Zmiany w obsłudze Glinek
Moderator: spooney
Zmiany w obsłudze Glinek
W (mniej lub bardziej) niedługim czasie na reorganizację komunikacji będą czekały Glinki.
Związane jest to z budową dróg w BPP i jego otwarciem dla mieszkańców (co planowane jest na rok 2011) oraz z budową ulicy Dobrzyńskiej i powstaniem pętli autobusowej na osiedlu Rupienica.
Wobec tego przedstawiam swoją propozycję zmian obsługi osiedla:
Linie:
61 Dworzec PKP - Rupienica (15/20, 20)
66 Plac Kościeleckich - Park Przemysłowy (15/30, 20)
68 Leśne - Park Przemysłowy (12/15, 15)
Biorąc jednak pod uwagę fakt, że w ZDMiKP panuje ostatnio moda na linie wariantowe to przeczuwam, że sytuacja będzie wyglądała mniej więcej tak:
53 Błonie - Park Przemysłowy
80 Dworzec PKP - Rupienica/Port Lotniczy
Co o tym sądzicie i jak waszym zdaniem powinna zmienić się obsługa Glinek?
Związane jest to z budową dróg w BPP i jego otwarciem dla mieszkańców (co planowane jest na rok 2011) oraz z budową ulicy Dobrzyńskiej i powstaniem pętli autobusowej na osiedlu Rupienica.
Wobec tego przedstawiam swoją propozycję zmian obsługi osiedla:
Linie:
61 Dworzec PKP - Rupienica (15/20, 20)
66 Plac Kościeleckich - Park Przemysłowy (15/30, 20)
68 Leśne - Park Przemysłowy (12/15, 15)
Biorąc jednak pod uwagę fakt, że w ZDMiKP panuje ostatnio moda na linie wariantowe to przeczuwam, że sytuacja będzie wyglądała mniej więcej tak:
53 Błonie - Park Przemysłowy
80 Dworzec PKP - Rupienica/Port Lotniczy
Co o tym sądzicie i jak waszym zdaniem powinna zmienić się obsługa Glinek?
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Stanowcze NIE dla 61 w tym miejscu, 61 spełnia obecnie swoją funkcję, nie rozumiem kwestii wydłużania, 68 - według mnie bardzo dobry pomysł, ale równie dobrze, można tam posłać warianty 53 - w zależności od potrzeb.
Dla Rupienicy mam już dawno opracowaną koncepcję 80-siątki, tylko muszę obadać tamtejszą organizację ruchu.
Dla Rupienicy mam już dawno opracowaną koncepcję 80-siątki, tylko muszę obadać tamtejszą organizację ruchu.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Według mnie jedna linia obsługiwana taborem 18m z częstotliwością 10/15/20 min powinna wystarczyć. Z czasem gdyby liczba pasażerów się zwiększyła można zawsze dorzucić druga linię.
Według mnie:
53 Park Przemysłowy <-> Osiedle Błonie
66 Glinki (BPBP) -Szpitalna-Wojska Polskiego-Magnuszewska-Glinki-Rondo Jagiellonów-Plac Kościeleckich
Według mnie:
53 Park Przemysłowy <-> Osiedle Błonie
66 Glinki (BPBP) -Szpitalna-Wojska Polskiego-Magnuszewska-Glinki-Rondo Jagiellonów-Plac Kościeleckich
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY
Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77
Linia 4 kierunek BIELAWY
Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77
Ta linia i tak za jakieś 3 lata będzie musiała mieć zmienioną pętlę.Krzysztof Juszczak pisze:Stanowcze NIE dla 61 w tym miejscu, 61 spełnia obecnie swoją funkcję
Proszę Cię, bez takich...black125 pisze:66 Glinki (BPBP) -Szpitalna-Wojska Polskiego-Magnuszewska-Glinki-Rondo Jagiellonów-Plac Kościeleckich
Po jaki gwint puszczać autobus tam gdzie jeżdżą tramwaje?! A co wobec tego proponujesz dla ul. Glinki?
Generalnie autorytet nieudany w dziedzinie przyszłości komunikacji...Michal_94 pisze:Po rozmowie z moim tatą, kierowcą linii 53
Ja zaproponowałem 66 i 68. Lecz jeśli nie te dwie linie, to też uważam, że tylko samo 53.Michal_94 pisze:właśnie 53 dostanie wariant
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
To jest pomysł bardzo beznadziejny.black125 pisze:66 Glinki (BPBP) -Szpitalna-Wojska Polskiego-Magnuszewska-Glinki-Rondo Jagiellonów-Plac Kościeleckich
Takim sposobem, nie tylko ona będzie musiała zmienić pętle, za 3 lata. Niech zostanie narazie jak jest.Ta linia i tak za jakieś 3 lata będzie musiała mieć zmienioną pętlę.
Ostatnio zmieniony 2010-03-16, 11:58 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Jakie wydłużenie linii? MZK ma podpisaną umowę na wz./km, dla 53 nie ma specjalnej umowy, w pakiecie była pula dodatkowych wz./km, więc nie wiem, dlaczego od razu przesądzasz sprawę 53...Michal_94 pisze:Jest kiermanem . Ale z tego co wiem umowa na wydłużenie linii jest już podpisana. Bo nowa linia raczej nie wchodzi w grę, gdyż wariant jest lepszy. A co do wariantów to bardzo ostatnio w ZDMiKP to się spodobało.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Re: Zmiany w obsłudze Glinek
Myślę, że słuszną koncepcją przedstawioną na mapie jest nowe 66, ponieważ przydałaby się linia na całej długości ul. Glinki.volvo7000A pisze: Co o tym sądzicie i jak waszym zdaniem powinna zmienić się obsługa Glinek?