Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Moderator: spooney
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Co sądzicie o pomyśle zmiany lokalizacji przystanku końcowego linii 62 na Garbary?
Nie jest tajemnicą, że większość pasażerów, która dojeżdża linią 62 do przystanku końcowego Garbary przesiada się do pojazdów innych linii. Obecna lokalizacja przystanku końcowego utrudnia przesiadkę na tramwaj. Pieszy musi pokonać ponad 100 metrów i przejść przez 5 pasów jezdni z 2 sygnalizacjami.
Więcej o propozycji tutaj: http://zyciemiastoswiat.pl/czy-przesiad ... atwiejsze/
Nie jest tajemnicą, że większość pasażerów, która dojeżdża linią 62 do przystanku końcowego Garbary przesiada się do pojazdów innych linii. Obecna lokalizacja przystanku końcowego utrudnia przesiadkę na tramwaj. Pieszy musi pokonać ponad 100 metrów i przejść przez 5 pasów jezdni z 2 sygnalizacjami.
Więcej o propozycji tutaj: http://zyciemiastoswiat.pl/czy-przesiad ... atwiejsze/
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Jak z pewnością pamiętasz proponowaliśmy zmianę projektu (przed budową), na taki z możliwością przesiadki drzwi w drzwi z autobusu w tramwaj (przystanek końcowy w miejscu przystanków m.in. 79 w kierunku dworca) i odwrócenie kierunku pętli. Teraz to już bez znaczenia, te kilkanaście metrów, skoro sama pętla jest spartaczona dokumentnie, mimo naszych wniosków.
Może kiedy odkopią kanał czeka nas jakaś kolejna przebudowa pętli, trzeba poczekać
Może kiedy odkopią kanał czeka nas jakaś kolejna przebudowa pętli, trzeba poczekać
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Ma znaczenie wieczorem. Rozkładowa minuta na przesiadkę oznacza, że autobus spóźnił się tą minutę, a tramwaj i tak odjechał 2minuty temu. I stoisz kilkanaście minut czekając na następny.Darek pisze:Teraz to już bez znaczenia
Pracownicy Belmy proszą kierowcę, by zatrzymywał się i wypuszczał ludzi na samym początku zatoki (nie na przystanku końcowym), a potem biegną na tramwaj. I tak się dzieje regularnie.
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Jeżeli faktycznie tak jest, to zainterweniujemy we wrześniu w ZDMiKP.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 410
- Rejestracja: 2007-10-06, 22:17
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Nic nie chcę mówić, ale rozkładowe 2 minuty na przesiadkę na Przylesiu z autobusu na tramwaj też niestety idą na marne i tak sobie człowiek stoi następnych parę minut.Robert Reimus pisze:Rozkładowa minuta na przesiadkę oznacza, że autobus spóźnił się tą minutę, a tramwaj i tak odjechał 2minuty temu
Czy przystanek będzie ulokowany jak jest teraz, czy wg. Twojej propozycji to i tak na to samo wychodzi.Robert Reimus pisze:Pieszy musi pokonać ponad 100 metrów i przejść przez 5 pasów jezdni z 2 sygnalizacjami.
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
A jednak z tego co napisał ludziom robi to różnicę, bo zdążą dobiec na przystanek.Mikolaj Mlicki pisze:Czy przystanek będzie ulokowany jak jest teraz, czy wg. Twojej propozycji to i tak na to samo wychodzi.
Można by zmienić rozkład 62, ale wtedy też trzeba zmienić rozkład 56. A skoro 56 to też innych linii na górnym tarasie:D
Bylejakości mówmy NIE!
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Dla mnie swoistym kuriozum jest wymiana nawierzchni chodników na przystankach linii 64 i 69 przy Inowrocławska - Skorupki w obie strony. Raz że lokalizacja tych przystanków jest do bani bo ludzie narzekają że daleko i zniszczona nawierzchnia to ten w kierunku Brzozowej przy Euro-Timie jest regularnie zalewany po każdych opadach aż sie pozapadał. Ktoś znowu wyrzuca pieniądze podatników w błoto bo ten chodnik ponownie zostanie zniszczony jeżeli nie zostanie naprawiona kanalizacja odpływu deszczówki i to samo tyczy sie pętli 55 na Skorupki gdzie ludzie z autobusu wysiadaja wprost do wody. Najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie przystanków 64 i 69 przed skrzyzowanie ze Skorupki od strony Błonia. Jeżeli udałoby się wybudować tam zatoki przystankowe (miejsca jest dość) to poprawiłoby się tam bezpieczeństwo pieszych i przystanki 3 linii + nocna byłyby w jednym prawie miejscu razem z przejściem dla pieszych. Skończyłoby się wyprzedzanie i omijanie autobusów bo czasami ciekawe rzeczy tam sie dzieją i ludzie przestaliby na dziko skakać przez jezdnie w miejscu obecnego przystanku 64 i 69 w kierunku błonia.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Pisałem kiedyś do ZDMiKP w tej sprawie, niestety odpisali, że jest to za drogie i niewspółmierne do korzyści jakie będą.ArturS pisze:Najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie przystanków 64 i 69 przed skrzyzowanie ze Skorupki od strony Błonia. Jeżeli udałoby się wybudować tam zatoki przystankowe (miejsca jest dość)
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Gówno prawda! Lepiej marnować kasę na pierdoły zamiast wykonać raz, a porzadnie na kilkanaście lat. Za drogie i niewspółmierne do korzyści są te badziewne infotablice parkingowe co nic nie wyswietlają i są włączone, albo coś wyswietlają ale nic nie widać. Poza tym tu chodzi o wygodę i bezpieczeństwo dla ludzi tam mieszkających, a nie o widzimisie ZDMiKaPu.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
1. Zdmipk ma zawsze rację
2. Jeśli Zdmikp nie ma racji - patrz punkt pierwszy
#. Pasażer nie jest po to by wymagac tylko siedziec cicho płacić podatki i inne opłaty
AMEN
2. Jeśli Zdmikp nie ma racji - patrz punkt pierwszy
#. Pasażer nie jest po to by wymagac tylko siedziec cicho płacić podatki i inne opłaty
AMEN
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 2015-06-27, 14:46
- Lokalizacja: Bydgoszcz, Warszawa
Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62
Coś udało się uzyskać w tym temacie?
:: E R R O R 4 0 4 :: podpisu nie znaleziono. Kliknij ALT+F4 by kontynuować.