Strona 1 z 1

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-25, 19:51
autor: Robert Reimus
Co sądzicie o pomyśle zmiany lokalizacji przystanku końcowego linii 62 na Garbary?

Nie jest tajemnicą, że większość pasażerów, która dojeżdża linią 62 do przystanku końcowego Garbary przesiada się do pojazdów innych linii. Obecna lokalizacja przystanku końcowego utrudnia przesiadkę na tramwaj. Pieszy musi pokonać ponad 100 metrów i przejść przez 5 pasów jezdni z 2 sygnalizacjami.

Obrazek
Więcej o propozycji tutaj: http://zyciemiastoswiat.pl/czy-przesiad ... atwiejsze/

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-25, 20:04
autor: Darek
Jak z pewnością pamiętasz proponowaliśmy zmianę projektu (przed budową), na taki z możliwością przesiadki drzwi w drzwi z autobusu w tramwaj (przystanek końcowy w miejscu przystanków m.in. 79 w kierunku dworca) i odwrócenie kierunku pętli. Teraz to już bez znaczenia, te kilkanaście metrów, skoro sama pętla jest spartaczona dokumentnie, mimo naszych wniosków.
Może kiedy odkopią kanał czeka nas jakaś kolejna przebudowa pętli, trzeba poczekać :P

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-25, 20:11
autor: Robert Reimus
Darek pisze:Teraz to już bez znaczenia
Ma znaczenie wieczorem. Rozkładowa minuta na przesiadkę oznacza, że autobus spóźnił się tą minutę, a tramwaj i tak odjechał 2minuty temu. I stoisz kilkanaście minut czekając na następny.
Pracownicy Belmy proszą kierowcę, by zatrzymywał się i wypuszczał ludzi na samym początku zatoki (nie na przystanku końcowym), a potem biegną na tramwaj. I tak się dzieje regularnie.

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-25, 20:15
autor: Darek
Jeżeli faktycznie tak jest, to zainterweniujemy we wrześniu w ZDMiKP.

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-26, 01:34
autor: Mikolaj Mlicki
Robert Reimus pisze:Rozkładowa minuta na przesiadkę oznacza, że autobus spóźnił się tą minutę, a tramwaj i tak odjechał 2minuty temu
Nic nie chcę mówić, ale rozkładowe 2 minuty na przesiadkę na Przylesiu z autobusu na tramwaj też niestety idą na marne i tak sobie człowiek stoi następnych parę minut.
Robert Reimus pisze:Pieszy musi pokonać ponad 100 metrów i przejść przez 5 pasów jezdni z 2 sygnalizacjami.
Czy przystanek będzie ulokowany jak jest teraz, czy wg. Twojej propozycji to i tak na to samo wychodzi.

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-26, 07:40
autor: Hania
Mikolaj Mlicki pisze:Czy przystanek będzie ulokowany jak jest teraz, czy wg. Twojej propozycji to i tak na to samo wychodzi.
A jednak z tego co napisał ludziom robi to różnicę, bo zdążą dobiec na przystanek.

Można by zmienić rozkład 62, ale wtedy też trzeba zmienić rozkład 56. A skoro 56 to też innych linii na górnym tarasie:D

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-26, 07:52
autor: ArturS
Dla mnie swoistym kuriozum jest wymiana nawierzchni chodników na przystankach linii 64 i 69 przy Inowrocławska - Skorupki w obie strony. Raz że lokalizacja tych przystanków jest do bani bo ludzie narzekają że daleko i zniszczona nawierzchnia to ten w kierunku Brzozowej przy Euro-Timie jest regularnie zalewany po każdych opadach aż sie pozapadał. Ktoś znowu wyrzuca pieniądze podatników w błoto bo ten chodnik ponownie zostanie zniszczony jeżeli nie zostanie naprawiona kanalizacja odpływu deszczówki i to samo tyczy sie pętli 55 na Skorupki gdzie ludzie z autobusu wysiadaja wprost do wody. Najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie przystanków 64 i 69 przed skrzyzowanie ze Skorupki od strony Błonia. Jeżeli udałoby się wybudować tam zatoki przystankowe (miejsca jest dość) to poprawiłoby się tam bezpieczeństwo pieszych i przystanki 3 linii + nocna byłyby w jednym prawie miejscu razem z przejściem dla pieszych. Skończyłoby się wyprzedzanie i omijanie autobusów bo czasami ciekawe rzeczy tam sie dzieją i ludzie przestaliby na dziko skakać przez jezdnie w miejscu obecnego przystanku 64 i 69 w kierunku błonia.

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-26, 09:27
autor: Kamil3836
ArturS pisze:Najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie przystanków 64 i 69 przed skrzyzowanie ze Skorupki od strony Błonia. Jeżeli udałoby się wybudować tam zatoki przystankowe (miejsca jest dość)
Pisałem kiedyś do ZDMiKP w tej sprawie, niestety odpisali, że jest to za drogie i niewspółmierne do korzyści jakie będą.

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-26, 12:24
autor: ArturS
Gówno prawda! Lepiej marnować kasę na pierdoły zamiast wykonać raz, a porzadnie na kilkanaście lat. Za drogie i niewspółmierne do korzyści są te badziewne infotablice parkingowe co nic nie wyswietlają i są włączone, albo coś wyswietlają ale nic nie widać. Poza tym tu chodzi o wygodę i bezpieczeństwo dla ludzi tam mieszkających, a nie o widzimisie ZDMiKaPu.

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-08-26, 12:59
autor: michał 78
1. Zdmipk ma zawsze rację
2. Jeśli Zdmikp nie ma racji - patrz punkt pierwszy
#. Pasażer nie jest po to by wymagac tylko siedziec cicho płacić podatki i inne opłaty
AMEN

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

: 2016-10-08, 20:02
autor: Jan Niezbędny
Coś udało się uzyskać w tym temacie?