Przetarg na linie 80 i 84.

Moderator: spooney

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2010-10-25, 19:53

Krzysztof Juszczak pisze:A po co Ci przetarg? Zarówno PKS jak i MZK(2 zamówione Conecto LF + 2 ew. nowe wozy - można ściągnąć #520, #521, #585-#589 - najwyżej na 67 wyjadą Jelcze) ma dostępne wozy,
o PKSie to już nie wspomnę.
Nie mają, wozy nie spełniają wymagań przetargowych :] Żaden wóz nie ma:
d) tablica wewnętrzna boczna ? umieszczona wewnątrz pojazdu po prawej stronie. Funkcję tablicy pełni niezależny monitor LCD podświetlany diodami LED o przekątnej min 38? i formacie obrazu 3,4:1 ? 4:1. Monitor powinien prezentować:
oznaczenie linii,
aktualny oraz następny przystanek,
przebieg trasy, tj. wykaz wszystkich przystanków na trasie,
czas przejazdu trasy wyrażony w minutach (czas przejazdu liczony jest narastająco od wyróżnionego, następnego, przystanku),
sposób prezentacji: w górnej części tablicy wyświetlany jest kolejny przystanek, kolejny przystanek wyróżniony zostaje także na liście kolejnych przystanków, przebyta trasa (nazwy i symbole przystanków) oznaczona zostaje na szaro.

e) tablica wewnętrzna górna ? umieszczona wewnątrz pojazdu w przedniej części kabiny pasażerskiej, umieszczona w osi podłużnej autobusu. Funkcje tablicy pełni niezależny monitor LCD (min 22?). Monitor powinien prezentować (patrz rysunek 5):
w dolnej części ekranu:
następny przystanek (informacja wyświetlana stale bez względu na treść wyświetlaną w górnej części ekranu),
w górnej części ekranu:
zestaw informacji podstawowych nr: numer linii, kierunek, data, godzina,
zestaw informacji podstawowych nr : informacje o trasie wraz z możliwościami skomunikowania (przekaże Zamawiający ? przykład na rysunku 5).
zestaw informacji dodatkowych ? : inne materiały przekazane przez Zamawiającego, w formacie tekstowym graficznym lub w formie prezentacji.
UWAGA!
Wyświetlanie powyższych informacji powinno odbywać się wg następującej sekwencji:
w przypadku braku informacji dodatkowych
w przypadku jednej informacji dodatkowej
w przypadku więcej niż jednej informacji dodatkowych
Ostatnio zmieniony 2010-10-25, 20:01 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 4 razy.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-10-25, 19:56

Nie rozśmieszaj mnie :lol:
Niby których?

A co za problem doposażyć? Kapena ze Szczecinka przyjechała do Bydgoszczy i w ciągu 2 dni zamontowano jej tablice, więc nie wiem o co tobie chodzi, przecież to kwestia kilku dni...

/s: korzystaj z opcji [edytuj] zamiast pisać kilka postów po jednym zdaniu co kilka minut :regulamin:
Ostatnio zmieniony 2010-10-25, 20:39 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 2 razy.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2010-10-29, 14:47

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona na stronie internetowej w dniu 29.10.2010r. dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: ?Świadczenie usług przewozowych osób na liniach autobusowych nr 80 i 84 w Bydgoszczy.?? - nr sprawy: O54.

Zgodnie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759. ), Zamawiający: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, zamieszcza informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wybrano najkorzystniejszą ofertę Nr 2 złożoną przez:

Wykonawcę:
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ w BYDGOSZCZY Spółka z o.o.
Ul. Jagiellońska 58
85-097 Bydgoszcz

Uzasadnienie wyboru: Oferta niepodlegająca odrzuceniu z najniższą ceną jednostkową wykonania zamówienia, która uzyskała maksymalną liczbę 100 pkt. zgodnie z jedynym kryterium oceny ofert ? najniższa cena jednostkowa. W niniejszym postępowaniu zostały złożone 2 oferty. Nazwy, siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz punktacja przyznana ofertom w jedynym kryterium oceny ofert ? najniższa cena jednostkowa:
MZK 94,61
PKS 100, 00

http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/ufiles/w ... oferty.pdf
/s: jak coś cytujesz to podawaj źródło :regulamin:
Ostatnio zmieniony 2010-10-29, 15:41 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Robert Reimus » 2010-10-29, 20:51

No i wszystko pozostanie bez zmian. PKS wymieni max 1 autobus (choć przypuszczam, że nie ma konieczności). Minęły 3 lata od ostatniego przetargu na te linie, a jedyną innowacją będą ekrany informacyjne. Ciemność widzę, ciemność.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-11-01, 13:54

Nowe ekrany pojawią się w takim razie też na 58 i 76, 2 wozy.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2010-11-01, 14:27

Krzysztof Juszczak pisze:Nowe ekrany pojawią się w takim razie też na 58 i 76, 2 wozy
Dlaczego uważasz, że na 58 i 76? Może jeszcze 51.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2010-11-01, 20:03

Napisałem akurat te, bo pierwsze mi przyszły na myśl, oczywiście dotyczy to też 51.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

80

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2011-01-15, 13:57

Wszyscy śpią czy co, PKS miał zapodać nowy standard od 1 stycznia, angielskie nazwy pętli pojawiły się dopiero teraz, a wyświetlaczy jak nie było, tak nie ma.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

80

Post autor: Kamil3836 » 2011-01-15, 14:08

Krzysztof Juszczak pisze:Wszyscy śpią czy co, PKS miał zapodać nowy standard od 1 stycznia, angielskie nazwy pętli pojawiły się dopiero teraz, a wyświetlaczy jak nie było, tak nie ma.
Pisałem na forum, że ma czas do końca marca. Tak samo jak Tobie tłumaczyłem, że jeśli coś sprzeda to także kupi nowe wozy, ale napewno nie pod ten przetarg.
PS To nie są wyświetlacze, a monitory.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

80

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2011-01-16, 02:10

Co ma niby kupić? Wytłumacz mi logiczny sens.
To nie są monitory, a matryce LCD.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 80

Post autor: Kamil3836 » 2011-01-16, 02:19

Krzysztof Juszczak pisze:Co ma niby kupić? Wytłumacz mi logiczny sens.
To nie są monitory, a matryce LCD.
Wozy w zamian, jeśli sprzeda swoje Irisbusy (B863-4), które są/były do kupienia. Wg ZDMiKP to tablice i monitor LCD.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

80

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2011-01-16, 19:54

Tylko po co? "skoro wozów Ci u nas dostatek"
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kamil3836 » 2011-01-16, 20:01

Tłumaczyłem Tobie, że wozów u nas jest akurat.
51-> 4b
58-> 6b
76-> 3b
80-> 3b
84-> 2b
Czyli łącznie 17 brygad do obsłużenia, a wozów mamy 4x SU12, 13x Irisbusów (B759-B772 w leasingu) i 2x Irisbusy jako własność PKSu. Żaden przewoźnik nie będzie tak głupi, i nie będzie miał na 17 kolejności jedną rezerwę lub jej brak.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2011-01-18, 10:36

Nie, wozów jest za dużo, For Bus rezerwy np. nie posiadał wcale, w MZK zajezdnia jest pusta w szczycie.
Zresztą B665 jest wyposażony w kasowniki, tak samo B743 już nie raz jeździły jako zastępcze.
A kiedy niby na 84 są 2 wozy?
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Re: Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: reputed » 2011-01-18, 10:53

Przecież w przetargu była mowa o jednej rezerwie.
80 - 3 szt.
84 - 1 szt.
rez - 1 szt.

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: Kamil3836 » 2011-01-18, 17:17

volvo7000A pisze:Przecież w przetargu była mowa o jednej rezerwie.
80 - 3 szt.
84 - 1 szt.
rez - 1 szt.
Była mowa o dwóch rezerwach.

@Krzysiek: Moja pomyłka, bo na 84 jest jeden wóz. Tylko ForBus miał wozy mało awaryjne.
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: spooney » 2011-01-18, 17:37

volvo7000A pisze:Przecież w przetargu była mowa o jednej rezerwie.
Oj volvo7000A nie wciskaj nam kitu....
Oczywiście że Kamil ma rację :)
(...) Tabor
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem
technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. minimum sześcioma autobusami w wersji miejskiej
(wozy liniowe + rezerwa), (...)

http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/ufiles/o ... %20O54.pdf
Obrazek

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: reputed » 2011-01-18, 22:24

Ale o ile pamiętam dobrze, ktoś oprotestował zapis i przystali na jedną rezerwę

Awatar użytkownika
spooney
Członek Stowarzyszenia
Posty: 6536
Rejestracja: 2008-08-21, 17:38
Lokalizacja: Bydgoszcz

Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: spooney » 2011-01-18, 22:32

volvo7000A pisze:ktoś oprotestował zapis i przystali na jedną rezerwę
Nie, SIWZ pozostał bez zmian :)
Nr wniosku: 1
Data wpływu: 16.09.2010
Treść wniosku:
Dotyczy: Dział 10 ust. 3 SIWZ oraz §3 pkt 1 wzoru umowy.
Wnosimy o zmianę warunków udziału w postępowaniu dotyczącą liczby taboru niezbędnego do
wykonania zamówienia na 4 wozy liniowe i 1 rezerwowy. Przeciętnie przewoźnicy w komunikacji
miejskiej zabezpieczają tabor rezerwowy na poziomie 10-15% w stosunku do liczby taboru w
ruchu w zależności od wieku i stanu technicznego taboru. W przypadku postępowania
prowadzonego przez Zamawiającego mamy do czynienia z stosunkowo wysokimi wymaganiami w
zakresie wieku taboru co uzasadnia do przyjęcia wskaźnika w dolnej granicy w/w przedziału. W
postępowaniu Zamawiający żąda aż 50% rezerwy w odniesieniu do wozów w ruchu, co powoduje
nadmierny wzrost kosztów Wykonawcy, które to w konsekwencji poniesie Zamawiający
dysponujący środkami publicznymi. Takie działanie mogłoby być uzasadnione gdyby dwie linie
będące przedmiotem postępowania stanowiły odrębne zadania i mogły być potencjalnie
wykonywane przez dwóch różnych Wykonawców - w takim przypadku każdy z nich posiadałby po
jednym autobusie rezerwy (z przyczyn oczywistych minimum rezerwy na każde zadanie to 1
autobus). Wnioskowane zmniejszenie rezerwy spowoduje, iż wynosić ona będzie 25% taboru w
ruchu, co i tak dwukrotnie przekracza przyjęte standardy. Przykładowo w przetargu na obsługę
linii nr 69 przy 24 wozach w ruchu Zamawiający wymagał 3 wozy rezerwy, co daje wskaźnik 12,5%
a usługa wg opracowań ZDMiKP przedstawianych na Radzie Miasta wykonywana jest w sposób
zgodny z oczekiwaniami.

Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SIWZ w zakresie: Dział 10 ust. 3 SIWZ oraz §3 pkt 1 wzoru
umowy. Ze względu na znaczenie linii (obsługa istotnych węzłów komunikacyjnych) oraz niskie
częstotliwości Zamawiający uznał za zasadne wymaganie liczby taboru określonej w SIWZ.

http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/ufiles/O ... nienia.pdf
Obrazek

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Re: Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: reputed » 2011-01-18, 22:51

aha, no to zwracam honor :)

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Re: Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2011-01-20, 01:34

Bo to jest jakiś absurd, że rezerwa ma być 33,3% całego potrzebnego taboru.

Ale w PKSie też od jakiegoś czasu Kamilu nie narzekają na awaryjność, większość autobusów było w Kapenie, część nawet w Czechach na poprawkach i sprawują się dość dobrze. PKS swoją drogą potrzebuje pieniędzy, więc sprzedaje co ma, a, że akurat te są własnościowe, to są pierwsze do odstrzału.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Kamil3836
Posty: 2637
Rejestracja: 2009-02-18, 12:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Przetarg na linie 80 i 84.

Post autor: Kamil3836 » 2011-02-01, 21:29

Ktoś mi wytłumaczy po co z Rekracyjnej kurs na r. Jagiellonów na wyświetlaczu jest napisane 84 Rondo Jagiellonów a pod tym KURS SKRÓCONY? Ktoś widzi w tym jakiś sens?
1, 2, 3, 4, 6, 8, 72, 79
Linia 2 kierunek Rondo Kujawskie
Linia 2 kierunek LAS GDAŃSKI
520, 692, 787.
289, 296+7, 362+3, 364, 365.
Obrazek

ODPOWIEDZ