67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Moderator: spooney
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-11-29, 21:57
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Proponuję skrócić linię 67 do pętli Wyścigowa, a kursy 59 puścić tylko na Witebską. Zaoszczędzone wozokilometry z linii 67 oraz 59, oddać na nowe utworzenie linii 57 Przemysłowa- Wyścigowa. Dlaczego? Dojazd na Przemysłową linią 59 jest skazany na głęboką porażkę gdzie pomiędzy godzinami przedpołudniowymi jedzie 1 kurs przez 100 minut, i nie daj Bóg jak coś się stanie jakiemuś 67 po drodze. Kolosalne opóźnienia jakie notuje 67, nie pozwala na normalne "wydostanie się z Czeczeni" zwanej dalej Przemysłową. Dziś przykład, godzina 11-30, nie ma 59, i 67 jeden wypadł z kursu jest to 30 minut, gdzie na przystanku stała masa studentów i modliła się aby przyjechało cokolwiek. Gdy przyjechał Mercedesik, to z CUDEM pomieścił nadmiar pasażerów, niż ma wypisane z przodu. A i tak parę osób zostało.
Dlatego proponuję utworzenie nowej linii 57, która będzie spełniała swoje zadanie na tym odcinku. Autobus kursujący co 7-9 min w szczycie i co 16 min poza nim w zupełności wystarczy. Tabor i wozokilometry zaoszczędzone zostanę wykorzystane na tej trasie. A i tak jeszcze na górkę będziemy.
Co wy na to ?
Dlatego proponuję utworzenie nowej linii 57, która będzie spełniała swoje zadanie na tym odcinku. Autobus kursujący co 7-9 min w szczycie i co 16 min poza nim w zupełności wystarczy. Tabor i wozokilometry zaoszczędzone zostanę wykorzystane na tej trasie. A i tak jeszcze na górkę będziemy.
Co wy na to ?
Linia 55...niekończąca droga...
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Wątpię. Nawet mi się wydaję, że będzie trzeba dopłacać do tego interesu. Ponadto zostaje kwestia biletowa do rozstrzygnięcia.misiekbydzia pisze:Tabor i wozokilometry zaoszczędzone zostanę wykorzystane na tej trasie. A i tak jeszcze na górkę będziemy.
Jasne, i co jeszcze? Jeśli już to tylko zostaje możliwość skrócenia do Dźwigowej.misiekbydzia pisze:Proponuję skrócić linię 67 do pętli Wyścigowa,
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Zdarzeń losowych nie przeskoczysz. Wypadające kursy tak samo jak Tobie mogą doskwierać np. pasażerom 54, 56, 58...
67 Dworzec PKP - Wyścigowa (zawracanie przez stację benzynową?)
59 Os. Błonie - Witebska
57 Wyścigowa - Przemysłowa
Nie za dużo kombinacji?
No i zabierasz pasażerom z tamtego rejonu (studentom, mieszkańcom, pracownikom) możliwość dotarcia do centrum na 1 bilecie...
Jeśli nie opłaca się na całej trasie 59 lub 67 zwiększać częstotliwości to może lepiej rozeznać popyt i jakiegoś "BIS-a" puścić na kształt starego 59BIS?
67 Dworzec PKP - Wyścigowa (zawracanie przez stację benzynową?)
59 Os. Błonie - Witebska
57 Wyścigowa - Przemysłowa
Nie za dużo kombinacji?
No i zabierasz pasażerom z tamtego rejonu (studentom, mieszkańcom, pracownikom) możliwość dotarcia do centrum na 1 bilecie...
Jeśli nie opłaca się na całej trasie 59 lub 67 zwiększać częstotliwości to może lepiej rozeznać popyt i jakiegoś "BIS-a" puścić na kształt starego 59BIS?
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
O rany, jest mróz i normalne że więcej autobusów wypada. Mercedesy nie są w ogóle zdatne do zimowych warunków, a volva też się już sypią.
Ale to nie powód jeszcze żeby kazać ludziom z Przemysłowej dojeżdżać w każde miejsce na co najmniej dwóch biletach. Pomysł całkowicie do kosza.
Ale to nie powód jeszcze żeby kazać ludziom z Przemysłowej dojeżdżać w każde miejsce na co najmniej dwóch biletach. Pomysł całkowicie do kosza.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Ja również uważam pomysł za beznadziejny. Chyba z jakiegoś powodu 11 z "haczykiem" lat temu puścili tam 67, czyż nie?
Najlepszym według mnie pomysłem byłoby przywrócenie autobusów przegubowych na 67, tylko czy to jest jeszcze realne?
A tak przy okazji:
Najlepszym według mnie pomysłem byłoby przywrócenie autobusów przegubowych na 67, tylko czy to jest jeszcze realne?
A tak przy okazji:
Kamil3836 pisze:Jeśli już to tylko zostaje możliwość skrócenia do Dźwigowej.
A nie może zawracać pod Wiaduktami Warszawskimi, tak jak kiedyś wszelkie zatramwaje i jechać z pasażerami do pętli przy Wyścigowej?spooney pisze:67 Dworzec PKP - Wyścigowa (zawracanie przez stację benzynową?)
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
To jest bezsens.krzys54 pisze:A nie może zawracać pod Wiaduktami Warszawskimi, tak jak kiedyś wszelkie zatramwaje i jechać z pasażerami do pętli przy Wyścigowej?
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-11-29, 21:57
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Z tym, że to jest jeden z wielu przypadków opisanych wyżej, gdzie np. autobus jest tak przeładowany, że głowa boli, albo autobusy jeżdżące parami wraz z 59.
Linia 55...niekończąca droga...
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Więc trzeba walczyć o powrót przegubowców na 67 a nie na bezsensowne skracanie linii co nic nie da...
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:02
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
A gdyby zrobić taki szach. Solówki w międzyszczycie na 67, w szczycie by się zmieniały w 59 i w ich miejsce by wchodziły przeguby na 67?
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Z tego co się orientuję jedna kolejność 70 zjeżdża ok. 12:30, więc mogłaby się "przebrać" w 67 na Wyścigowej, ale to tylko taka luźna dywagacja.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
A skąd weźmiesz 6 autobusów przegubowych tylko na szczyt? Zresztą, to są koszty.Alden471 pisze: Solówki w międzyszczycie na 67, w szczycie by się zmieniały w 59 i w ich miejsce by wchodziły przeguby na 67?
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:02
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Z zajezdni jakiegoś przewoźnika przy okazji kolejnych przetargów.
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Za rok, to może nie być już tyle chętnych pasażerów na 59/67. Ale Wy chyba potrzebujecie tego na dzień dzisiejszy?Mateusz Machel pisze: przy okazji kolejnych przetargów.
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-11-29, 21:57
67- skrócenie, 59- tylko Witebska
Chodzi po prostu o to, aby wydostać się z Przemysłowej. Gdzie popołudniami jeżdżą maks 3 osoby od Spornej.
Większość osób i tak się przesiada z 67, więc problemu dla mnie nie ma. Oczywiście linia przemyślana w swej konstrukcji bardzo, jednak Przemysłowa rządzi się swoimi prawami.
Większość osób i tak się przesiada z 67, więc problemu dla mnie nie ma. Oczywiście linia przemyślana w swej konstrukcji bardzo, jednak Przemysłowa rządzi się swoimi prawami.
Linia 55...niekończąca droga...