Strona 1 z 3

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2014-09-05, 13:06
autor: spooney
Ogłoszenie nr 12

Organizator: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174 a, 85-844 Bydgoszcz

Przewidywany tryb udzielenia zamówienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011r. Nr 5 poz.13, Nr 28 poz. 143, Nr 87 poz. 484, Nr 234 poz. 1386, Nr 240 poz. 1429, z 2012 r. poz. 769, 951, 1101,1271, 1529, z 2013 r. poz. 984.)

Określenie rodzaju transportu oraz linii komunikacyjnych: usługi przewozowe na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach sieci komunikacji miejskiej w Bydgoszczy.

Przewidywana data rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: 02.03.2015r.

http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... enie-nr-12

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 73 (1.1.2016-???)

: 2015-01-01, 17:06
autor: spooney
spooney pisze:Przewidywana data rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: 02.03.2015r.
51, 58, 76 powinno być :)
(...) W 2015 roku ZDMiKP ogłosi jednak przetarg na obsługę linii nr 51, 58 i 73. Wybrany w postępowaniu przewoźnik wyjedzie na trasy tych linii 1 stycznia 2016 roku.

http://bydgoszcz.gazeta.pl/szwederowo/1 ... .html?bo=1

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-17, 12:34
autor: spooney
012 Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie usługi pn: Świadczenie usług przewozowych na liniach autobusowych nr 51, 58 i 76 w Bydgoszczy.”

http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.ph ... bydgoszczy

Termin otwarcia ofert: w dniu 27.05.2015r o godz. 11:00.

Ogłoszenie >> http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/attachme ... 4.2015.pdf
Świadczenie usług przewozowych na liniach autobusowych nr 51, 58 i 76 w Bydgoszczy.
Przedmiotem zamówienia jest odpłatne wykonywanie przez Wykonawcę usług przewozowych, zwanych dalej Usługami, na liniach autobusowych o numerach 51, 58 i 76 według dostarczonych przez Zamawiającego rozkładów jazdy, stanowiących załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Szczegółowe parametry linii, określające relacje, długości linii oraz liczbę i rodzaj wymaganego taboru, z uwzględnieniem czasowego zróżnicowania potrzeb przewozowych oraz dzienną ilość wozokilometrów przedstawione są w załączniku nr 2 do wzoru umowy.

Wykonawca w celu realizacji rozkładów jazdy zobowiązany jest do wykonywania usług autobusami w liczbie 13 krótkich (wozy liniowe w ruchu) z zastrzeżeniem pkt. 3.3SIWZ. Wykonawca musi również zapewnić tabor rezerwowy o parametrach tożsamych z parametrami wymienionymi w pkt. 3.3 SIWZ (lub o parametrach wyższych) w liczbie zapewniającej ciągłość świadczenia usług przewozowych w przypadkach nagłych (np. awaria, zdarzenie drogowe, konieczność czasowego wycofania autobusu z uwagi na konieczność obsługi technicznej itp.).
Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia 13 autobusami (wozy liniowe w ruchu) w wersji miejskiej, spełniającymi następujące wymogi (wymogi dotyczą również taboru rezerwowego):
-każdy z autobusów wyprodukowany w roku 2015;
-każdy z autobusów fabrycznie nowy;
-każdy autobus niskopodłogowy (całkowicie niskopodłogowy, brak stopni w drzwiach i brak stopni poprzecznych w podłodze w przejściu środkowym autobusu);
-pojemność nominalna (miejsca siedzące + stojące) i długość autobusów:
krótkie – pojemność nominalna min. 90 miejsc (w tym min. 25 miejsc siedzących dla pasażerów), długość min. 11,5,m,
-liczba drzwi przeznaczonych dla wsiadania i wysiadania pasażerów otwieranych automatycznie ze stanowiska kierowcy, po prawej stronie autobusu:
autobus krótki – min. 3.(w układzie 1-2-2 lub 2-2-2 - wszystkie drzwi dwuskrzydłowe o szerokości nie mniejszej niż 1200mm),
-posiadają wyposażenie, oznakowanie i urządzenia kasujące określone szczegółowo w załączniku nr 4 do wzoru umowy,
przy czym są to parametry minimum, przez co Zamawiający rozumie możliwość dysponowania do ruchu przez Wykonawcę w miejsce autobusów krótkich autobusów długich (przegubowych), o parametrach wyższych od parametrów wymienionych w pkt. 3.3SIWZ, z tym, że w takim przypadku zapłata za wykonane kursy taborem długim (przegubowym) uiszczona będzie wg ceny obowiązującej za wozokilometr wykonany taborem krótkim.
Wyjaśnienie użytych nazw :
1. rodzaj autobusu to autobusy krótkie lub długie
2. wersja autobusu to autobus miejski.

(...)

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, wyrażony w wozokilometrach, wynikający z realizacji rozkładów jazdy na wymienionych w pkt. 3.1 SIWZ liniach autobusowych wynosi ogółem 6 353 610,30 wzkm, w tym:
- w okresie od 01.01.2016 do 31.12.2016 909 028,00 wzkm
- w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 905 789,10 wzkm
- w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2018 906 566,00 wzkm
- w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2019 905 803,10 wzkm
- w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 911 105,90 wzkm
- w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 908 316,60 wzkm
- w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 907 001,60 wzkm
Plan określający wielkość pracy przewozowej w poszczególnych

(...)

1. Kryteria udzielania zamówień
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów określonych poniżej :
1.) najniższa cena -98,70 pkt
2). ilość autobusów o obniżonej emisji -1,30 pkt

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-23, 09:59
autor: Kamil3836
Po przejrzeniu załącznika Nr 4 doszedłem do wniosku, że w ZDMiKP każdy żyje swoim świecie. Jak można coś wstawiać, co nie dawno się skasowało.
Cud, doczekałem się aby w przypadku zmiany trasy była na zewnątrz informacja głosowa. Kilkanaście miesięcy pisania do betonu i się udało.
Głupota, że fotokomórki nie są wymagane. Bydgoszcz zawsze do tyłu.

Re: [Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022

: 2015-04-23, 13:04
autor: Karol
spooney pisze: 1.) najniższa cena -98,70 pkt
2). ilość autobusów o obniżonej emisji -1,30 pkt
Już widzę kolejne solbusy..

Re: [Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022

: 2015-04-23, 16:29
autor: Kujawiak
Excellence pisze:Już widzę kolejne solbusy..
Tylko nie te gówna plastikowe...

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-23, 16:54
autor: spooney
Kamil3836 pisze:Cud, doczekałem się aby w przypadku zmiany trasy była na zewnątrz informacja głosowa.
Żadna nowość. W przetargu na 55,67,69 też to było wymagane :)
Kujawiak pisze:Tylko nie te gówna plastikowe...
Że Solarisy? :P

Re: [Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022

: 2015-04-23, 19:57
autor: Karol
spooney pisze:
Kamil3836 pisze:Cud, doczekałem się aby w przypadku zmiany trasy była na zewnątrz informacja głosowa.
Żadna nowość. W przetargu na 55,67,69 też to było wymagane :)
Była zmiana trasy na linii 69, dlaczego nie było informacji? Widać kolesiostwo Bruskiego i KDD...

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-23, 21:23
autor: Kevin Kotoliński
Jak wygra KDD to chyba się wynoszę z Opławca :P

Re: [Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022

: 2015-04-23, 21:36
autor: Kujawiak
spooney pisze:Że Solarisy? :P
Konstrukcyjnie Solarisy są lepsze.

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-24, 09:11
autor: spooney
Excellence pisze:Była zmiana trasy na linii 69, dlaczego nie było informacji? Widać kolesiostwo Bruskiego i KDD...
Jakie kolesiostwo. Zapytaj ZDMiKP czy dostarczył aktualizację do sterowników, a jeśli tak to zapytaj w KDD czemu nie zaktualizowali :)

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-24, 12:12
autor: Karol
Od początku ich "kariery" był remont, można było na początku dać aktualizacje. Wytłumacz mi dlaczego tego nie zrobili. I nie tłumacz się zarządem :) Kolesiostwo śmierdzi już od dawna, jak wygrali za głodowe stawki.

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-24, 12:16
autor: Marcin_558
Tyle że w tym przetargu może wystartować dużo przewoźników z Polski. Startuje od parę przetargów u nas: Arriva, Meteor/Irex(udziałowiec KDD Trans), DLA Wrocław, Mobilis/Warbus, PKS Bydgoszcz. Mogą też wystartować ŚKA, ITS Michalczewski. Także KDD Trans nie jest faworytem.

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-24, 12:36
autor: spooney
Excellence pisze:Od początku ich "kariery" był remont, można było na początku dać aktualizacje. Wytłumacz mi dlaczego tego nie zrobili. I nie tłumacz się zarządem
Skoro od początku była "trasa zmieniona" to chyba ktoś dostarczył niewłaściwe dane do sterowników :) Ciekawe kto?

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-24, 12:53
autor: Karol
Przewoźnik powinien się tym zajmować, nie ZDMiKP który jest betonem do potęgi entej.

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-24, 13:02
autor: spooney
Ale przewoźnik dostaje dane od ZDMiKP :) kwestia czy dostał aktualne czy nie :P EOT

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-24, 14:44
autor: Marcin_558
Ciekawostka w SIWZ na linie 51, 58 i 76. Autobusy ekologiczne wymaga nasz ZDMiKP :)
20.1. Kryterium oceny ofert i ich znaczenie:
Wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający dokona zgodnie z kryteriami:
Kryterium: cena - C znaczenie – 98,7% i
Kryterium: liczba autobusów o obniżonej emisji (napęd gazowy, elektryczny lub
hybrydowy) – L znaczenie max. 1,3%
Punkty za autobusy o obniżonej emisji przyznawane będą w sposób następujący:
0 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 0 pkt.
1 autobus o obniżonej emisji w ofercie= 0,1 pkt
2 autobusy o obniżonej emisji w ofercie = 0,2 pkt.
3 autobusy o obniżonej emisji w ofercie = 0,3 pkt.
4 autobusy o obniżonej emisji w ofercie= 0,4 pkt.
5 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 0,5 pkt.
6 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 0,6 pkt.
7 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 0,7 pkt.
8 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 0,8 pkt.
9 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 0,9 pkt.
10 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 1,0 pkt.
11 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 1,1 pkt.
12 autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 1,2 pkt.
13 i więcej autobusów o obniżonej emisji w ofercie= 1,3


http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/attachme ... 4.2015.pdf

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-24, 14:46
autor: spooney
Marcin_558 pisze:Autobusy ekologiczne wymaga nasz ZDMiKP
Pro EKO :)
Wymagać to może za duże słowo, ale na pewno oferent otrzyma dodatkowe punkty za takie pojazdy :)

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-04-30, 13:18
autor: Kamil3836
Czemu nie można wymagać autobusów z automatyczną blokadą okien w przypadku uruchomienia klimatyzacji?

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-13, 13:24
autor: spooney
Pytania i odpowiedzi :)

http://www.zdmikp.bydgoszcz.pl/attachme ... 5.2015.pdf

Zmiana terminu otwarcia ofert: 01.06.2015.

Re: [Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022

: 2015-05-13, 15:09
autor: reputed
Pierwszy wymóg gdzie chcieli dać 28 miejsc siedzących a mniej stojących, na który ZDMIKP się nie zgodził to trochę bzdura. Wszyscy wiedzą, że liczba miejsc stojących to i tak fikcja.

Szkoda, że nie podają kto wystosował zapytanie. Mieli byśmy rozeznanie, kto interesuje się przetargiem.

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-13, 18:31
autor: Kamil3836
Znowu nie ma smietników wymaganych...

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-20, 13:56
autor: spooney

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-21, 15:13
autor: spooney

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-21, 18:08
autor: Karol
Ze wszystkim się zgadzam, ale oczyszczanie zewnętrznych przycisków? No naprawde.. nie róbmy z kierowcy sprzątaczki. A jak będzie przerwa 5 min i przyjedzie spóźniony? No prosze Was..

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-21, 18:28
autor: spooney
Excellence pisze:No naprawde.. nie róbmy z kierowcy sprzątaczki.
Skro potrafi sobie przetrzeć lusterka to chyba go te 3-4 przyciski nie zbawią.
Excellence pisze:A jak będzie przerwa 5 min i przyjedzie spóźniony?
Logiczne chyba że w takim wypadku nie będzie pucował przycisków.

Re: [Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022

: 2015-05-21, 18:31
autor: Krzysztof Ziętara
Excellence pisze:No naprawde.. nie róbmy z kierowcy sprzątaczki.
Swoją drogą, zorganizowanie przynajmniej na co większych pętlach lotnych ekip sprzątających to nie byłby taki zły pomysł.

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-21, 19:04
autor: Karol
To już lepszy pomysł. Ale KDD powie, że ich nie stać bo zbyt mała stawka.

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-22, 17:38
autor: michał 78
No przeciez to jest forowanie "tanszego przewoźnika"

[Przetarg] Obsługa linii 51, 58, 76 (1.1.2016-31.12.2022)

: 2015-05-24, 13:32
autor: Kamil3836
michał 78 pisze:No przeciez to jest forowanie "tanszego przewoźnika"
Znowu nie będzie śmietników...
spooney pisze:http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=3634
Pewnie to już nic nie pomoże, bo za późno...

Obrazek
Czy ciężko to nalepić?