Połączenie linii 59+74
Moderator: spooney
Połączenie linii 59+74
Witam !
Dziś po rozmowie z kolegą wpadliśmy na pomysł, aby połączyć linie 59 i 74. Połączenie linii odbywało by się na zasadzie linii 79, czyli na przemian Fordońską/Przemysłową. Trasa przebiegu linii wyglądała by tak: Błonie > Szubińska > Wały Jagielloński > Markwarta > Skłodowskiej > Łęczycka > Fordońska > Łowicka > Witebska > Wyszogrodzka > Fordońska > Brzechwy > Skarżyńskiego > Pelplińska > Tatrzańskie. A co drugi kurs, czyli ten wariantowy jechałby: Błonie > ..... > Fordońska > PRZEMYSŁOWA > Witebska > ..... > Tatrzańskie. Połączenie Błonia z Przemysłową, byłoby nadal lecz pasażerowie dojechaliby na ul. Fordońską i Łowicką kursem wariantowym. Jak ostatni zauważyliśmy kilka linii zostało połączonych (54+62, 63+79), połączenie tej linii nie zabrałoby pasażerom dojazdu, ani na Przemysłową, ani na Fordońską i Łowicką, a zamiast 2 linie, byłaby jedna na dłuższej trasie. Częstotliwość; szczyt - co ok. 9 min, po szczycie - co ok. 12 min, dni wolne (szczyt co ok. 15 min, po szycie - co ok. 20 min.)
Według linii;
59 Błonie - Łowicka - Witebska - Skarżyńskiego - Tatrzańskie,
59P Błonie - Przemysłowa - Witebska - Skarżyńskiego - Tatrzańskie.
Co o tym sądzicie ?
Dziś po rozmowie z kolegą wpadliśmy na pomysł, aby połączyć linie 59 i 74. Połączenie linii odbywało by się na zasadzie linii 79, czyli na przemian Fordońską/Przemysłową. Trasa przebiegu linii wyglądała by tak: Błonie > Szubińska > Wały Jagielloński > Markwarta > Skłodowskiej > Łęczycka > Fordońska > Łowicka > Witebska > Wyszogrodzka > Fordońska > Brzechwy > Skarżyńskiego > Pelplińska > Tatrzańskie. A co drugi kurs, czyli ten wariantowy jechałby: Błonie > ..... > Fordońska > PRZEMYSŁOWA > Witebska > ..... > Tatrzańskie. Połączenie Błonia z Przemysłową, byłoby nadal lecz pasażerowie dojechaliby na ul. Fordońską i Łowicką kursem wariantowym. Jak ostatni zauważyliśmy kilka linii zostało połączonych (54+62, 63+79), połączenie tej linii nie zabrałoby pasażerom dojazdu, ani na Przemysłową, ani na Fordońską i Łowicką, a zamiast 2 linie, byłaby jedna na dłuższej trasie. Częstotliwość; szczyt - co ok. 9 min, po szczycie - co ok. 12 min, dni wolne (szczyt co ok. 15 min, po szycie - co ok. 20 min.)
Według linii;
59 Błonie - Łowicka - Witebska - Skarżyńskiego - Tatrzańskie,
59P Błonie - Przemysłowa - Witebska - Skarżyńskiego - Tatrzańskie.
Co o tym sądzicie ?
Połączenie linii 59+74
Potworek, tasiemiec. Brak dojazdu do UKW. Pokrycie pętli z 69...
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
Połączenie linii 59+74
To niech wjeżdża kieszeniowo na pętlę Przemysłowa UKW, zawraca i dopiero skręca w Witebską.Darek pisze:Brak dojazdu do UKW
Linia 74 pokrywa się na Tatrzańskim, a 59 na Błoniu, więc co to za różnica jeśli będzie jedna linia pokrywająca się na pętlach?Darek pisze:Pokrycie pętli z 69...
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Połączenie linii 59+74
Np. taka że poza tym się nie pokrywają, a poza tym 59 jest tak jakby niecałodzienna. Skąd wozokm?Dominik2641 pisze: Linia 74 pokrywa się na Tatrzańskim, a 59 na Błoniu, więc co to za różnica jeśli będzie jedna linia pokrywająca się na pętlach?
Połączenie linii 59+74
Ale przynajmniej zamiast dwóch małych linii byś miał jedną dłuższą. I tak w Fordonie się pokrywa na Witebskiej.
Zamiast:
----------------------------------
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh----------------------------------------
Byłoby:
------------------------------------------------------------------
To byłaby całodzienna.
Zamiast:
----------------------------------
hhhhhhhhhhhhhhhhhhh----------------------------------------
Byłoby:
------------------------------------------------------------------
To byłaby całodzienna.
Połączenie linii 59+74
Stanowcze NIE tasiemcom i wariantom. Poczekaj do stycznia i zobaczysz nowy rozkład 59 wraz z inną trasą.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 410
- Rejestracja: 2007-10-06, 22:17
Połączenie linii 59+74
Kolejny pomysł podany tylko po to, aby sobie nabić liczbę postów...
Połączenie linii 59+74
Kursy "W" do Witebskiej będą przez przejazd?Kamil3836 pisze:Poczekaj do stycznia i zobaczysz nowy rozkład 59 wraz z inną trasą.
- magiera182
- Posty: 215
- Rejestracja: 2012-01-17, 15:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Połączenie linii 59+74
Warianty to jest chory pomysł za dłużo już tego
jeśli by chciał tak zrobić to najlepiej bez wariantu
niebawem wymyśla warianty na tramwaje
jeśli by chciał tak zrobić to najlepiej bez wariantu
niebawem wymyśla warianty na tramwaje
Połączenie linii 59+74
W ogóle ich nie będzievolvo7000A pisze:Kursy "W" do Witebskiej będą przez przejazd?
Połączenie linii 59+74
Wszystkie 59 pojadą przez Przemyslową i przejazd do Witebskiej? :Dspooney pisze:W ogóle ich nie będzie
Połączenie linii 59+74
A po co do Witebskiej? Tam obsługuje 74.volvo7000A pisze:Wszystkie 59 pojadą przez Przemyslową i przejazd do Witebskiej?
Połączenie linii 59+74
Jak ma być tylko 74, to częstotliwość większa powinna być !
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 410
- Rejestracja: 2007-10-06, 22:17
Połączenie linii 59+74
Ułóż rozkład, załatw dodatkowe wozy i zdobądź pieniądze na to. :cegla:Dominik2641 pisze:Jak ma być tylko 74, to częstotliwość większa powinna być !
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Połączenie linii 59+74
Niż co 15? Po co?Dominik2641 pisze:Jak ma być tylko 74, to częstotliwość większa powinna być !
Połączenie linii 59+74
A po za tym jakby się złączyło te dwie linię to już widzę jakie by były opóźnienia w szczycie
Połączenie linii 59+74
Tam nie ma takich potoków pasażerskich, aby zwiększać częstotliwość.Dominik2641 pisze:Jak ma być tylko 74, to częstotliwość większa powinna być !
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
Połączenie linii 59+74
Dla mnie porażka pomysł. Na moje ten 59W jest chyba mało sensowny bo ludzie do frosty i tak jadą 74 bo często z nimi jadę do pracy albo z pracy. 59W czasem jadę do pracy z Wiślanej i autobus zajeżdza pusty. Więc sens istnienia tego wariantu daje znak zapytania.