Do połowy marca będzie wyłączony z ruchu jeden pas ul. 3 Maja, w stronę ronda Jagiellonów. Drogowcy wydłużają zatokę autobusową, żeby zatrzymujące się tu pojazdy komunikacji miejskiej nie blokowały ruchu.
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... /194748686
Przebudowa zatoki przystankowej na 3 Maja
Moderator: spooney
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
Przebudowa zatoki przystankowej na 3 Maja
Ostatnio zmieniony 2009-03-04, 15:44 przez Dawid Szramke, łącznie zmieniany 1 raz.
Na to że zatoczka jest za mała, wpadli oczywiście za późno. Nie można było po ostatnim uruchomieniu T1 wiosną, kiedy 52 stawał obok zatoczki?!
/o: przeniesione do właściwego tematu
/o: przeniesione do właściwego tematu
Ostatnio zmieniony 2009-03-06, 18:08 przez Darek, łącznie zmieniany 3 razy.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Na moście w szczycie jakby zrobili zatoczkę to by dopiero się zator zrobił. Niestety na R. Jagiellonów i jego okolice nie dają zbyt wiele możliwości. Ew. bym kombinował by Za T3 wydłużyć do Pl. Kościeleckich, ale tam też nie ma zbyt wiele miejsca.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
korpi, może i rzeczywiście tak jest, ale pomyśl jaki korek jest w szczycie na R. Jagiellonów. Ja bym pętlę dla Za T3 z R. Jagiellonów przeniósł na Pl. Kościeleckich (mimo, że jest tam też mało miejsca, ale inny wariant nie przychodzi mi do głowy jeśli chodzi o Za T3) i ew. Za T1 wydłużyć do Dworca PKS.korpi pisze:Nie przesadzajmy. Spokojnie z 4 wejdą.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
Też byłbym za przesunięciem przystanku 52 i 59 na obecny przystanek 55,64, dość już się w życiu nabiegałem między tymi dwoma miejscami szukając czegokolwiek jadącego w kierunku Placu Poznańskiego w dni wolne i wieczorami. Przesunięcie pętli T3 na Plac Kościeleckich moim zdaniem byłby złym pomysłem - pasażerowie przesiadający się z tramwaju mieliby drałować z Ronda na Plac? Czy czekać na Rondzie na T3 który zabierze ich na Plac a potem tam czekać na odjazd z pętli? Nie bardzo. Przystanek na 3 Maja zostawić dla awaryjnych sytuacji a w czasie gdy nie będą jeździły żadne zatramwaje ani 54 tamtędy ustalić jeden wspólny przystanek przed mostem dla 52,55,56,58,59,64,66; rzeczywiście zmieszczą się tam 4 wozy co powinno wystarczyć, zresztą sytuacja będzie jeszcze jaśniejsza po likwidacji pętli na Placu Kościeleckich, wtedy widziałbym skrócenie części linii do Ronda Grunwaldzkiego i włączenia ich do A+T, części do Zbożowego Rynku również z włączeniem do A+T, pozostaje tylko 66 ale i z tą linią sprawa się wyjaśni po budowie torowiska wzdłuż Kujawskiej, jeśli dojdzie do tego
3N Wilczak
Jednak mimo wszystko lepiej byłoby przenieść ten przystanek w jedno miejsce.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
Porównaj sobie wielkość Ronda Jagiellonów i Nowego Rynku, na Nowym Rynku rozwiązanie jest zrobione tak, że autobusy jadące w kierunku Błonia (52,53,59) mają przystanek kawałek dalej, a wszystko co skręca w prawo na Pl. Poznański ma ciut bliżej. Na Placu Poznańskim też tak jest: autobusy jadące w stronę Błonia mają przystanek przed zakrętem.korpi pisze:Tak samo jak na np. Nowym Rynku
/o: drobne poprawki stylistyczne
Ostatnio zmieniony 2009-03-08, 16:14 przez Paweł W, łącznie zmieniany 1 raz.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka