Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Moderator: spooney
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Co do linii mini/midibusowych bym widział u nas Autosany Sancity 9LE, Ursusy CS9LE lub Solarisy Urbino 8.6/8.9LE albo takie Iveco który w pierwszych i drugich drzwiach jest niskopodłogowy. Chyba że dadzą brygady Irex Trans to pewnie sprowadzą MAZy 206 które u nas były za czasów Mobilisu.
Iveco Stratos:
Iveco Stratos:
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Gdyby było jak zawrócić za wiaduktem, to mogłoby być nawet coś w typie 61 na Garbarach: wjazd kieszeniowy, nawrotka i dalej na przykład na Lisią. Miedzyń się rozbudowuje, są tam już duże sklepy, a komunikacji między Osową i Miedzyniem zero.
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
@ET40 zaproponuj swoje rozwiązanie. Moim zdaniem linie na odcinku Dworzec Błonie - Wilczak przez Nasypową, Broniewskiego, Osiedle Błonie mogą mieć wspólny takt i i dalej jedna jedzie na Górny Miedzyń a druga dalej na Rekinową(przez Niklową). Ludzie z Miedzynia i tak na Osową Górę by mieli możliwość przesiadki przy pętli tramwajowej Wilczak.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Ale nie ma jak zawrócić za wiaduktem, nie widzę nawet miejsca na pętlę uliczną, bo tam są same jakieś bieda uliczki. A przesiadkę z dwukrotnym przechodzeniem przez Nakielską większość będzie p...ć.
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Dobrze skomunikowane przesiadki są OK tylko ludzie się przyzwyczaili, żeby najlepiej za najtansze bilety mieć dojazd zewsząd-dowsząd. Ja w przesiadaniu nie widzę nic złego.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Ale przesiadka z dwukrotnym przeskakiwaniem przez ruchliwą ulicę i nadkładaniem drogi nie jest dobrze skomunikowana.
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
@ET nie wiedziałem że Nakielska jest czteropasmową ulicą na odcinku przy pętli Wilczak To jest tylko przejście na druga stronę ulicy, przy wiadukcie masz przystanek i pętlę tramwajową, służy do przesiadek. Po to stworzono ten przystanek.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Mam na myśli pętlę - ona jest po drugiej stronie wiaduktu, po stronie bez przejścia pod torami.
Re: Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Ta pętla o której piszesz to może mieć charakter czysto "techniczny" na czas postoju lub zawracania a przecież przystanki dla pasażerów zostały postawione przed wiaduktem z myślą o łatwej przesiadce na tramwaj. Pętla nie musi mieć przystanku...
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Nadal chyba się wyrażam niejasno. Mam na myśli to, że autobus jedzie sobie z Osowej na Wilczak i musi gdzieś zawrócić. Zawracanie przed wiaduktem mija się z celem, bo nie umożliwia wygodnej przesiadki na tramwaj lub 56, 62. A dalej nie ma miejsca do zawracania. Moim zdaniem węzeł Wilczak powinien być węzłem pociąg/bus/tram, w związku z czym powinna powstać nowa nawrotka za wiaduktem w stronę centrum (tylko polanki i lasu szkoda).
Re: Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
Dobra wszystko jasne. Nie wiem czemu, ubzdurałem sobie, że autobus jechałby od strony centrum... Niestety układ ulic tam jest taki, że jedną linią z wjazdem kieszeniowym się nie uda, konieczne są dwie linie, np. proponowane 63 Osowa - Błonie a 62 skierować w głąb Miedzynia.
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63
W szczycie problem będzie na odcinku Bronikowskiego - Nakielska - Nasypowa. Więc na tej linii więcej autobusów musiałoby być w szczycie. Ogólnie częstotliwość powinna być zrobiona pod ilość pasażerów. Jeśli będzie duża to zwiększać częstotliwość.
Na 62 by musieli zmniejszyć tabor bo ZDMiKP by pewnie miała problem że ciasno na ulicach w górnej części Miedzynia. Ogólnie wolałbym nową linie, a 62 najwyżej dałbym do obsługi dolnej części Miedzynia i ulicy Spacerowej.
Na 62 by musieli zmniejszyć tabor bo ZDMiKP by pewnie miała problem że ciasno na ulicach w górnej części Miedzynia. Ogólnie wolałbym nową linie, a 62 najwyżej dałbym do obsługi dolnej części Miedzynia i ulicy Spacerowej.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019