76 Łęgnowo - Wojska polskiego
Moderator: spooney
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
76 Łęgnowo - Wojska polskiego
Mam propozycja zmian trasy lini 76, zupełnie zmienic jej znaczenie
Przxebieg trasy:
Łęgnowo
-Chemiczna Elektrocipełownia
-Nowotorunska - Objazdowa
-Smolenska petla
-Nowotorunska - Kielecka
-Nowotorunska
-Planu Szcześcioletniego - Sandomierska
-Planu Szesciloetniego - Walecznych
-Wojska Polskiego - Szpitalna
-Rondo I Armii Wojska polskiego
-Magnuszewska CH
-Glinki - Komuny Paryskiej
-glinki - Jana Pawła II
-Ujejskiego - Czeska
-WP - Ujejskiego
- WOJSKA POLSKIEGO
Obsługa we wszystkie dni tygodnia o każdej porze dnia
Przxebieg trasy:
Łęgnowo
-Chemiczna Elektrocipełownia
-Nowotorunska - Objazdowa
-Smolenska petla
-Nowotorunska - Kielecka
-Nowotorunska
-Planu Szcześcioletniego - Sandomierska
-Planu Szesciloetniego - Walecznych
-Wojska Polskiego - Szpitalna
-Rondo I Armii Wojska polskiego
-Magnuszewska CH
-Glinki - Komuny Paryskiej
-glinki - Jana Pawła II
-Ujejskiego - Czeska
-WP - Ujejskiego
- WOJSKA POLSKIEGO
Obsługa we wszystkie dni tygodnia o każdej porze dnia
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Jeżeli doszłaby jeszcze jedna linia na Wojska Polskiego to byłoby tam ciężko z miejscem. Teraz w godzinach szczytu już tam potrafi być ciasno (czasami stoją 2x61 + 66 i może trafić się 63), a jeszcze tamtędy jeżdzą normalnie samochody. Ale zgadzam się w zupełności, że wartobyłoby zmienić trasę linni 76 lub 84.
Moim zdaniem na ul. Glinki na odcinku wspólnym z linią 66 nie jest potrzebna więcej niż jedna linia. Wystarczy w zupełności 66, który i tak jeździ praktycznie pusty (dodatkowo na pewno ludzie prędzej korzystaliby z 66, którym mogą dojechać do centrum, niż z autobusu na Łęgnowo.
Może wartoby 76 puścić na trasę Łęgnowo - Morska przez most kazimierza wielkiego.
Moim zdaniem na ul. Glinki na odcinku wspólnym z linią 66 nie jest potrzebna więcej niż jedna linia. Wystarczy w zupełności 66, który i tak jeździ praktycznie pusty (dodatkowo na pewno ludzie prędzej korzystaliby z 66, którym mogą dojechać do centrum, niż z autobusu na Łęgnowo.
Może wartoby 76 puścić na trasę Łęgnowo - Morska przez most kazimierza wielkiego.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
korki to jedna sprawa, druga sprawa, którą trzeba wziąć pod uwagę to przydatność i wykorzystanie danej linii, a po trzecie trzeba rozważyć jak zmieni się sytuacja na danej pętli i czy jest na niej miejsce.
Co do wojska polskiego to nie uwarzam, aby tam tworzyły się duże korki. Samochodów dużo, ale ruch idzie w miarę sprawnie. Na wojska polskiego autobusy nie łapią większych opóźnień (chyba, że jest korek przed rondem kujawskim).
Co do wojska polskiego to nie uwarzam, aby tam tworzyły się duże korki. Samochodów dużo, ale ruch idzie w miarę sprawnie. Na wojska polskiego autobusy nie łapią większych opóźnień (chyba, że jest korek przed rondem kujawskim).
Re: 76 Łęgnowo - Wojska polskiego
Krzysztof II pisze:Mam propozycja zmian trasy lini 76, zupełnie zmienic jej znaczenie
Przxebieg trasy:
Łęgnowo
-Chemiczna Elektrocipełownia
-Nowotorunska - Objazdowa
-Smolenska petla
-Nowotorunska - Kielecka
-Nowotorunska
-Planu Szcześcioletniego - Sandomierska
-Planu Szesciloetniego - Walecznych
-Wojska Polskiego - Szpitalna
-Rondo I Armii Wojska polskiego
-Magnuszewska CH
-Glinki - Komuny Paryskiej
-glinki - Jana Pawła II
-Ujejskiego - Czeska
-WP - Ujejskiego
- WOJSKA POLSKIEGO
Nie ma sensu ... lepiej 76 puścić do placu kościeleckich (ale i tak nei ma już tam miejca postojowego więc odpada)
76 jest takim samym potworkiem jak 63 jeżdzi tylko do zakładów i po to została stworzona innego sensu linia nie ma
Obsługa we wszystkie dni tygodnia o każdej porze dnia
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:02
A będzie mniej, bo na miejscu placu postaojewego bedą cos budować.Krawężnik_2451 pisze:Nie ma sensu ... lepiej 76 puścić do placu kościeleckich (ale i tak nei ma już tam miejca postojowego więc odpada)
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Mieszkania, najprawdopodobniej.
A o linii nie chce mi się wypowiadać: przedłużanie do Łęgnowa nie ma sensu, i tak sierść ma za dużo pojazdów do rzucania kamieniami, przedłużanie w drugą stronę do WP też większego sensu nie ma. Dojeżdża do węzła i tyle.
Można by teoretycznie połączyć 76 i 84, tyle że względy formalne itp.
A o linii nie chce mi się wypowiadać: przedłużanie do Łęgnowa nie ma sensu, i tak sierść ma za dużo pojazdów do rzucania kamieniami, przedłużanie w drugą stronę do WP też większego sensu nie ma. Dojeżdża do węzła i tyle.
Można by teoretycznie połączyć 76 i 84, tyle że względy formalne itp.
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ja zastanawiałbym się nad sensem istnienia takiej linii na Łęgnowo. Łęgnowo samo w sobie największą i najbardziej zaludnioną "dzielnicą" nie jest. Wystarczy chociażby spojrzeć na wielkość taboru i częstotliwość kursowania 73. Więc kto miałby jeździć tą dodatkową linią na Łęgnowo? W dodatku przez cały dzień i z dużą częstotliwością? Tak samo w drugą stronę: po co z Wyżyn Glinek czy Kapuścisk tyle kursów na Łęgnowo? Rozumiem że mieszkańcy Łęgnowa mogą uczyć się i mieszkać w każdej części miasta, no ale..
Pomysł z Rondem Jagiellonów odpada, jest już dojazd, co 15 minut.
A pętla Wojska Polskiego.. no taka średnia w sumie. Po prostu pętla, żaden konkretny punkt. Dojechać i znów się przesiadać.
Jeżeli już kombinować z Łęgnowem to chyba jakoś inaczej jednak.
Pomysł z Rondem Jagiellonów odpada, jest już dojazd, co 15 minut.
A pętla Wojska Polskiego.. no taka średnia w sumie. Po prostu pętla, żaden konkretny punkt. Dojechać i znów się przesiadać.
Jeżeli już kombinować z Łęgnowem to chyba jakoś inaczej jednak.