Strona 2 z 2

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-06, 11:22
autor: Marcin_558
Co do linii mini/midibusowych bym widział u nas Autosany Sancity 9LE, Ursusy CS9LE lub Solarisy Urbino 8.6/8.9LE albo takie Iveco który w pierwszych i drugich drzwiach jest niskopodłogowy. Chyba że dadzą brygady Irex Trans to pewnie sprowadzą MAZy 206 które u nas były za czasów Mobilisu.

Iveco Stratos:
Obrazek

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-06, 18:02
autor: ET40
Gdyby było jak zawrócić za wiaduktem, to mogłoby być nawet coś w typie 61 na Garbarach: wjazd kieszeniowy, nawrotka i dalej na przykład na Lisią. Miedzyń się rozbudowuje, są tam już duże sklepy, a komunikacji między Osową i Miedzyniem zero.

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-08, 14:45
autor: Marcin_558
@ET40 zaproponuj swoje rozwiązanie. Moim zdaniem linie na odcinku Dworzec Błonie - Wilczak przez Nasypową, Broniewskiego, Osiedle Błonie mogą mieć wspólny takt i i dalej jedna jedzie na Górny Miedzyń a druga dalej na Rekinową(przez Niklową). Ludzie z Miedzynia i tak na Osową Górę by mieli możliwość przesiadki przy pętli tramwajowej Wilczak.

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-08, 18:50
autor: ET40
Ale nie ma jak zawrócić za wiaduktem, nie widzę nawet miejsca na pętlę uliczną, bo tam są same jakieś bieda uliczki. A przesiadkę z dwukrotnym przechodzeniem przez Nakielską większość będzie p...ć.

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-08, 19:40
autor: Paweł W
Dobrze skomunikowane przesiadki są OK tylko ludzie się przyzwyczaili, żeby najlepiej za najtansze bilety mieć dojazd zewsząd-dowsząd. Ja w przesiadaniu nie widzę nic złego.

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-08, 19:56
autor: ET40
Ale przesiadka z dwukrotnym przeskakiwaniem przez ruchliwą ulicę i nadkładaniem drogi nie jest dobrze skomunikowana.

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-08, 20:11
autor: Marcin_558
@ET nie wiedziałem że Nakielska jest czteropasmową ulicą na odcinku przy pętli Wilczak :swir: To jest tylko przejście na druga stronę ulicy, przy wiadukcie masz przystanek i pętlę tramwajową, służy do przesiadek. Po to stworzono ten przystanek.

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-08, 20:26
autor: ET40
Mam na myśli pętlę - ona jest po drugiej stronie wiaduktu, po stronie bez przejścia pod torami.

Re: Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-11, 09:44
autor: Luigi
Ta pętla o której piszesz to może mieć charakter czysto "techniczny" na czas postoju lub zawracania a przecież przystanki dla pasażerów zostały postawione przed wiaduktem z myślą o łatwej przesiadce na tramwaj. Pętla nie musi mieć przystanku...

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-13, 16:40
autor: ET40
Nadal chyba się wyrażam niejasno. Mam na myśli to, że autobus jedzie sobie z Osowej na Wilczak i musi gdzieś zawrócić. Zawracanie przed wiaduktem mija się z celem, bo nie umożliwia wygodnej przesiadki na tramwaj lub 56, 62. A dalej nie ma miejsca do zawracania. Moim zdaniem węzeł Wilczak powinien być węzłem pociąg/bus/tram, w związku z czym powinna powstać nowa nawrotka za wiaduktem w stronę centrum (tylko polanki i lasu szkoda).

Re: Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-14, 08:46
autor: Luigi
Dobra wszystko jasne. Nie wiem czemu, ubzdurałem sobie, że autobus jechałby od strony centrum... Niestety układ ulic tam jest taki, że jedną linią z wjazdem kieszeniowym się nie uda, konieczne są dwie linie, np. proponowane 63 Osowa - Błonie a 62 skierować w głąb Miedzynia.

Osowa Góra - jakie zmiany? Propozycja: linia 63

: 2017-07-16, 20:09
autor: Marcin_558
W szczycie problem będzie na odcinku Bronikowskiego - Nakielska - Nasypowa. Więc na tej linii więcej autobusów musiałoby być w szczycie. Ogólnie częstotliwość powinna być zrobiona pod ilość pasażerów. Jeśli będzie duża to zwiększać częstotliwość.

Na 62 by musieli zmniejszyć tabor bo ZDMiKP by pewnie miała problem że ciasno na ulicach w górnej części Miedzynia. Ogólnie wolałbym nową linie, a 62 najwyżej dałbym do obsługi dolnej części Miedzynia i ulicy Spacerowej.