Linie podmiejskie wg Volvo7000
Moderator: spooney
Linie podmiejskie wg Volvo7000
Mam nadzieję, że Białe Błota sięgną po rozum do głowy i poproszą Bydgoszcz o dodatkowe linie podmiejskie (oczywiście odpłatnie).
Poniżej prezentuję mapkę, która przedstawia moją koncepcję linii podmiejskich (w tym 3 linie do gminy Białe Błota):
/p: wydzielone
Poniżej prezentuję mapkę, która przedstawia moją koncepcję linii podmiejskich (w tym 3 linie do gminy Białe Błota):
/p: wydzielone
Ostatnio zmieniony 2010-02-19, 09:14 przez reputed, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kamil, a byłeś kiedyś w innych dużych miastach? Widziałeś jak tam wyglądają linie podmiejskie?Kamil3836 pisze:Nie, długie na wieś...
PS. Na dawnym 99 do Chmielnik jeździł znany nam skądinąd biały przegubowy volvo...
To akurat nie problem.Kamil3836 pisze:A jak sobie wyobrażasz kupno biletów?
1. W Solcu i w Koronowie już od dawna można kupić na poczcie miesięczne...
2. U kierowców (jednorazowe)
3. W Białych Błotach, Osielsku i w Łochowie na poczcie by się wprowadziło dystrybucję miesięcznych.
4. Na terenie Bydgoszczy - jak dotychczas.
1. 98 i 91 powinny być sezonowe.
2. 99 do Brzozy- Olimpina, czyli skręt w Brzozie na Łabiszyn (rośnie tam duże osiedle domków). Do Prądocina nie ma sensu. I na pewno nie z r. Toruńskiego. Tutaj idealny jest pl. Kościeleckich.
3. Linia do Solca miałaby szansę konkurować z pociągiem do czasu remontu torów, w połączeniu z sieciówką niszczy busiarstwo.
4. 95 i 96 z okolic dworca PKS- r. Jagiellonów a nawet Leśnego. Z Fordońskiego nie, bo to nie jest ważny węzeł (tylko 3 linie autobusowe).
5. 97 kursy wybrane do Łochowic, reszta do Łochowa. Na Nakielskiej omija niektóre przystanki 56.
6. 95 wydłużył bym do Niw, 96 tylko do Żołędowo, Maks-wo ma kolej (obie linie ze śródmieścia albo Leśnego).
7. 93 z Solca nawet pociągnąłbym Toruńską do pl. Kościeleckich.
Ogólnie kierunki i założenia bardzo dobre.
Dodałbym jeszcze sezonowe do Borówna i Pieczysk ale to marzenia.
2. 99 do Brzozy- Olimpina, czyli skręt w Brzozie na Łabiszyn (rośnie tam duże osiedle domków). Do Prądocina nie ma sensu. I na pewno nie z r. Toruńskiego. Tutaj idealny jest pl. Kościeleckich.
3. Linia do Solca miałaby szansę konkurować z pociągiem do czasu remontu torów, w połączeniu z sieciówką niszczy busiarstwo.
4. 95 i 96 z okolic dworca PKS- r. Jagiellonów a nawet Leśnego. Z Fordońskiego nie, bo to nie jest ważny węzeł (tylko 3 linie autobusowe).
5. 97 kursy wybrane do Łochowic, reszta do Łochowa. Na Nakielskiej omija niektóre przystanki 56.
6. 95 wydłużył bym do Niw, 96 tylko do Żołędowo, Maks-wo ma kolej (obie linie ze śródmieścia albo Leśnego).
7. 93 z Solca nawet pociągnąłbym Toruńską do pl. Kościeleckich.
Ogólnie kierunki i założenia bardzo dobre.
Dodałbym jeszcze sezonowe do Borówna i Pieczysk ale to marzenia.
Nie, oba z r. Grunwaldzkiego. Większa dostępność linii do przesiadek= większa atrakcyjność. Wilczak to nie węzeł. Błonie tak- tutaj dyskusyjna sprawa, Błonie może wystarczyć...Choć te Twoje 94 powinno startować z Błonia, a 97 z Wilczaka.
Ostatnio zmieniony 2010-02-20, 11:34 przez Darek, łącznie zmieniany 1 raz.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
Kierowałem się przy wyborze pętli najbliższym większym węzłem przesiadkowym.
Dlaczego sugerujesz, że r. Fordońskie nie jest węzłem? Dostępne są linie 1, 3, 4, 7, 8, 65, 68, 69, blisko jest też do ronda Toruńskiego - 2, 6, 76. Wybrałem r. Fordońskie bo jest mało obciążone jeśli chodzi o zatoczki oczywiście...
Ale pobudziliście moje zmysły, zwłaszcza Darek
Hm, jak będę miał czas to przeanalizuję sprawę powtórnie i przedstawię poprawioną propozycję
Dlaczego sugerujesz, że r. Fordońskie nie jest węzłem? Dostępne są linie 1, 3, 4, 7, 8, 65, 68, 69, blisko jest też do ronda Toruńskiego - 2, 6, 76. Wybrałem r. Fordońskie bo jest mało obciążone jeśli chodzi o zatoczki oczywiście...
Ale pobudziliście moje zmysły, zwłaszcza Darek
Hm, jak będę miał czas to przeanalizuję sprawę powtórnie i przedstawię poprawioną propozycję
Przedstawiam poprawioną wersję linii podmiejskich:
91 WYŚCIGOWA - Fordońska > Rejewskiego > Andersa > Wyzwolenia > Most Fordoński > Strzyżawa > Ostromecko Zabasta - OSTROMECKO
92 RONDO GRUNWALDZKIE - Szubińska > Biale Błota > Lipniki - MUROWANIEC
93 PLAC KOŚCIELECKICH - Toruńska > Nowotoruńska > Makowiska - SOLEC KUJAWSKI
94 BŁONIE - Szubinska > Białe Błota > Ciele > Zielonka - PRZYŁĘKI
95 DWORZEC PKS - Ogińskiego > Powst. Wlkp. > Wyszyńskiego > Armii Krajowej - OSIELSKO (- NIWY)
96 DWORZEC PKS - Ogińskiego - Czerkaska > Gdańska > Jeździecka > Niemcz - ŻOŁĘDOWO
97 RONDO GRUNWALDZKIE - Nakielska > Lisi Ogon > ŁOCHOWO (- ŁOCHOWICE)
98 RONDO GRUNWALDZKIE - Grunwaldzka > Nad Torem > Koronowska > Janowo - BOŻENKOWO
99 PLAC KOŚCIELECKICH - Kujawska > Jana Pawła II > Stryszek - BRZOZA BYDGOSKA
91 WYŚCIGOWA - Fordońska > Rejewskiego > Andersa > Wyzwolenia > Most Fordoński > Strzyżawa > Ostromecko Zabasta - OSTROMECKO
92 RONDO GRUNWALDZKIE - Szubińska > Biale Błota > Lipniki - MUROWANIEC
93 PLAC KOŚCIELECKICH - Toruńska > Nowotoruńska > Makowiska - SOLEC KUJAWSKI
94 BŁONIE - Szubinska > Białe Błota > Ciele > Zielonka - PRZYŁĘKI
95 DWORZEC PKS - Ogińskiego > Powst. Wlkp. > Wyszyńskiego > Armii Krajowej - OSIELSKO (- NIWY)
96 DWORZEC PKS - Ogińskiego - Czerkaska > Gdańska > Jeździecka > Niemcz - ŻOŁĘDOWO
97 RONDO GRUNWALDZKIE - Nakielska > Lisi Ogon > ŁOCHOWO (- ŁOCHOWICE)
98 RONDO GRUNWALDZKIE - Grunwaldzka > Nad Torem > Koronowska > Janowo - BOŻENKOWO
99 PLAC KOŚCIELECKICH - Kujawska > Jana Pawła II > Stryszek - BRZOZA BYDGOSKA