Z Fordonu do centrum za jedną złotówkę
Źródło: Gazeta wyborcza
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,355 ... towke.html
Moderator: spooney
Z Fordonu do centrum za jedną złotówkę
- Na razie skupiamy się nad poszukiwaniem rozwiązań na finansowanie budowy tramwaju do Fordonu. To jest najważniejsze zadanie komunikacyjne dla tej dzielnicy. Nie wykluczam, że w przypadku dużego zainteresowania mieszkańców nową propozycją Urzędu Marszałkowskiego, pomyślimy nad jakąś formułą wspólnego biletu na komunikację miejską i kolej - zapowiada Siuda.
Zgadzam się z Tobą całkowicie. Chodzi o to, że to byłby jeden ze sposobów na sprawdzenie, czy z SKM wogle ktoś chce korzystać. Bo jeśli trzeba będzie kupować dwa bilety to takie cos wogle nie ma sensu. Najperw jak sie tak napalili żeby to uruchomić, powinni to jakoś przetestować, a nie od razu iśc na głęboką wodę.volvo pisze:Ale kolego... Pomyśl, że linia kolejowa nie mieści się w samym centrum Bydgoszczy, a nikt przykładowo jadąc z pracy z Glinek do Fordonu nie pojedzie pociągiem tylko skorzysta z komunikacji miejskiej.
Komunikacja na miarę metropolii. SMB stawia na transport szynowy
Enjoy Bydgoszcz
http://enjoybydgoszcz.pl/bydgoszcz/komu ... rt-szynowy
Metropolia Bydgoska udowadniała, że kolej miejska w Bydgoszczy ma sens
Portal Kujawski
http://www.portalkujawski.pl/index.php/ ... zy-ma-sens
Szybka Kolej Miejska w Bydgoszczy? Jest wniosek o studium wykonalności
Enjoy
http://enjoybydgoszcz.pl/bydgoszcz/komu ... konalności
Może i ma sens, ale zapomniałeś co to jest ekonomia.Krzysztof Ziętara pisze:To wytłumacz czemu nie ma (a pospieszny autobus z Osowej do Fordonu ma).
Słucham.misiekbydzia pisze:ze 40 argumentów Ci podam
Ekonomia w której autobusy są zawsze lepsze, to jest taka ekonomia kapitalistyczna z lat pięćdziesiątych, wiesz. Tam od tego czasu zmądrzeli.Kamil3836 pisze: Może i ma sens, ale zapomniałeś co to jest ekonomia.
Na pewno podałem więcej niż Ty.misiekbydzia pisze:jedyny argument o SKM to ekonomia ?????
Quo vadis Bydgoszcz? Bydgoska SKM-ka, analiza węzłów przesiadkowych
http://mikolajgluszkowski.blogspot.com/ ... l?spref=fb
SKM przygotowują w Toruniu. Nie widzą kolizji tego projektu z BiT City. Prezydent Bydgoszczy jest przeciwny bydgoskiej SKM.
http://mikolajgluszkowski.blogspot.com/ ... widza.html
Myślę, że obecna infrastruktura przystanku Osowa Góra podczas przebudowy wykorzystana by była w stopniu niewiele różniącym się od zera, zatem można swobodnie wybrać miejsce optymalne dla nowego węzła. Jeżeli ten węzeł miałby być przebudowywany to w taki sposób, żeby był w pełni funkcjonalny. Pod tym pojęciem rozumiałbym:Krzysztof Ziętara pisze:E, tam jest cały hektar miejsca, P+R nie wejdzie ale mała pętla spokojnie. Drogi trzeba dobudować, tak.