76 Łęgnowo - Wojska polskiego

Zgłaszane propozycje nie są oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy i nie należy ich z nim utożsamiać. Ponadto część propozycji zgłaszana jest przez osoby nie będące członkami Stowarzyszenia.

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

76 Łęgnowo - Wojska polskiego

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2007-08-31, 18:43

Mam propozycja zmian trasy lini 76, zupełnie zmienic jej znaczenie
Przxebieg trasy:
Łęgnowo
-Chemiczna Elektrocipełownia
-Nowotorunska - Objazdowa
-Smolenska petla
-Nowotorunska - Kielecka
-Nowotorunska
-Planu Szcześcioletniego - Sandomierska
-Planu Szesciloetniego - Walecznych
-Wojska Polskiego - Szpitalna
-Rondo I Armii Wojska polskiego
-Magnuszewska CH
-Glinki - Komuny Paryskiej
-glinki - Jana Pawła II
-Ujejskiego - Czeska
-WP - Ujejskiego
- WOJSKA POLSKIEGO

Obsługa we wszystkie dni tygodnia o każdej porze dnia
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawel_nk » 2007-08-31, 20:23

Jeżeli doszłaby jeszcze jedna linia na Wojska Polskiego to byłoby tam ciężko z miejscem. Teraz w godzinach szczytu już tam potrafi być ciasno (czasami stoją 2x61 + 66 i może trafić się 63), a jeszcze tamtędy jeżdzą normalnie samochody. Ale zgadzam się w zupełności, że wartobyłoby zmienić trasę linni 76 lub 84.
Moim zdaniem na ul. Glinki na odcinku wspólnym z linią 66 nie jest potrzebna więcej niż jedna linia. Wystarczy w zupełności 66, który i tak jeździ praktycznie pusty (dodatkowo na pewno ludzie prędzej korzystaliby z 66, którym mogą dojechać do centrum, niż z autobusu na Łęgnowo.

Może wartoby 76 puścić na trasę Łęgnowo - Morska przez most kazimierza wielkiego.

Awatar użytkownika
Matiss
Posty: 358
Rejestracja: 2007-01-13, 17:12
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matiss » 2007-08-31, 21:57

ja pociągnął bym 76 do ronda jagiellonów... tylko nowu będzię się dublować z tramami bo ani to do końca Toruńską i Wałami do ronda ani przez most pomorski i dalej Jagiellońską

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2007-08-31, 23:26

W moim wariancie 76 jeździe glinki ze wzgledu na duzy ruch na Wojska Polskiego, swoją droga tez myslałem o rondzie Jagiellonów, ale tam sa korki :(
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawel_nk » 2007-08-31, 23:33

korki to jedna sprawa, druga sprawa, którą trzeba wziąć pod uwagę to przydatność i wykorzystanie danej linii, a po trzecie trzeba rozważyć jak zmieni się sytuacja na danej pętli i czy jest na niej miejsce.

Co do wojska polskiego to nie uwarzam, aby tam tworzyły się duże korki. Samochodów dużo, ale ruch idzie w miarę sprawnie. Na wojska polskiego autobusy nie łapią większych opóźnień (chyba, że jest korek przed rondem kujawskim).

Kraw
Posty: 426
Rejestracja: 2007-01-06, 22:21
Lokalizacja: Fordon-bajka
Kontakt:

Re: 76 Łęgnowo - Wojska polskiego

Post autor: Kraw » 2007-09-01, 01:23

Krzysztof II pisze:Mam propozycja zmian trasy lini 76, zupełnie zmienic jej znaczenie
Przxebieg trasy:
Łęgnowo
-Chemiczna Elektrocipełownia
-Nowotorunska - Objazdowa
-Smolenska petla
-Nowotorunska - Kielecka
-Nowotorunska
-Planu Szcześcioletniego - Sandomierska
-Planu Szesciloetniego - Walecznych
-Wojska Polskiego - Szpitalna
-Rondo I Armii Wojska polskiego
-Magnuszewska CH
-Glinki - Komuny Paryskiej
-glinki - Jana Pawła II
-Ujejskiego - Czeska
-WP - Ujejskiego
- WOJSKA POLSKIEGO

Nie ma sensu ... lepiej 76 puścić do placu kościeleckich (ale i tak nei ma już tam miejca postojowego więc odpada)

76 jest takim samym potworkiem jak 63 jeżdzi tylko do zakładów i po to została stworzona innego sensu linia nie ma
Obsługa we wszystkie dni tygodnia o każdej porze dnia
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''

Mateusz Machel
Posty: 2888
Rejestracja: 2007-01-06, 14:02

Post autor: Mateusz Machel » 2007-09-01, 01:43

Krawężnik_2451 pisze:Nie ma sensu ... lepiej 76 puścić do placu kościeleckich (ale i tak nei ma już tam miejca postojowego więc odpada)
A będzie mniej, bo na miejscu placu postaojewego bedą cos budować.
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-09-01, 02:00

Mieszkania, najprawdopodobniej.

A o linii nie chce mi się wypowiadać: przedłużanie do Łęgnowa nie ma sensu, i tak sierść ma za dużo pojazdów do rzucania kamieniami, przedłużanie w drugą stronę do WP też większego sensu nie ma. Dojeżdża do węzła i tyle.

Można by teoretycznie połączyć 76 i 84, tyle że względy formalne itp.

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Robert Reimus » 2007-09-01, 15:07

Ja zastanawiałbym się nad sensem istnienia takiej linii na Łęgnowo. Łęgnowo samo w sobie największą i najbardziej zaludnioną "dzielnicą" nie jest. Wystarczy chociażby spojrzeć na wielkość taboru i częstotliwość kursowania 73. Więc kto miałby jeździć tą dodatkową linią na Łęgnowo? W dodatku przez cały dzień i z dużą częstotliwością? Tak samo w drugą stronę: po co z Wyżyn Glinek czy Kapuścisk tyle kursów na Łęgnowo? Rozumiem że mieszkańcy Łęgnowa mogą uczyć się i mieszkać w każdej części miasta, no ale..

Pomysł z Rondem Jagiellonów odpada, jest już dojazd, co 15 minut.
A pętla Wojska Polskiego.. no taka średnia w sumie. Po prostu pętla, żaden konkretny punkt. Dojechać i znów się przesiadać.

Jeżeli już kombinować z Łęgnowem to chyba jakoś inaczej jednak.

ODPOWIEDZ