65 do Mariampola przez Bora - Komorowskiego
Moderator: spooney
65 do Mariampola przez Bora - Komorowskiego
Przedstawiam propozycję zmiany trasy 65 w kierunku Mariampola w celu lepszego wykorzystania przez pasażerów.
Od Starego Fordonu ulicą Wyzwolenia i dalej Piłsudskiego - Bora Komorowskiego do pętli Mariampol.
Wiele osób by skorzystało na tej zmianie szczególnie Osiedle Nad Wisłą, Osiedle Terenów Nadwiślańskich i Osiedle Niepodległości. Jak wiadomo teraz wariantowe 65 kończy na pętli Tatrzańskie, a przy Derdowskiego nie ma takiego wzięcia gdyż w pobliżu jest przystanek 69-72-74-93 na Pelplińskiej w okolicach Biedronki.
[ Komentarz dodany przez: Artur Gotowski: 21 Mar 2010, 2010 15:38 ]
Już wiem co napisze Volvo7000
Od Starego Fordonu ulicą Wyzwolenia i dalej Piłsudskiego - Bora Komorowskiego do pętli Mariampol.
Wiele osób by skorzystało na tej zmianie szczególnie Osiedle Nad Wisłą, Osiedle Terenów Nadwiślańskich i Osiedle Niepodległości. Jak wiadomo teraz wariantowe 65 kończy na pętli Tatrzańskie, a przy Derdowskiego nie ma takiego wzięcia gdyż w pobliżu jest przystanek 69-72-74-93 na Pelplińskiej w okolicach Biedronki.
[ Komentarz dodany przez: Artur Gotowski: 21 Mar 2010, 2010 15:38 ]
Już wiem co napisze Volvo7000
piterek30
Jak nie 94 do Mariampola, to 65? Chcesz zmianę na siłę, byle by była. Człowieku jak otworzą (Derdowskiego)? to 65 będzie kończyło w Mariampolu, a na dzień dzisiejszy jest dobrze jak jest.piterek30 pisze:Wiele osób by skorzystało na tej zmianie szczególnie Osiedle Nad Wisłą, Osiedle Terenów Nadwiślańskich i Osiedle Niepodległości. Jak wiadomo teraz wariantowe 65 kończy na pętli Tatrzańskie, a przy Derdowskiego nie ma takiego wzięcia gdyż w pobliżu jest przystanek 69-72-74-93 na Pelplińskiej w okolicach Biedronki.
Pokuszę się odpisać
Pomysł uważam za bezzasadny, otóż:
- 65 ma kursy do Mariampola w ilości odpowiedniej do zapotrzebowania.
- wbrew pozorom na Wyzwolenia ludzie też wsiadają i wysiadają
- podana przez Ciebie trasa jest dłuższa od obecnego wariantu, co związane byłoby z dodatkowymi kosztami.
- obsługa rejonu ul. Bora-Komorowskiego jest obecnie wystarczająca
Skoro uważacie, że os. Niepodległości nie jest wystarczająco obsługiwane (wg mnie jest, ale z czasem to się zmieni) to przypominam, że proponowałem kiedyś (patrz tutaj) utworzenie linii "78" z Mariampola przez CO do Wyścigowej zamiast kursów wariantowych "70".
Pomysł uważam za bezzasadny, otóż:
- 65 ma kursy do Mariampola w ilości odpowiedniej do zapotrzebowania.
- wbrew pozorom na Wyzwolenia ludzie też wsiadają i wysiadają
- podana przez Ciebie trasa jest dłuższa od obecnego wariantu, co związane byłoby z dodatkowymi kosztami.
- obsługa rejonu ul. Bora-Komorowskiego jest obecnie wystarczająca
Skoro uważacie, że os. Niepodległości nie jest wystarczająco obsługiwane (wg mnie jest, ale z czasem to się zmieni) to przypominam, że proponowałem kiedyś (patrz tutaj) utworzenie linii "78" z Mariampola przez CO do Wyścigowej zamiast kursów wariantowych "70".
70 w tej chwili nie jest już wystarczająca w tych okolicach, zapełnienie jest coraz większe i przyda się tutaj każda ewentualna linia po zmianach trasy (94 lub 65) jako uzupełnienie oferty jak masz ochotę to sam jeździj liniami przez CO, każdy chce jak najprędzej wydostać się z Fordonu do jakiejś dogodnej przesiadki więc 78 już był przerabiany i nie jest potrzebny skoro go zlikwidowali.
piterek30
- Andrzej Kuczyński
- Posty: 153
- Rejestracja: 2007-04-29, 21:22
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Cieszę się, że wreszcie ktoś jest podobnego zdania. 70 do Mariampola już nie mają skąd dołożyć kolejności bo przecież Nad Wisłę też coś musi jeździć. Więc 65 mógłby uzpupełnić przy synchronizacji kursów z 70 wzdłuż Bora - Komorowskiego ofertę przejazdową. Codziennie rano korzysta już tyle ludzi z 70, że naprawdę na Swobodnej brakuje wolnych miejsc. Trzeba coś wykombinować w najbliższym czasie ze zmianami w tej części osiedla. Z 65 na Wyzwolenia nie korzysta tyle osób. Warto wrócić do rozmów.
/s: usunięty OT o nocnym, albo piszemy na temat 65 albo wcale
/s: usunięty OT o nocnym, albo piszemy na temat 65 albo wcale
Ostatnio zmieniony 2010-03-21, 19:27 przez piterek30, łącznie zmieniany 1 raz.
piterek30
Co do częstotliwości tego wariantu wystarczy w szczycie co 20-25 minut, po szczycie i w soboty co 30 minut, a wieczorami i w niedzielę co godzinę. Przystanki od Starego Fordonu:
- Wyzwolenia-Swobodna
- Andersa-Wyzwolenia
- Piłsudskiego-Swobodna
- Bora Komorowskiego-Kiedrowskiego
- Bora Komorowskiego-Gieryna
- Bora Komorowskiego-Braci Bażańskich
Więcej niczego nie trzeba będzie zmieniać zobaczycie, że napełnienie w 65 do i z Mariampola wzrośnie i nie będzie już woził powietrza jak zostanie skierowany ulicą Bora-Komorowskiego.
/s: korzystaj z edycji wcześniejszego postu lub wcześniej przemyśl co chcesz napisać by nie było posta za postem
- Wyzwolenia-Swobodna
- Andersa-Wyzwolenia
- Piłsudskiego-Swobodna
- Bora Komorowskiego-Kiedrowskiego
- Bora Komorowskiego-Gieryna
- Bora Komorowskiego-Braci Bażańskich
Więcej niczego nie trzeba będzie zmieniać zobaczycie, że napełnienie w 65 do i z Mariampola wzrośnie i nie będzie już woził powietrza jak zostanie skierowany ulicą Bora-Komorowskiego.
/s: korzystaj z edycji wcześniejszego postu lub wcześniej przemyśl co chcesz napisać by nie było posta za postem
Ostatnio zmieniony 2010-03-21, 19:51 przez piterek30, łącznie zmieniany 1 raz.
piterek30
A Ty znowu o miejscach siedzących. Jak chcesz siedzieć jedź na pętlę, albo wsiadaj na poprzednich przystankach. Ludzie Wam się w głowach zaczyna przewracać z tą ulicą.tomasz792 pisze:obecnie rano jest tak, że jak 70 dojeżdża do Swobodnej to już brakuje wolnych miejsc siedzących,
Ostatnio zmieniony 2010-03-21, 20:42 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie zauważyłem tego, a byłem nie raz. Jutro się przejadę kursem 14:18 z Wyścigowej, i policzę pasażerów wysiadających i wsiadających na odcinku Swobodna- Mariampol.tomasz792 pisze:Nie poprzewracało się tylko chodzi o to, żeby jak najwięcej ludzi korzystało z komunikacji miejskiej, tylko warunki podróżowania muszą być godne, osobiście zapraszam na poranny kurs 70, jak dojeżdża do Igrzyskowej to jest zapchana na maxa.
Wiesz, jeśli rano chcesz częstotliwość co 5minut to raczej taką samą w południe? To ponownie zapytam, kto zapłaci za wkm? Tak na marginesie z Mariampola są kursy 6:36 i 6:52. Mówimy o pętli Mariampol, a nie Twoim przystanku na Bora - Komorowskiego.piterek30 pisze:Przejedź się lepiej 6:38 i 6:54 w kierunku Wyścigowej to wtedy zobaczysz uroki tej podróży!Dlatego rozmawiamy o uzupełnieniu ofert przewozowej w postaci 65.O nim mamy tu dyskutować.
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
No niestety Kamil jak zwykle wypowiada się nie posiadając wiedzy na dany temat.
Kamil jeszcze jedna taka mała uwaga. Nie musisz wypowiadać się w każdym temacie. Nie ma takiego obowiązku.
Brawo... Swoją wiedzę mógłbyś sprawdzić na zumi.pl skoro nawet nie wiesz którędy jeździ 65M.Kamil3836 pisze:Człowieku jak otworzą (Derdowskiego)? to 65 będzie kończyło w Mariampolu
A czy dla Ciebie kurs jest opłacalny dopiero wtedy, gdy ludzie jadą jak sardynki? Otóż odpowiedź brzmi nie. Prawda jest taka, że nawet ktoś kto wsiada przy UTP powinien mieć możliwość zajęcia komfortowego miejsca czy to siedzącego czy stojącego.Kamil3836 pisze:A Ty znowu o miejscach siedzących.
Żenada. Uważasz, że coś wiesz? Nie wiesz nic. Powiem Ci tyle, że rano autobusy są bardziej zapchane niż popołudniu. A wiesz dlaczego? Bo popołudniu ludzie jadąc z pracy robią jeszcze zakupy, mają coś do załatwienia lub po prostu pracują nie 8 a 9 lub 10 godzin. Dlatego popołudniowy szczyt jest bardziej "rozciągnięty" i trwa dłużej.Kamil3836 pisze:Nie zauważyłem tego, a byłem nie raz. Jutro się przejadę kursem 14:18 z Wyścigowej, i policzę pasażerów wysiadających i wsiadających na odcinku Swobodna- Mariampol.
Żal... A co za problem dodać jedną kolejność co by rano robiła dwa kółka do Mariampola i potem zjazd do zajezdni?Kamil3836 pisze:Wiesz, jeśli rano chcesz częstotliwość co 5minut to raczej taką samą w południe?
Kamil jeszcze jedna taka mała uwaga. Nie musisz wypowiadać się w każdym temacie. Nie ma takiego obowiązku.
Marzenia a rzeczywistość... Nie tylko pasażerowie 70 by tak chcieli... Fordon to nie pępek BydgoszczyArtur Gotowski pisze:nawet ktoś kto wsiada przy UTP powinien mieć możliwość zajęcia komfortowego miejsca czy to siedzącego czy stojącego.
No jak zapłacisz za dodatkowe wkm z własnego portfela to nie ma problemu. Znając życie gdzieś znowu zabiorą kolejności żeby wcisnąć na Fordon...Artur Gotowski pisze:co za problem dodać jedną kolejność co by rano robiła dwa kółka do Mariampola
A tak poza tym to nie temat o wszędobylskiej 70 tylko o zmianie trasy 65, więc na tym skupiajmy nasze rozważania
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
To był tylko przykład prezentujący jak to generalnie powinno działać.spooney pisze:Marzenia a rzeczywistość... Nie tylko pasażerowie 70 by tak chcieli... Fordon to nie pępek Bydgoszczy
Płacę, zawsze mam bilet. To jest mój wkład w KM.spooney pisze:No jak zapłacisz za dodatkowe wkm z własnego portfela to nie ma problemu.
Bez przesady. Ani lutowe ani grudniowe zmiany nie zabrały żadnej kolejności z linii jeżdżących po Bydgoszcz aby dodać coś na Fordon.spooney pisze:Znając życie gdzieś znowu zabiorą kolejności żeby wcisnąć na Fordon...
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Nie pomyślałeś, że 65 napełnia się również dalej, chociażby na Starym Fordonie.tomasz792 pisze:Moim zdaniem pomysł jest trafiony, obecnie rano jest tak, że jak 70 dojeżdża do Swobodnej to już brakuje wolnych miejsc siedzących, często jeżdżę 65 na Wyzwolenia i nie pamiętam, żeby było w nim więcej niż 10 osób, tak samo po południu.
65 razem z 81 zapewniają komunikację w ciągu ulicy Wyzwolenia, i w ogólności między Starym a Nowym Fordonem. I poza zapewnieniem komunikacji mieszkańcom Mariampola, TO jest główne zadanie wariantu 65M.
I co, kolejny wariant? Nie ma mowy.Nazario pisze: Dobrze by było puścić 65 przez Bora-Komorowskiego, ale nie kosztem ulicy Wyzwolenia.
Skoro twierdzicie, że jest tak źle, to jedynym wyjściem jest dorzucić coś do 70, zamiast odbierać innym.