61+66
Moderator: spooney
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
61+66
Jednak na tym forum zabrakło mojej propozycji aby połączyć 61 z 66 więc przedstawiam ją tutaj trasa:
jak 61 do r Kujawskiego po czym jak 66 do Magnuszewska-Glinki lecz potem skierowałbym ją dalej ulicą Glinki do Szpitalnej ( wybrane kursy do Glinki BPBP, podobnie bym zrobił z 53 i 68 aby tylko wybrane kursy jeździły do obecnej pętli - szczególnie poza szczytem, wystarczyłoby co godzinę każdej z linii co dałoby częstotliwośc co około 20 minut < choć Tarhim przekonuje że warianty są złe a jemu wierzyć można> ;)
jak 61 do r Kujawskiego po czym jak 66 do Magnuszewska-Glinki lecz potem skierowałbym ją dalej ulicą Glinki do Szpitalnej ( wybrane kursy do Glinki BPBP, podobnie bym zrobił z 53 i 68 aby tylko wybrane kursy jeździły do obecnej pętli - szczególnie poza szczytem, wystarczyłoby co godzinę każdej z linii co dałoby częstotliwośc co około 20 minut < choć Tarhim przekonuje że warianty są złe a jemu wierzyć można> ;)
3N Wilczak
Re: 61+66
Troszkę przydługa robi sie ta trasa. Na moje wystarczyłoby skierowac 61 do lotniska, co też załatwiałoby hipermarket Glinki. Wiem, ze na odcinku Kujawska - lotnisko ilość pasazerów mogłaby być raczej przecietna, ale w końcu tez liczy sie prestiż, ze dworzec PKP ma połączenie z lotniskiem! Z lotniska w końcu tez nie korzystaja wyłacznie osoby z Bydgoszczy...
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Tom pisze:Troszkę przydługa robi sie ta trasa. Na moje wystarczyłoby skierowac 61 do lotniska, co też załatwiałoby hipermarket Glinki. Wiem, ze na odcinku Kujawska - lotnisko ilość pasazerów mogłaby być raczej przecietna,
przeciętna to jest teraz w 80 co godzinę, w 61 przy obecnej częstotliwości nie wróżę niestety jakichkolwiek napełnień ;)
Tom pisze:ale w końcu tez liczy sie prestiż, ze dworzec PKP ma połączenie z lotniskiem! Z lotniska w końcu tez nie korzystaja wyłacznie osoby z Bydgoszczy...
w planach jest przedłużenie 80 z Zawiszy do Dworca PKP i chyba to najlepsze rozwiązanie - marna częstotliwośc 80 idealnie pasuje do marnej ilości lotów w PL Bydgoszcz ;)
KZKGOP też postawiło swego czasu na prestiż i stworzyło linię Katowice Dworzec PKP- Pyrzowice lotnisko ( ruch samolotów kilkakrotnie większy niż w Bydgoszczy ) niestety okazało się że linią nikt nie jeździł więc musieli ją zamknąć - prawda jest taka że mało kto korzystający z samolotów wybiera komunikację miejską jako sposób dotarcia na lotnisko - raczej wszyscy korzystają z taksówek stawiając na standard, szybkość dotarcia na miejsce oraz pewność dotarcia na miejsce. Zauważyłem że z taksówek korzystają nawet pasażerowie międzynarodowych autobusów zawijających na bydgoski PKS, jeśli ktoś już dopłaca te kilkaset złotych i decyduje się na samolot na pewno nie poskąpi te kilkanaście złotych na taxi...
3N Wilczak
mc_pele pisze: w planach jest przedłużenie 80 z Zawiszy do Dworca PKP i chyba to najlepsze rozwiązanie - marna częstotliwośc 80 idealnie pasuje do marnej ilości lotów w PL Bydgoszcz ;)
To moze odrazu nazwijmy 80 linia krajoznawczą. Komu będzie się chciało 80 przebijac prawie 45 minut na lotnisk0 przez korki Bydgoszczy, skoro mozna to zrobic w 20 minut 61?
A czy 61 jedzie pusty na odcinku Ugory-Wojska Polskiego czy Ugory - Port lotniczy, to nie widze róznicy.
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Tom pisze:To moze odrazu nazwijmy 80 linia krajoznawczą. Komu będzie się chciało 80 przebijac prawie 45 minut na lotnisk0 przez korki Bydgoszczy, skoro mozna to zrobic w 20 minut 61?
moim skromnym zdaniem nikomu, z tej linii korzystają tylko pracownicy Makro, Carrefoura i innych zakładów w okolicy, swego czasu dorabiałem sobie jako merch w Makro, obojętnie o której godzinie bym nie kończył czy zaczynał zawsze napełnienia zaczynały się i kończyły przy Makro, wyjątkowo jechał ktoś dalej ale nigdy nie wyglądał mi na kogoś kto jedzie na/z samolotu
ja widzę - kilka dobrych kilometrów za które trzeba zapłacić... poza tym nie zawsze na tym odcinku jeździ pusty - w szczycie zdarzają się i osoby stojące a w normalnym czasie ( poza wakacjami ) standard w dzień (8-18) to według moich obserwacji 6-10 osóbTom pisze:A czy 61 jedzie pusty na odcinku Ugory-Wojska Polskiego czy Ugory - Port lotniczy, to nie widze róznicy.
3N Wilczak
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:02
Nie no, po przylocie samolotu skadś tam, jak wracałem z lotniska to autobus jechał pełen. gro ludzi stało, jak sie dorwe do laptopa taty to wrzuce foto ile ludzi czeka na przystanku. Może warto zsynchronizować autobus + samolot - A+S
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
Fakt. W godzinach przylotu autobus jest pełny. Sam odbierałem znajmoych i widziałem. A czy w Makro pracują wyłacznie ludzie mieszkajacy na trasie 80? Moze 61 miałoby taka samą popularnosc jak 80?Ikarus280 pisze:Nie no, po przylocie samolotu skadś tam, jak wracałem z lotniska to autobus jechał pełen. gro ludzi stało, jak sie dorwe do laptopa taty to wrzuce foto ile ludzi czeka na przystanku. Może warto zsynchronizować autobus + samolot - A+S
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Ikarus280 pisze:Nie no, po przylocie samolotu skadś tam, jak wracałem z lotniska to autobus jechał pełen.
skoro tak, to zwracam honor, czapka z głowy, za "moich" czasów na 80 tego nie byłoTom pisze:Fakt. W godzinach przylotu autobus jest pełny.
[ Dodano: 2007-08-14, 09:29 ]
heh, dokopałem się do swoich wypocin ze starego forum i wyszło na to że sam pomyślałem o tego typu linii, jednak zdecydowanie nie wszystkimi kursami:
61 Dworzec PKP-Stroma-Solskiego-Kujawska-Jana Pawla II-Glinki-Glinki/Szpitalna
161 Dworzec PKP-Glinki BPBP
261 Dworzec PKP-Stroma-Solskiego-Kujawska-Port LOtniczy
http://mzkbydgoszcz.forumer.pl/viewtopi ... =4129#4129
i tego będę się trzymał ;)
3N Wilczak
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Przecie będzie 80 od stycznia jezdzic albo od marca do pkpKrzysztof II pisze:W każdym razie 61 do Lotniska to marny pomysł, już lepiej 80 wydłużyć do PKP:)
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 61+66
Są złe, a na dodatek w proponowanym wariancie nic nie wnoszą (parę groszy na wozokm, ale za to trzeba pętlę zbudować, sumarycznie na minus)mc_pele pisze:( wybrane kursy do Glinki BPBP, podobnie bym zrobił z 53 i 68 aby tylko wybrane kursy jeździły do obecnej pętli - szczególnie poza szczytem, wystarczyłoby co godzinę każdej z linii co dałoby częstotliwośc co około 20 minut < choć Tarhim przekonuje że warianty są złe a jemu wierzyć można> ;)
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Tarhim pisze:Są złe,
nie będę się upierał przy tej pętli ;) choć...
Tarhim pisze:(parę groszy na wozokm, ale za to trzeba pętlę zbudować, sumarycznie na minus)
miejsce do zawracania ( stara pętla 53 ) jeszcze istnieje, na Glinki-Szpitalna w kierunku BPBP zrobić przystanek końcowy, Szpitalna w kierunku Centrum początkowy, maksymalnie skrócić czas postoju przy Szpitalnej a wydłużyć na Błoniu, Leśnym i Dworcu PKP ( gdyby przebudować 61 ) i na chama dałoby się tam zawracać... Albo nie ruszać 53 i 68 tylko przy Szpitalnej zrobić koniec dla 61, bez żadnych wariantów
3N Wilczak