Węzły przesiadkowe AUTOBUS/TRAMWAJ - KOLEJ

Moderator: spooney

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Węzły przesiadkowe AUTOBUS/TRAMWAJ - KOLEJ

Post autor: reputed » 2013-01-10, 18:56

Bydgoscy drogowcy podkreślają, że są liderami w rozwiązaniach polegających na zintegrowaniu komunikacji kolejowej z miejską na węzłach.
http://express.bydgoski.pl/look/article ... 7&IdTag=85

Że czym są, bo chyba coś źle to czytam?!
To żart czy kpina? Wybudowali tramwaj do głównego i teraz są liderami?!

- brak integracji (dojść, oznaczeń, przystanków komunikacji) na: Bielawach, Wschodnim, Brdyujściu, Fordonie, UTP, Osowej, Łęgnowie
- brak przystanku kolejowego "Wilczak" i "Błonie"
- brak informacji o możliwości przesiadek; na tablicach kierunkowych (np. "Dworzec Wschodni") oraz na tablicach bocznych z przebiegiem trasy
- brak automatów biletowych (ZDMiKP i PKP) na przystankach Bielawy, Wschód, Łęgnowo, Akademia, Fordon, Zachód itd)

Ostatnio nawet coś pobąkiwali, że nie będą budować nowej pętli przy planowanej stacji na Błoniu, oraz wyrzucili z planów dociągnięcie tam tramwaju.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Węzły przesiadkowe AUTOBUS/TRAMWAJ - KOLEJ

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2013-01-10, 23:00

^^to chyba jakiś skrót redakcyjny.

michał 78
Posty: 510
Rejestracja: 2010-12-01, 20:03

Węzły przesiadkowe AUTOBUS/TRAMWAJ - KOLEJ

Post autor: michał 78 » 2013-01-10, 23:04

volvo7000A pisze:brak automatów biletowych (ZDMiKP i PKP) na przystankach Bielawy, Wschód, Łęgnowo, Akademia, Fordon, Zachód itd)
A o PKP zapomniałeś?

d.kaszubowski
Posty: 37
Rejestracja: 2012-12-30, 10:10

Węzły przesiadkowe AUTOBUS/TRAMWAJ - KOLEJ

Post autor: d.kaszubowski » 2013-01-11, 14:04

Pamiętajmy, że teraz w modzie są hasła typu "jestesmy lidermai", "dynamiczny rozwój" - ot, taka propaganda sukcesu i kreowanie wizerunku. A fakt, że niejednokrotnie mocno mija się to z prawdą, to już druga para kaloszy.

Jak dla mnie, najważniejszymi punktami, w których należy zintegrować kolej i komunikację miejską, to stacje Bydgoszcz Zachód, Bydgoszcz Leśna, Bydgoszcz Wschód, Bydgoszcz Łęgnowo i Bydgoszc Fordon, albo Akademia.

I nie mam tu na myśli jedynie renowacji peronów i postawienia biletomatów. Powinno się zorganizować tam albo punkty przesiadkowe - albo tworząc blisko przystanki lub ułatwiając dojście z nich na stację (tu przede wszystkim Bydgoszcz Wschód - ale to już jest w planie i może niedługo będzie w realizacji), albo zorganizowanie tam pętli autobusowych (np Bydgoszcz Zachód i Bydgoszcz Leśna). Do tego odpowiednio trzeba zadbac o system informujący pasażerów o kursowaniu pociągów i autobusów, możliwości dojazdu z danego punktu w róznych kierunkach, biletomaty oraz odpowiednie odnowienie stacji kolejowych.

Przed ZDMiKP długa droga, aby z czystym sumieniem móc nazywać się "liderami" w tej dziedzinie. Nic jednak straconego - wystarczy tylko się z ato zabrać, a nie jedynie o tym mówić.

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Węzły przesiadkowe AUTOBUS/TRAMWAJ - KOLEJ

Post autor: Robert Reimus » 2013-01-11, 23:16

d.kaszubowski pisze:wystarczy tylko się z ato zabrać
Dokładnie. W tej chwili integracji nie ma. Żadnej i z niczym.
Niestety wyjście z tunelu na przystanki tramwajowe liderem transportu multimodalnego nas nie czyni. Ani wiceliderem:]

ODPOWIEDZ