyczaiło się do tramwaju na Dworcowej.
Społeczeństwo Wilczaka nauczone zostało że tramwaj jedzie "co chwile", więc teraz krzywda.

ikarusiarz
Posty: 754
Rejestracja: 2007-07-27, 20:32

Re: Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: ikarusiarz » 2012-11-30, 19:11

Dziś pasażerowie 59W wylewali swoje żale: że na Ludwikowo mało kursów, że 88 kombinacja przy linii 59. Jedna Pani stwierdziła, że po zmianach wychodzi o 12:15 z domu, aby dojechać na 14 do Witebskiej. Padło bardzo mądre zdanie z ust tej prostej kobiety (dużo przeklinała):
- Miasto chce, abyśmy korzystali z komunikacji miejskiej, ale robią wszystko, aby było odwrotnie.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2012-12-01, 07:02

Smutna prawda...
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Darek » 2012-12-01, 12:17

Nie rozumiem płakań mieszkańców Wilczaka. Potoki są na tyle małe że wg Planu Transportowego po otwarciu pętli Solskiego torowisko na Wilczak będzie zlikwidowane.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2012-12-01, 13:35

Ta, na rzecz 56. Chyba nie muszę mówić co sądzę o takiej opcji?

ODPOWIEDZ