Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Zgłaszane propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy i nie należy ich z nim utożsamiać. Ponadto część propozycji zgłaszana jest przez osoby nie będące członkami Stowarzyszenia.

Moderator: spooney

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: Robert Reimus » 2016-08-25, 19:51

Co sądzicie o pomyśle zmiany lokalizacji przystanku końcowego linii 62 na Garbary?

Nie jest tajemnicą, że większość pasażerów, która dojeżdża linią 62 do przystanku końcowego Garbary przesiada się do pojazdów innych linii. Obecna lokalizacja przystanku końcowego utrudnia przesiadkę na tramwaj. Pieszy musi pokonać ponad 100 metrów i przejść przez 5 pasów jezdni z 2 sygnalizacjami.

Obrazek
Więcej o propozycji tutaj: http://zyciemiastoswiat.pl/czy-przesiad ... atwiejsze/

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: Darek » 2016-08-25, 20:04

Jak z pewnością pamiętasz proponowaliśmy zmianę projektu (przed budową), na taki z możliwością przesiadki drzwi w drzwi z autobusu w tramwaj (przystanek końcowy w miejscu przystanków m.in. 79 w kierunku dworca) i odwrócenie kierunku pętli. Teraz to już bez znaczenia, te kilkanaście metrów, skoro sama pętla jest spartaczona dokumentnie, mimo naszych wniosków.
Może kiedy odkopią kanał czeka nas jakaś kolejna przebudowa pętli, trzeba poczekać :P
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: Robert Reimus » 2016-08-25, 20:11

Darek pisze:Teraz to już bez znaczenia
Ma znaczenie wieczorem. Rozkładowa minuta na przesiadkę oznacza, że autobus spóźnił się tą minutę, a tramwaj i tak odjechał 2minuty temu. I stoisz kilkanaście minut czekając na następny.
Pracownicy Belmy proszą kierowcę, by zatrzymywał się i wypuszczał ludzi na samym początku zatoki (nie na przystanku końcowym), a potem biegną na tramwaj. I tak się dzieje regularnie.

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: Darek » 2016-08-25, 20:15

Jeżeli faktycznie tak jest, to zainterweniujemy we wrześniu w ZDMiKP.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Mikolaj Mlicki
Członek Stowarzyszenia
Posty: 410
Rejestracja: 2007-10-06, 22:17

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: Mikolaj Mlicki » 2016-08-26, 01:34

Robert Reimus pisze:Rozkładowa minuta na przesiadkę oznacza, że autobus spóźnił się tą minutę, a tramwaj i tak odjechał 2minuty temu
Nic nie chcę mówić, ale rozkładowe 2 minuty na przesiadkę na Przylesiu z autobusu na tramwaj też niestety idą na marne i tak sobie człowiek stoi następnych parę minut.
Robert Reimus pisze:Pieszy musi pokonać ponad 100 metrów i przejść przez 5 pasów jezdni z 2 sygnalizacjami.
Czy przystanek będzie ulokowany jak jest teraz, czy wg. Twojej propozycji to i tak na to samo wychodzi.

Awatar użytkownika
Hania
Posty: 140
Rejestracja: 2013-05-07, 10:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: Hania » 2016-08-26, 07:40

Mikolaj Mlicki pisze:Czy przystanek będzie ulokowany jak jest teraz, czy wg. Twojej propozycji to i tak na to samo wychodzi.
A jednak z tego co napisał ludziom robi to różnicę, bo zdążą dobiec na przystanek.

Można by zmienić rozkład 62, ale wtedy też trzeba zmienić rozkład 56. A skoro 56 to też innych linii na górnym tarasie:D
Bylejakości mówmy NIE!

Awatar użytkownika
ArturS
Posty: 652
Rejestracja: 2009-09-24, 08:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: ArturS » 2016-08-26, 07:52

Dla mnie swoistym kuriozum jest wymiana nawierzchni chodników na przystankach linii 64 i 69 przy Inowrocławska - Skorupki w obie strony. Raz że lokalizacja tych przystanków jest do bani bo ludzie narzekają że daleko i zniszczona nawierzchnia to ten w kierunku Brzozowej przy Euro-Timie jest regularnie zalewany po każdych opadach aż sie pozapadał. Ktoś znowu wyrzuca pieniądze podatników w błoto bo ten chodnik ponownie zostanie zniszczony jeżeli nie zostanie naprawiona kanalizacja odpływu deszczówki i to samo tyczy sie pętli 55 na Skorupki gdzie ludzie z autobusu wysiadaja wprost do wody. Najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie przystanków 64 i 69 przed skrzyzowanie ze Skorupki od strony Błonia. Jeżeli udałoby się wybudować tam zatoki przystankowe (miejsca jest dość) to poprawiłoby się tam bezpieczeństwo pieszych i przystanki 3 linii + nocna byłyby w jednym prawie miejscu razem z przejściem dla pieszych. Skończyłoby się wyprzedzanie i omijanie autobusów bo czasami ciekawe rzeczy tam sie dzieją i ludzie przestaliby na dziko skakać przez jezdnie w miejscu obecnego przystanku 64 i 69 w kierunku błonia.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: Kamil3836 » 2016-08-26, 09:27

ArturS pisze:Najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie przystanków 64 i 69 przed skrzyzowanie ze Skorupki od strony Błonia. Jeżeli udałoby się wybudować tam zatoki przystankowe (miejsca jest dość)
Pisałem kiedyś do ZDMiKP w tej sprawie, niestety odpisali, że jest to za drogie i niewspółmierne do korzyści jakie będą.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
ArturS
Posty: 652
Rejestracja: 2009-09-24, 08:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: ArturS » 2016-08-26, 12:24

Gówno prawda! Lepiej marnować kasę na pierdoły zamiast wykonać raz, a porzadnie na kilkanaście lat. Za drogie i niewspółmierne do korzyści są te badziewne infotablice parkingowe co nic nie wyswietlają i są włączone, albo coś wyswietlają ale nic nie widać. Poza tym tu chodzi o wygodę i bezpieczeństwo dla ludzi tam mieszkających, a nie o widzimisie ZDMiKaPu.
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce!

michał 78
Posty: 510
Rejestracja: 2010-12-01, 20:03

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: michał 78 » 2016-08-26, 12:59

1. Zdmipk ma zawsze rację
2. Jeśli Zdmikp nie ma racji - patrz punkt pierwszy
#. Pasażer nie jest po to by wymagac tylko siedziec cicho płacić podatki i inne opłaty
AMEN

Jan Niezbędny
Posty: 59
Rejestracja: 2015-06-27, 14:46
Lokalizacja: Bydgoszcz, Warszawa

Zmiana lokalizacji przystanku końcowego linii 62

Post autor: Jan Niezbędny » 2016-10-08, 20:02

Coś udało się uzyskać w tym temacie?
:: E R R O R 4 0 4 :: podpisu nie znaleziono. Kliknij ALT+F4 by kontynuować.

ODPOWIEDZ