Podział MZK na Zakład Tramwajowy i Autobusowy
Moderator: spooney
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Oddzielenie Zakładu Tramwajowego od MZK
Powinien być jeden nadzór - ZDMiKP.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Oddzielenie Zakładu Tramwajowego od MZK
To trochę zależy co rozumiemy pod pojęciem nadzoru ruchu, bo zasadniczo od zarządzania swoją flotą to jest przewoźnik, organizator jest od sytuacji nadzwyczajnych itp.
Oddzielenie Zakładu Tramwajowego od MZK
Nie rozumiesz...Powinien być jeden nadzór - ZDMiKP.
ZDMiKP od sytuacji na mieście. Ale każdy przewoźnik musi mieć swoją służbę do likwidacji kolizji, uszkodzeń, wandalizmu itp.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Oddzielenie Zakładu Tramwajowego od MZK
Rzeczywiście - racja
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Podział MZK na Zakład Tramwajowy i Autobusowy
Bydgoszcz. Eksperci zdecydują, czy podzielić MZK!
Gazeta Pomorska
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /140509295
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Podział MZK na Zakład Tramwajowy i Autobusowy
To znaczy które miasto chce zlikwidować osobną spółkę tramwajową, Warszawa, Szczecin czy Elbląg?To bezsensowny eksperyment - uważa Marek Napierała, szef zakładowej "Solidarności”. - Podobną drogę wybrały już inne miasta w kraju i teraz ze wszystkiego się wycofują.
Podział MZK na Zakład Tramwajowy i Autobusowy
4 na 14 systemów posiada osobne spółki (w tym dwie największe sieci). No rzeczywiście mnóstwo.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Podział MZK na Zakład Tramwajowy i Autobusowy
Ale ja nie o tym, tylko o rzekomych planach wycofywania się tych miast. Bo jakoś nie słyszałem.
Podział MZK na Zakład Tramwajowy i Autobusowy
Warszawa i Śląsk są zdecydowanie większe, a Elbląg to taki Fordon z przedmieściami ( 120 tys. mieszkańców). Porównywalny pod względem liczby ludności jest Szczecin. A tam cena za wkm tramwajowy jest zdecydowanie większa niż u nas( wypowiedź Marka N. w debacie o KM samorządni).
http://www.zkm.elblag.com.pl/przewoznik/1.html
Zreszta porównajcie ich rozkład (kursy co godzinę).
http://www.zkm.elblag.com.pl/przewoznik/1.html
Zreszta porównajcie ich rozkład (kursy co godzinę).
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Podział MZK na Zakład Tramwajowy i Autobusowy
To nadal nie jest odpowiedź na moje pytanie, kto się wycofuje.
A cena szczecińskiego wozokm zawiera w sobie utrzymanie infrastruktury.
A cena szczecińskiego wozokm zawiera w sobie utrzymanie infrastruktury.