Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP
Moderator: spooney
Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP
/o: wydzieliłem oddzielny temat na propozycje odnośnie przyszłej komunikacji tramwajowej z Dworcem PKP
Jeśli przy budowie trasy do dworca planuje się zakup tylko 2 tramwajów, to czeka nas cięcie kolejności na wszystkich liniach, aby obsłużyć dworzec.
Jeśli przy budowie trasy do dworca planuje się zakup tylko 2 tramwajów, to czeka nas cięcie kolejności na wszystkich liniach, aby obsłużyć dworzec.
Ostatnio zmieniony 2009-10-28, 00:30 przez Darek, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale dlaczego chcecie ciąć rozkłady? Przecież przewiduje się tylko skierowanie "3" i "8" do dworca PKP, więc pewnie wszystko będzie kursowało z dotychczasową częstotliwością.Kamil3836 pisze:Wtedy, znowu będzie co 20 minut tramwaj przez cały dzień..
Dojdą dwa nowe tramwaje, "4" znów będzie co 15 min, więc wystarczy składów by utworzyć jedną linię z Wilczaka z podstawową częstotliwością.
Najgorsze będzie to, że obsługa dworca kolejowego będzie niewystarczająca ("3" co 7,5 min i "8" co 15 min.) Chyba, że skasują "jedynkę" i wozy wrzucą na "trójkę" żeby kursowała co 5 minut...
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Na Wilczak wystarczy jedna linia. Dwie linie na dworzec to za mało.
No i coś musi łączyć r. Grunwaldzkie z Wyścigową, chyba że A+T obejmie węzeł Focha- Naruszewicza. 7 linii w gardle przy Klaryskach to też będzie koszmar. Trzeba myśleć jak najszybciej o alternatywnej linii Solskiego- Piękna. Dlaczego przy budowie Pięknej nie pomyślano o rezerwie terenu?!
No i coś musi łączyć r. Grunwaldzkie z Wyścigową, chyba że A+T obejmie węzeł Focha- Naruszewicza. 7 linii w gardle przy Klaryskach to też będzie koszmar. Trzeba myśleć jak najszybciej o alternatywnej linii Solskiego- Piękna. Dlaczego przy budowie Pięknej nie pomyślano o rezerwie terenu?!
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
1 Wyścigowa - PKPDarek pisze:Na Wilczak wystarczy jedna linia. Dwie linie na dworzec to za mało.
No i coś musi łączyć r. Grunwaldzkie z Wyścigową, chyba że A+T obejmie węzeł Focha- Naruszewicza. 7 linii w gardle przy Klaryskach to też będzie koszmar. Trzeba myśleć jak najszybciej o alternatywnej linii Solskiego- Piękna. Dlaczego przy budowie Pięknej nie pomyślano o rezerwie terenu?!
2 bez zmian z częstotliwością co 10 w szczycie.
3 bez zmian z częstotliwością 6-8 minut w szczycie
4 Glinki - PKP, lecz przez Babią Wieś, z częstotliwością w szczycie 12 minut
6 bez zmian, lecz przez Jagiellońską, z częstotliwością w szczycie 15 minut
7 bez zmian
8 Kapuściska - PKP, z częstotliwością w szczycie 10 minut
9 bez zmian
/o: cytujże poprawnie
Ostatnio zmieniony 2009-10-29, 00:13 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ja, tylko Darek.Kamil3836 pisze:volvo7000A napisał/a:
- Niby fajnie, ale... Po co "1" i "3" ma się pokrywać na jeszcze większym odcinku niż obecnie? W mojej propozycji jest tylko "3" kursująca co 5 minut i znika problem A+T z "1".Kamil3836 pisze:1 Wyścigowa - PKP
2 bez zmian z częstotliwością co 10 w szczycie.
3 bez zmian z częstotliwością 6-8 minut w szczycie
4 Glinki - PKP, lecz przez Babią Wieś, z częstotliwością w szczycie 12minut
6 bez zmian, lecz przez Jagiellońską, z częstotliwością w szczycie 15 minut
7 bez zmian
8 Kapuściska - PKP, z częstotliwością w szczycie 10minut
9 bez zmian
- Poza tym masz nas*ane z częstotliwościami (6, 8, 10, 12, 15, 20min) więc nie skoordynujesz rozkładów.
- "9" ma rację bytu tylko gdy skieruje się ją do ronda Kujawskiego.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2009-11-07, 16:03
- Lokalizacja: ( z ) Bydgoszcz(y)
- Kontakt:
o tak zgodzę się z tym 3 w zupełności wystarczy ona jeździ (jak dobrze pamiętam) co 7-8 minut.michał 78 pisze:Jeśli już to 8 na pkp. Dwie linie na Wilczak to zbędny luksus.
Ja Bym to widział tak:
1.Bez zmian.
2.R.Kujawskie-Bielawy
3.Bez zmian
4.Glinki-PKP
5.Wyścigowa-PKP
6.Łęgnowo-LPKiW
7.Bez zmian
8.Kapuściska-PKP
9.Łęgnowo-R.Kujawskie
1 Leśny Park Kultury i Wypoczynku - Wyścigowa (Bydgoszcz Wschód)
2 Dworzec PKP (Zygmunta Augusta - Rycerska) - Rondo Kujawskie (Karpacka)
3 Wilczak - Wyścigowa (Bydgoszcz Wschód)
4 Leśny Park Kultury i Wypoczynku - Glinki
5 Dworzec PKP (Zygmunta Augusta - Rycerska) - Bielawy
6 Bielawy - Łęgnowo
7 Wyścigowa (Bydgoszcz Wschód) - Kapuściska
8 Dworzec PKP (Zygmunta Augusta - Rycerska) - Kapuściska
9 Glinki - Łegnowo
2 Dworzec PKP (Zygmunta Augusta - Rycerska) - Rondo Kujawskie (Karpacka)
3 Wilczak - Wyścigowa (Bydgoszcz Wschód)
4 Leśny Park Kultury i Wypoczynku - Glinki
5 Dworzec PKP (Zygmunta Augusta - Rycerska) - Bielawy
6 Bielawy - Łęgnowo
7 Wyścigowa (Bydgoszcz Wschód) - Kapuściska
8 Dworzec PKP (Zygmunta Augusta - Rycerska) - Kapuściska
9 Glinki - Łegnowo
Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP
Pojawiła się wstępna informacja o nowej linii tramwajowej nr 5 oraz o nowych trasach po uruchomieniu tramwaju do PKP.
Wyglądałoby to chyba tak:
1 Las Gdański - Wilczak (?)
2 Las Gdański - (B.W.) - Rondo Kujawskie
3 Wyścigowa - (PKS) - Rycerska
4 Glinki - (PKS) - Bielawy
5 Glinki - (B.W.) - Rycerska
6 Łęgnowo - (B.W.) - Bielawy
7 Wyścigowa - Kapuściska
8 Wilczak - (PKS) - Kapuściska
9 Stomil - Glinki (?)
Kolega volvo7000A był blisko ze swoim rysunkiem choć popełnił kilka błędów...(...) Nową trasą od ul. Focha, przez ul. Naruszewicza, nowym mostem przez Brdę i dalej ul. Dworcową przez plac przeddworcowy i ul. Zygmunta Augusta do pętli przy ul. Rycerskiej kursować będzie linia nr 3 z ul. Wyścigowej (w przyszłości ma być wydłużona do Mariampola). Powstanie też nowa linia nr 5, która pojedzie z ul. Rycerskiej przez Dworzec PKP, rondo Jagiellonów, Babią Wieś i rondo Toruńskie, na Glinki. (...)
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... owac_.html
Wyglądałoby to chyba tak:
1 Las Gdański - Wilczak (?)
2 Las Gdański - (B.W.) - Rondo Kujawskie
3 Wyścigowa - (PKS) - Rycerska
4 Glinki - (PKS) - Bielawy
5 Glinki - (B.W.) - Rycerska
6 Łęgnowo - (B.W.) - Bielawy
7 Wyścigowa - Kapuściska
8 Wilczak - (PKS) - Kapuściska
9 Stomil - Glinki (?)
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-11-29, 21:57
Tramwajem na Dworzec PKP
Tylko dwie linie?! Coś za mało, no ale czegóż można oczekiwać...
Linia 55...niekończąca droga...
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
Tramwajem na Dworzec PKP
Ciekawe czy zwiększą częstotliwość 8 skoro zabiorą 3 z Wilczaka.
Re: Tramwajem na Dworzec PKP
...po MZK, które nie ma tramwajów i blokuje możliwość zwiększenia udziału trakcji tramwajowejmisiekbydzia pisze:Tylko dwie linie?! Coś za mało, no ale czegóż można oczekiwać...
Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP
A po co? Od r. Grunwaldzkiego tramwaje jeżdżą puste.Ciekawe czy zwiększą częstotliwość 8 skoro zabiorą 3 z Wilczaka.
Zmień płytę. Linia 4 z Dworca na Bielawy. I wystarczy. "6" puszczamy przez PKS....po MZK, które nie ma tramwajów i blokuje możliwość zwiększenia udziału trakcji tramwajowej
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP
Zejdź na ziemię...Darek pisze:Linia 4 z Dworca na Bielawy.
"Dwójka" ma być przerzucona na Jagiellońską.Darek pisze:"6" puszczamy przez PKS.
Więc zanosi się że jednak może być tak:
1 Las Gdański - Wilczak
2 Las Gdański - (PKS) - Rondo Kujawskie
3 Wyścigowa - (PKS) - Rycerska
4 Glinki - (PKS) - Bielawy
5 Glinki - (B.W.) - Rycerska
6 Łęgnowo - (B.W.) - Bielawy
7 Wyścigowa - Kapuściska
8 Wilczak - (PKS) - Kapuściska
9 Stomil - Magnuszewska
Nowy układ linii tramwajowych - Dworzec PKP
1. w porządku
2. skróciłbym do Magnuszewskiej
3. w porządku
4. w porządku (obecnie się sprawdza)
5. w porządku
6. w porządku
7. wydłużyłbym czas kursowania do 22, od 18 do 22 kursy skrócone do Bałtyckiej
8. w porządku, pod warunkiem zwiększenia częstotliwości (co 10 minut w szczycie, poza szczytem i dni wolne co 15 minut)
9. wydłużyłbym do Ronda Kujawskiego
Jedna linia, której dodanie powinno być przynajmniej wzięte pod uwagę:
10. Bielawy - Rycerska, szczytowa z częstotliwością co 20 minut, obsługa pojedynczymi wagonami. Jeżeli nie zostaną wycofane do czasu uruchomienia linii na dworzec wyświetlacze siedmiosegmentowe, to linia mogłaby mieć numer 0.
Mam też nadzieję, że do tego czasu nie zostaną skasowane żadne tramwaje 805Na i będzie wystarczało taboru.
2. skróciłbym do Magnuszewskiej
3. w porządku
4. w porządku (obecnie się sprawdza)
5. w porządku
6. w porządku
7. wydłużyłbym czas kursowania do 22, od 18 do 22 kursy skrócone do Bałtyckiej
8. w porządku, pod warunkiem zwiększenia częstotliwości (co 10 minut w szczycie, poza szczytem i dni wolne co 15 minut)
9. wydłużyłbym do Ronda Kujawskiego
Jedna linia, której dodanie powinno być przynajmniej wzięte pod uwagę:
10. Bielawy - Rycerska, szczytowa z częstotliwością co 20 minut, obsługa pojedynczymi wagonami. Jeżeli nie zostaną wycofane do czasu uruchomienia linii na dworzec wyświetlacze siedmiosegmentowe, to linia mogłaby mieć numer 0.
Mam też nadzieję, że do tego czasu nie zostaną skasowane żadne tramwaje 805Na i będzie wystarczało taboru.