59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Zgłaszane propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy i nie należy ich z nim utożsamiać. Ponadto część propozycji zgłaszana jest przez osoby nie będące członkami Stowarzyszenia.

Moderator: spooney

Nowa trasa 59

Czas głosowania minął 2014-06-23, 10:38

1. Błonie - Szarych Szeregów
15
56%
2. Błonie - Stomil
3
11%
3. Błonie - Smoleńska / Pińczowska
5
19%
4. Niech pozostanie bez zmian
1
4%
5. Inna przedstawiona w poście
3
11%
 
Liczba głosów: 27

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: spooney » 2014-05-24, 10:35

Jak wiadomo od września studenci UKW przenoszą się z Przemysłowej do nowej siedziby w centrum. Nie będzie już potrzeby trasowania dwóch linii do pętli Przemysłowa, gdyż głównie właśnie studenci zapełniali autobusy. Zapewne ZDMiKP wprowadzi jakieś zmiany w tamtym rejonie. Może macie już teraz jakieś ciekawe pomysły na zmiany tras którejś z dwóch linii?

Wg mnie optymalne byłoby pozostawienie tam całodziennej linii nr 67 :)
Na linię nr 59 miałbym kilka pomysłów mniej lub bardziej trafionych, najbardziej chyba podoba mi się wariant 1 i 3:

1. Błonie - (...) - Łęczycka - Kazimierza Wielkiego - Planu 6-letniego - Wojska Polskiego - Szarych Szeregów

Od dawna mieszkańcy Bartodziejów dopominają się o połączenie z górnym tarasem, jest okazja.

2. Błonie - (...) - Fordońska - Sporna - Toruńska - Stomil

T6 zbiera pasażerów po jednej stronie Brdy, 59 po drugiej i dowożą do 73. Mieszkańcy Łęgnowa zyskają szybszy dostęp do połączeń w kierunku Fordonu i Bartodziejów, zamiast kulania się T6 dookoła.

3. Błonie - (...) - Fordońska - Sporna - Toruńska - Kielecka - Smoleńska / Pińczowska

Dowóz do zakładów pracy, do Urzędu Pracy, łącznik Toruńska - Fordońska. Na Pińczowską obecnie sporo ludzi np. z Fordonu jeździ dookoła 69 do Ronda Toruńskiego i dalej 76.

A jakie jest Wasze zdanie? :P
Obrazek

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kamil3836 » 2014-05-24, 11:19

spooney pisze:2. Błonie - (...) - Fordońska - Sporna - Toruńska - Stomil

T6 zbiera pasażerów po jednej stronie Brdy, 59 po drugiej i dowożą do 73. Mieszkańcy Łęgnowa zyskają szybszy dostęp do połączeń w kierunku Fordonu i Bartodziejów, zamiast kulania się T6 dookoła.
Tak, ale można wydłużyć 73. Nie ma potrzeby trasowania co 12 minut autobusu na Stomil.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
adas
Posty: 70
Rejestracja: 2013-12-11, 17:21
Lokalizacja: Bydgoszcz/Tarnowskie Góry
Kontakt:

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: adas » 2014-05-24, 12:28

Chyba najsensowniejsza by była trasa łącząca Bartodzieje z Górnym Tarasem. I przedłużenie 73 do np. pętli Wyścigowej.

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Dawid Szramke » 2014-05-24, 15:15

Ja spooney bym proponował wariant 3. Autobus koło urzędu pracy w tygodniu by napewno się przydał bo tak jak 6 nie będzie miała możliwości przejazdu to toruńska stoi.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2014-05-24, 15:41

Jak 6 nie ma możliwości przejazdu to się puszcza zatramwaj a jak ma, to nie ma sensu jej dublować.

A mosty są zakorkowane, Sporna to już totalnie.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kamil3836 » 2014-05-24, 15:47

Krzysztof Ziętara pisze:Jak 6 nie ma możliwości przejazdu to się puszcza zatramwaj a jak ma, to nie ma sensu jej dublować.

A mosty są zakorkowane, Sporna to już totalnie.
Zgodzę się, wariant 2 i 3 powinien odpaść od razu. Trzeba wykorzystać potencjał linii Nr 6.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: spooney » 2014-05-24, 15:48

Krzysztof Ziętara pisze:to nie ma sensu jej dublować.
W wariancie "3" trasy by się przecinały raptem w 2 miejscach... Zbożowy Rynek - Rondo Jagiellonów i Sporna - Kielecka... Co to za dublowanie? Obie linie obsługują zupełnie różne rejony miasta. Prędzej 76 od czerwca zacznie dublować T6 :P
Krzysztof Ziętara pisze:A mosty są zakorkowane, Sporna to już totalnie.
To nie jest argument :P Kujawska i Bernardyńska też są zakorkowane a autobusy jeżdżą i to jeszcze ile :P
Kamil3836 pisze:Zgodzę się, wariant 2 i 3 powinien odpaść od razu.
A co powiedziałbyś na wariant 1? :P A może masz jakiś inny pomysł?
Obrazek

Karol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 607
Rejestracja: 2013-07-25, 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz-Bielice
Kontakt:

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Karol » 2014-05-25, 11:54

1. Błonie - (...) - Łęczycka - Kazimierza Wielkiego - Planu 6-letniego - Wojska Polskiego - Szarych Szeregów
Ale nie lepiej żeby wracało 59 po trasie 57, ale pomiędzy przejazdem 57, by się nie dublowały? Od S.Szeregów do Kładki tak zrobić, by przy TU był odstęp ok. 10 minut do 57. Błonie by bardziej na tym zyskało.
Jelcz M11 #2641 & Volvo B10MA #2459

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kamil3836 » 2014-05-25, 12:27

Excellence pisze:1. Błonie - (...) - Łęczycka - Kazimierza Wielkiego - Planu 6-letniego - Wojska Polskiego - Szarych Szeregów
Ale nie lepiej żeby wracało 59 po trasie 57, ale pomiędzy przejazdem 57, by się nie dublowały? Od S.Szeregów do Kładki tak zrobić, by przy TU był odstęp ok. 10 minut do 57. Błonie by bardziej na tym zyskało.
Ten pomysł to już w ogóle jest poroniony.
spooney pisze:A co powiedziałbyś na wariant 1?
Również nie jestem za nim, ale na pewno w mniejszym stopniu niż za pozostałymi.
spooney pisze:A może masz jakiś inny pomysł?
Coś by się znalazło ;-)
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: black125 » 2014-05-25, 12:56

A może by tak ...-Most Kazimierza Wielkiego-Planu 6cio letniego-Sandomierska-Baczyńskiego-KAPUŚCISKA ?
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

Karol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 607
Rejestracja: 2013-07-25, 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz-Bielice
Kontakt:

Re: 59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Karol » 2014-05-25, 13:14

Kamil3836 pisze:
Excellence pisze:1. Błonie - (...) - Łęczycka - Kazimierza Wielkiego - Planu 6-letniego - Wojska Polskiego - Szarych Szeregów
Ale nie lepiej żeby wracało 59 po trasie 57, ale pomiędzy przejazdem 57, by się nie dublowały? Od S.Szeregów do Kładki tak zrobić, by przy TU był odstęp ok. 10 minut do 57. Błonie by bardziej na tym zyskało.
Ten pomysł to już w ogóle jest poroniony.
Podaj powód.
Jelcz M11 #2641 & Volvo B10MA #2459

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kris » 2014-05-25, 14:54

black125 pisze:A może by tak ...-Most Kazimierza Wielkiego-Planu 6cio letniego-Sandomierska-Baczyńskiego-KAPUŚCISKA ?
A może by tak jednak ...-Planu 6-letniego-Wojska Polskiego-Kapuściska?

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: black125 » 2014-05-25, 15:21

Kris pisze:
black125 pisze:A może by tak ...-Most Kazimierza Wielkiego-Planu 6cio letniego-Sandomierska-Baczyńskiego-KAPUŚCISKA ?
A może by tak jednak ...-Planu 6-letniego-Wojska Polskiego-Kapuściska?
Linia powinna wjeżdżać w głąb osiedla i być bardziej dostępna dla pasażerów,ułatwiłaby dojazd ludziom z kap na bartodzieje w regiony nie przebiegające tak blisko linii 7 .
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Robert Reimus » 2014-05-25, 18:30

spooney pisze:1. Błonie - (...) - Łęczycka - Kazimierza Wielkiego - Planu 6-letniego - Wojska Polskiego - Szarych Szeregów
Mimo zakorkowania mostu Kazimierza Wielkiego uważam, że przydało by się połączenie Bartodziejów z górnym tarasem. W tej chwili komunikacja w osi północ-południe jest zapewniona tylko trzema ulicami (trasy Uniwersyteckiej nie liczę, bo mało i rzadko).

Odnośnie Spornej, myślę, że sprawę załatwiło by przedłużenie 73 do Wyścigowej.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kamil3836 » 2014-05-26, 00:08

Excellence pisze:Podaj powód.
Linia pełni inną funkcję i w kształcie, który Ty podałeś nie miałaby sensu, więc byłaby wielki nie wypałem.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: spooney » 2014-05-28, 14:32

Kiepskie wieści mam, najprawdopodobniej 59 zakończy trasę na Łęczyckiej jak kiedyś 67 :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 750
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Paweł W » 2014-05-28, 23:00

73 do Wyścigowej...73 poza kursami na Kapuściska jeździ raczej pusty, puszczanie go do Wyścigowej to strata pieniędzy. Tak samo jak puszczanie go do PUP, jest 6, która spokojnie starcza. Puszczanie na Kapuściska - znowu chybione, bo nie tworzy się połączeń zewsząd-dowsząd i kłóci się to z zachęcaniem do przesiadek. 53/69+79 i jesteśmy na Kapuściskach. Przykład linii 61 pokazuje też, że głąb Kapuścisk nie jest wcale tak zainteresowany ofertą. Linię przez most K. Wielkiego kiedyś przerabialiśmy na forum. Wariant z Łęczycką wydaje się chyba najlepszy, choć zastanawiam się czy nie lepiej byłoby po prostu puścić 59 do pętli na Morskiej; zresztą jak studenci wyprowadzą się z UKW to chyba może nawet warto by się zastanowić albo nad likwidacją 59 albo jego przetrasowaniem, tylko też, nie za bardzo jest gdzie.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka

Luigi
Posty: 111
Rejestracja: 2014-04-23, 18:37
Lokalizacja: Bartodzieje

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Luigi » 2014-06-03, 17:49

Według mnie skracając 59 do Łęczyckiej doprowadzi się do zdublowania trasy z linią 64... No chyba, że przy okazji w dni robocze linia 64 zostanie okrojona z 1/2 kursów i z osiedli Bartodzieje i Błonie będą odjeżdżać naprzemiennie (chociaż jak patrzę na czasy przejazdów z pętli na pętle to jest dość spora różnica ok. 6 minut, więc raczej ciężki temat).

Dużo głosów widzę jest za trasą do Szarych Szeregów i ogólnie skomunikowaniem górnego tarasu bezpośrednio m.in. z os. Bartodzieje (również zagłosowałem za opcją nr 1). Jeżeli jednak nie ma możliwości wydłużenia trasy 59 z Błonia na Szarych Szeregów, to może chociaż udałoby się z pętli na Morskiej? Trasa dużo krótsza, a liczba wozów, która byłaby przeznaczona na obsługę 59 po zmianach dałaby satysfakcjonującą częstotliwość kursów, może by nawet oszczędzono na jednym wozie, albo i dwóch. W tym przypadku jednak pojawia się inny problem - kursy weekendowe/świąteczne. Przy takiej unikalnej trasie niefortunnym posunięciem byłoby kursowanie tylko w dni robocze.

Brak linii 59 z Błonia nie będzie stanowiło większego problemu dla mieszkańców tego osiedla. Np. do centrum w różne jego rejony spokojnie można się przecież dostać liniami 52, 53, 54 lub 64. Do tego jeszcze przecież linia 69, którą na upartego też można się dostać bezpośrednio w okolice ul. Przemysłowej (przynajmniej jej początku).

Reasumując: Linia 59 (Morska > Kołobrzeska > Bałtycka > Skłodowskiej-Curie > Łęczycka > Kazimierza Wielkiego > Al. Planu 6-letniego > Wojska Polskiego > Szarych Szeregów)

Awatar użytkownika
adas
Posty: 70
Rejestracja: 2013-12-11, 17:21
Lokalizacja: Bydgoszcz/Tarnowskie Góry
Kontakt:

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: adas » 2014-06-11, 08:39

Linia 59 już wkrótce połączy Bartodzieje i Kapuściska

http://bydgoszcz.gazeta.pl/kapusciska/1 ... #LokBydTxt
W wakacje - po wielu latach próśb mieszkańców - zacznie kursować autobus łączący Bartodzieje z Kapuściskami. Drogowcy planują też zmienić obsługę komunikacyjną Wyżyn i Glinek
O wprowadzenie linii autobusowej, która połączyłaby dwa osiedla, mieszkańcy postulowali od wielu lat. Oddany niemal 14 lat temu do użytku most Kazimierza Wielkiego kompletnie nie jest wykorzystywany przez transport publiczny, a to najkrótsza droga między Bartodziejami i Kapuściskami.

Teraz ma to się zmienić. Z Bartodziejów przez ul. Łęczycką, most Kazimierza Wielkiego, al. Planu 6-letniego i ul. Wojska Polskiego na Kapuściska będzie jeździła linia nr 59, która obecnie kursuje z Błonia na ul. Przemysłową.

- Po likwidacji siedziby uniwersytetu przy ul. Przemysłowej, do obsługi tej części miasta w zupełności wystarczy jedna linia. Będzie tam jeździł autobus nr 67 - mówi Tomasz Brzuchalski, naczelnik wydziału organizacji transportu Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej. - Natomiast linia nr 59 z Błonia do ul. Łęczyckiej pojedzie jak do tej pory, po czym skierujemy ją dalej - na Kapuściska.

Autobusy linii nr 59 między Błoniem a ul. Łęczycką będą kursowały z taką samą częstotliwością jak obecnie - co 12 minut w szczycie i co pół godziny poza nim. Natomiast dalej do Kapuścisk realizowany miałby być co drugi kurs. Oznacza to, że w czasie, gdy podróżuje najwięcej osób, autobus na nowym fragmencie trasy jeździłby co 24 minuty. Drogowcy zapewniają, że jeśli połączenie spotka się z zainteresowaniem, to docelowo na Kapuściska dojadą wszystkie kursy linii nr 59.

(...)
Edycja: dodatkowa informacja od ZDMiKP: http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... le&id=2009

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kamil3836 » 2014-06-11, 13:01

Kolejna głupota ZDMiKP...
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
black125
Posty: 292
Rejestracja: 2008-12-21, 20:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: black125 » 2014-06-11, 15:10

Strzeliłem sobie ot tak pomysł,a tu proszę :D
Linia 4 kierunek GLINKI
Linia 4 kierunek BIELAWY



Linia 5 kierunek GLINKI
Linia 5 kierunek RYCERSKA
-----------------------------------
Konstal 805Na 247+8,271+2,277+8,304+5,324+5
Man Ng313 #549,Mercedes Citaro #438
-----------------------------------
4,5,9[*][/b],53,68,72[*][/b],77

Karol
Członek Stowarzyszenia
Posty: 607
Rejestracja: 2013-07-25, 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz-Bielice
Kontakt:

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Karol » 2014-06-11, 15:28

@Kamil3836: A Ty dalej marudzisz. Sam byś dobrej trasy nie dobrał, ogarnij się wreszcie!
Jelcz M11 #2641 & Volvo B10MA #2459

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 1203
Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Marcin_558 » 2014-06-11, 16:26

Coraz bardziej widać że nowa sieć, którą chce ZDMiKP wprowadzić będzie miała inne numery niż w projekcie.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kris » 2014-06-11, 17:10

Marcin_558 pisze:nowa sieć, którą chce ZDMiKP wprowadzić będzie miała inne numery niż w projekcie.
A tam numery :P Mnie osobiście cieszy to, że w końcu będą rodziny linii (o ile dwie linie o podobnym oznaczeniu można nazwać rodziną).

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kamil3836 » 2014-06-11, 17:39

Excellence pisze:@Kamil3836: A Ty dalej marudzisz. Sam byś dobrej trasy nie dobrał, ogarnij się wreszcie!
Końcówki nie będę w ogóle komentował, bo schodzi na zbyt niski poziom. Nie marudzę, a stwierdzam fakty. Jedynie co powiem to, że mam inną wizję komunikacji miejskiej niż ZDMiKP, z mniejszą ilością wariantów oraz bez dziwnych linii typu 66/86.
Trochę historii:
57 jeździło pełne w godzinach szczytu oraz międzyszczyt, ale zostało skasowane w jej miejsce utworzono 59W, które następnie skasowano ze względu na niskie napełnienie oraz niezbyt atrakcyjną częstotliwość(24'/60'), później zostawiono kursy jedynie w godz. szczytu co 24 w rejon Witebskiej, następnie skasowano wariant. Teraz skracamy kursowanie trasy podstawowej do Łęczyckiej, później skasujemy wariant 59K, a następnie linie.
Dla mnie linia Nr 59 powinna kursować do Dźwigowej z wybranymi kursami do Przemysłowej(3 rano i 3 w południe do pracy). W końcu o godzinie 5-6 napełnienia rzędu 40% na Fordońskiej nie zapewniają studenci.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Darek » 2014-06-11, 18:14

Będzie powód żeby za jakiś czas linie zlikwidować, jak chciano jeszcze niedawno. 1. Wygaszanie popytu 2. Ogłoszenie nierentowności 3. Kółko się zamyka.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

ikarusiarz
Posty: 754
Rejestracja: 2007-07-27, 20:32

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: ikarusiarz » 2014-06-11, 19:48

To się nazywa sztuczne wygaszanie popytu. Tak robili na PKP. Ustawiano rozkład tak, aby pociąg przyjeżdżał po 7 (godziny rozpoczęcia pracy), albo przyjeżdżał 5 minut po odjeździe innego, ważnego pociągu. Ludzie przestają jeździć, więc opłaca się likwidować. Kiedyś do Kołobrzegu puszczano latem EZT. Była to tylko jedna jednostka, która jechała z Poznania. W Pile następował dramat, konduktor nawet biletów nie sprawdzał. Dodam, że było ciepłe lato, tłum ludzi jechało nad morze... Z powrotem wróciłem autobusem.

Zgadzam się z Kamilem. Dużo klientów 59 to pracownicy, a nie studenci. Volva, aż trzeszczały.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2014-06-11, 20:02

No nie, umówmy się że 57 to była pomyłka natury przez ładne ostatnie parę lat kursowania, jeśli nie paręnaście.

Kris
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2414
Rejestracja: 2011-02-08, 00:22

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kris » 2014-06-11, 22:08

Krzysztof Ziętara pisze:umówmy się że 57 to była pomyłka natury przez ładne ostatnie parę lat kursowania, jeśli nie paręnaście.
Dlaczego?
Kamil3836 pisze:utworzono 59W, które następnie skasowano ze względu na niskie napełnienie oraz niezbyt atrakcyjną częstotliwość(24'/60'), później zostawiono kursy jedynie w godz. szczytu co 24 w rejon Witebskiej, następnie skasowano wariant
Hmmm... tam był chyba tylko jeden wariant.
Kamil3836 pisze:Dla mnie linia Nr 59 powinna kursować do Dźwigowej
Jestem ciekawy, ile mniej więcej osób dojeżdżało w to miejsce, jak 59 kończył tam tymczasowo.

Swoją drogą zastanawiam się, czemu nie skraca się 67? Czy nie jest tak, że to w przypadku tej linii napełnienia zapewniali studenci?
Ostatnio zmieniony 2014-06-11, 22:19 przez Kris, łącznie zmieniany 2 razy.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

59 i 67 po wyprowadzce UKW z Przemysłowej

Post autor: Kamil3836 » 2014-06-11, 22:17

Kris pisze: ile mniej więcej osób korzystało z tej końcówki?
Ale jakiej? Szarych Szeregów? To było wydłużenie na siłę, nikomu nie potrzebne. Najlepszym rozwiązaniem byłoby skrócenie linii Nr 66 w obecnym kształcie do zawrotki na Magnuszewskiej. W innych miastach można, to czemu nie u nas?
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

ODPOWIEDZ