Już widzę tą burzę, ale co mi tam.
Ustalmy na początek kilka faktów:
-nie ma osób które dzień w dzień, 2x dziennie pokonywałyby trasę Tatrzańskie - Błonie (lub ilość osób można policzyć na palcach),
-ludzie masowo korzystają z tejże linii ze względu na wygodnictwo: nie trzeba się przesiadać, gdzie by się chciało tam się dojedzie. Fakt że na większej długości trasy jeździ pełny dowodzi tego ile "potoków" tak naprawdę linia obejmuje,
-na takiej trasie i z taką częstotliwością nie będzie punktualnie. Nigdy.
-o tym jak autobusom służy 69 nie będę znowu pisał. Wystarczy popatrzeć ile jest awarii i ile Ikarusów zarżnięto na tej trasie.
-mój pomysł to w tej chwili rozważanie teoretyczne, zdaję sobie sprawę że przetarg, że tamto sramto.
_________________
Podział 69 na 3 linie:
-1. Tatrzańskie- Wyścigowa (A, całodzienna)
-2. Wyścigowa- Rondo Kujawskie (T, całodzienna)
-3. Rondo Toruńskie- Błonie (A, całodzienna)
Dlaczego tak..
Z Błonia nadal pozostaje dobry dojazd na Wyżyny i do Ronda Toruńskiego (które jest dla wielu miejscem przesiadki/ wysiadki). Poza Rondem Toruńskim linia nie powinna łapać już takich dużych opóźnień.
Z Fordonu na Wyścigową wiadomo, można uniknąć większych opóźnień, kończy się dublowanie tramwaju. Do tej pory głównie linia 7 traciła przez 69. Bo po co jechać tramwajem z Bartodziejów do Tesco jak można 69 który jeździ jeden za drugim. Tam gdzie jest tramwaj stawiamy na tramwaj. Tramwaj nie dubluje autobusu, autobus nie dubluje tramwaju.
No i tramwaj z Wyścigowej na R. Kujawskie, czyli nadal dobry dojazd z Bartodziejów do Tesco i R. Toruńskiego, połączenie z Wyżynami i Wzgórzem Wolności bez uszczerbku. A jeżeli ktoś z Bartodziejów chce jechać dalej niż na Rondo Kujawskie to może nawet na Toruńskim się przesiąść.
69
Moderator: spooney
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Tylko popatrz na kursowanie 7, jeździ wyłącznie w dni powszednie i do tego wyłącznie w szczycie komunikacyjnym, żeby to obsłużyc potrzebny byłby raczej dodatkowy tabor tramwajowy.partisan pisze:Z Fordonu na Wyścigową wiadomo, można uniknąć większych opóźnień, kończy się dublowanie tramwaju. Do tej pory głównie linia 7 traciła przez 69. Bo po co jechać tramwajem z Bartodziejów do Tesco jak można 69 który jeździ jeden za drugim. Tam gdzie jest tramwaj stawiamy na tramwaj. Tramwaj nie dubluje autobusu, autobus nie dubluje tramwaju.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Jezeli jezdzi w szczycie to tabor przeciez jest ;) Tyle ze stoi w zajezdni nieuzywany poza szczytem ;) Ale tak na marginesie pomysl niezly choc juz widze te protesty pasazerów !Krzysztof II pisze:Tylko popatrz na kursowanie 7, jeździ wyłącznie w dni powszednie i do tego wyłącznie w szczycie komunikacyjnym, żeby to obsłużyc potrzebny byłby raczej dodatkowy tabor tramwajowy.partisan pisze:Z Fordonu na Wyścigową wiadomo, można uniknąć większych opóźnień, kończy się dublowanie tramwaju. Do tej pory głównie linia 7 traciła przez 69. Bo po co jechać tramwajem z Bartodziejów do Tesco jak można 69 który jeździ jeden za drugim. Tam gdzie jest tramwaj stawiamy na tramwaj. Tramwaj nie dubluje autobusu, autobus nie dubluje tramwaju.
Ja kiedys mialem taki pomysl:
- zeby T7 kursowalo przez caly dzien i tydzien do R. Kujawskiego,
- a z 69 zrobic linie przyspieszoną i miedzy R.Torunskim a Brzozową poginal Al. JP II.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ale miałeś się czego uczepić.Krzysztof II pisze:Tylko popatrz na kursowanie 7, jeździ wyłącznie w dni powszednie i do tego wyłącznie w szczycie komunikacyjnym, żeby to obsłużyc potrzebny byłby raczej dodatkowy tabor tramwajowy.
Stoi wolny tabor na zajezdni, to raz. Dwa: napisałem że ta linia tramwajowa jeździłaby przez cały dzień.
Z protestów leniwców i wielkiej afery wywołanej przez Wyborczą zdaję sobię sprawę.niuniuch pisze: Ale tak na marginesie pomysl niezly choc juz widze te protesty pasazerów !
Chociaż argumenty:
-lenistwo
-możliwość przejechania z jednego końca miasta na drugi bez przesiadki (z której niemalże nikt nie korzysta)
jakoś do mnie nie przemawiają.
Przecież to byłoby duże "unowocześnienie"..
dodano:
Dla Rafała: okej, ulepszenie, lepiej?;P
Ostatnio zmieniony 2008-01-18, 13:21 przez Robert Reimus, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedna wiecej bylaby potrzebna. Pamietaj ze MZK ma czesc taboru w rezerwie to raz. A dwa jeszcze chyba z 15 wagonow stoi pod plotem i czeka na lepsze czasy. Wiec poprostu musieliby wziasc sie za remoncik jakis ... A 3 dojda nam teraz 2 pesy - co spowoduje ze 4 wagoniki 805Na beda wiecej do dyspozycji.Krzysztof II pisze:Miałem, tez na myśli dodanie taboru tramwajowego, bo są chyba tylko 4 brygady na 7, tak?
[ Dodano: 2008-01-18, 11:17 ]
hehe unowoczesnienie czego ?partisan pisze:Ale miałeś się czego uczepić.Krzysztof II pisze:Tylko popatrz na kursowanie 7, jeździ wyłącznie w dni powszednie i do tego wyłącznie w szczycie komunikacyjnym, żeby to obsłużyc potrzebny byłby raczej dodatkowy tabor tramwajowy.
Stoi wolny tabor na zajezdni, to raz. Dwa: napisałem że ta linia tramwajowa jeździłaby przez cały dzień.
Z protestów leniwców i wielkiej afery wywołanej przez Wyborczą zdaję sobię sprawę.niuniuch pisze: Ale tak na marginesie pomysl niezly choc juz widze te protesty pasazerów !
Chociaż argumenty:
-lenistwo
-możliwość przejechania z jednego końca miasta na drugi bez przesiadki (z której niemalże nikt nie korzysta)
jakoś do mnie nie przemawiają.
Przecież to byłoby duże "unowocześnienie"..
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: