Budowa linii tramwajowej do Fordonu
: 2015-01-28, 09:48
Dodatkowo skrzyżowanie Andersa x Andersena... po prostu go nie maNa Wyścigową nie dojedziemy. Kolejne opóźnienie robót
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... robot.html
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/
http://forum.komunikacja.bydgoszcz.pl/viewtopic.php?f=44&t=2133
Dodatkowo skrzyżowanie Andersa x Andersena... po prostu go nie maNa Wyścigową nie dojedziemy. Kolejne opóźnienie robót
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... robot.html
Skoro z obiorem jednej pętli jest tyle problemów, to lepiej nie myśleć o ile opóźni się odbiór całej trasy...Kubuś pisze:Na Wyścigową nie dojedziemy. Kolejne opóźnienie robót
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... robot.html
A moje pytanie dotyczyło przejazdów w ciągu ulicy Lewińskiego (prowadzących w las).Witam Pana
Przepraszam za zwłokę w udzieleniu informacji. W dokumentacji projektowej na linię tramwajową przejazdów nie było. Konsultowałam sprawę z Zarządem Dróg, który tą dokumentację zatwierdzał. Doszliśmy do ustaleń, że w grę może wchodzić jeden przejazd – ten na ciągu oznakowanego szlaku turystycznego. Oczywiście wykluczony jest ruch samochodowy, ew. przejazd służyłby jedynie dla pieszych i rowerzystów. Na najbliższej radzie budowy porozmawiam o tym z projektantem i wykonawcą robót. Poproszę ich o propozycję rozwiązania technologicznego i niezbędnej organizacji ruchu. Trzeba wziąć pod uwagę, że zawsze będzie to rozwiązanie niebezpieczne z punktu widzenia BRD. Po tych konsultacjach podejmę decyzję, o której poinformuję Pana (myślę, że w ciągu najbliższego tygodnia).
Pozdrawiam
By dostać się na peron 2 stacji Bydgoszcz Wschód, trzeba będzie pokonać kawał drogi
http://express.bydgoski.pl/328273,By-do ... drogi.html
Źródło: Express bydgoski
Horror. Zapomnij o tym, że z ul. Inwalidów dojdziesz na peron.Express bydgoski pisze:Już wkrótce na peron drugi będzie można wejść tylko od strony ulicy Kamiennej na wysokości Wyścigowej.
A to oznacza, że by dostać się tam z peronu pierwszego, parkingu i budynku stacyjnego trzeba będzie iść kawał drogi, pokonać szlabany kolejowe, a następnie ul. Konduktorską kierować się w stronę ul. Fordońskiej i wejść w ul. Kamienną. Tam przejść na drugą stronę na sygnalizacji świetlnej, ponieważ po północnej stronie jezdni brakuje chodnika. Przy Wyścigowej do pokonania będą jeszcze dwie jezdnie Kamiennej i tymczasowym przejściem dla pieszych wejdzie się na peron drugi.
Nie w Bydgoszczy. W tym mieście oszczędza się wszędzie.Hania pisze:Czy nic nie może być zrobione porządnie?
dużo za późno, ale trzeba się wybrać dla formalnościCo jest nie tak z tramwajem do Fordonu? Napisz i dyskutuj
Macie pytania dotyczące budowy tramwaju do Fordonu? Od dziś można wysyłać swoje uwagi do Rady Osiedla Nowy Fordon. Za tydzień odbędzie się debata na temat inwestycji.
27 lipca o godz. 17 w kinie Jeremi w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Berlinga 13 odbędzie się dyskusja o ewentualnych problemach organizacji komunikacji miejskiej po uruchomieniu linii tramwajowej.
http://m.bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/ ... kutuj.html
To spotkanie to normalny strzał w kolano dla organizatorów. Ludzie przyjdą ponarzekać, rada osiedla zgłosi to do inwestora, a inwestor powie, że jest rok za późno. Kompletnie nieprofesjonalne. Szkoda czasu;)montenegro pisze:trzeba się wybrać dla formalności
low1:
Informacje po spotkaniu z przedstawicielami TF i Zarządu:
- Wolna na razie nie do ruszenia, pojawiły się koncpecje budowy zjazdu z Andersa do Wolnej (rozwiązanie tłumaczone jako uspokojenie ruchu i zmniejszenie tranzytu osiedlowego)
- kontrowersje związane z Kleeberga (zabranie miejsc, dostęp do terenu FSM) - zabrano tylko 3 stan. parkingowe, kosztem wjazdu pod budynek FSM
- za 2-3 tygodnie mają być stawiane ekrany wzdłuż Akademickiej (odcinek Igrzyskowa - Kaliskiego) nie dopytałem jednak, gdzie dokładnie
- remonty fragmentów poza zakresem inwestycji - Akademicka/Andersa koło ronda ONZ MOŻLIWE, że już w tym roku, Andersa od Kleeberga do Kasztelańskiej - przyszły rok
- wszystkie szkody, wyrwy w asfalcie, etc. będą naprawiane po odbiorach
- niedługo pojawią się ekrany i tablice systemu pasażerskiego i ITS
- brak przystanku tramwajowego przy Kasztelańskiej - będzie to analizowane
- ma pojawić się namiastka chodnika od Kasztelańskiej w kierunku Carefoura
- w listopadzie mają przyjść nowe Pesy, będą testy na nowych torach
- chodnik przy dawnym wlocie Wyzwolenia w kierunku Strzelec ma być przebudowany (zgodnie z projektem) na schody
- ma powstać chodnik od Hallera do Gieryna - sprawa w rozpoznaniu, miasto namawia właścicieli gruntów o możliwość stworzenia tam chodnika, ale to raczej już w 2016 roku
- brak chodnika wzdłuż Andersa - kwestie gruntów, plany FSM, etc. - konkretów nie było, a dziwne wjazdy powstały na wniosek właścicieli parcel i projekt musiał je uwzględnić
- węzeł Wschodni ma powstać do 2020 roku - estakada ma w końcu być zaprojektowana dla każdego użytkownika ruchu
- barierki - tylko przy przystankach (oddzielenie od drogi i w międzytorzu)
- problem z stojącą wodą przy przejeździe przez Akademicką przy rondzie ONZ - nieługo wjedzie tam asfalt
- co do DDR i kostki - przy Romanowskiej musieli zrobić kostkę, bo po co tam walec; Jasiniecka poza inwestycją (zła geometria Romanowskiej jest rozpatrywana)
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=4194
Tramwaj do Fordonu będzie drogi. Skąd brać na niego pieniądze?
GW
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1, ... z_Wyborcza
Tramwaje się nie psują? Tych nowoczesnych, tak podejrzewam, nie da się naprawić jak Konstala. Sieć trzeba utrzymywać, torowisko też. Oczywiście drogi również, ale po drogach jeżdżą wszystkie pojazdy, a po torach raczej nie. Te pojazdy zostawiają pieniądze w postaci różnych opłat ukrytych w paliwie...Kubuś pisze:Po za tym utrzymanie tramwajów w przyszłości przyniesie oszczędności w porównaniu z autobusami. Ale o tym to już nikt nie mówi.
To pokazuje kto zarządza w naszym mieście komunikacją. Dla porównania trochę większy Gdańsk na komunikację przeznacza dwa razy więcej milinów niż my. Mamy nadwyżkę budżetową i każą ścianać komunikację? Zero logiki. Zaraz wszystkie linie tramwajowe będą co 20 w szczycie, linie autobusowe kursujące w szczycie co 12' zetną do 15'. Jest mi wstyd, kto zarządza naszymi finansami. Nie dodajemy żadnych linii na nowe relacje. To co skromnego obecnie mamy w komunikacją chcą niszczyć. Czas zmienić skarbnika, dyrektora i zastępce ZDMiKP czy prezydenta naszego biednego miasta? Na używane ani nowe tramwaje też nas nie stać. Wstyd, aby miasto wojewódzkie tak "wydawało" pieniądze.spooney pisze: Tramwaj do Fordonu będzie drogi. Skąd brać na niego pieniądze?
Nie będzie Tramwajów Bydgoskich. Linie do Fordonu obsłuży MZK
Enjoy
http://enjoybydgoszcz.pl/bydgoszcz/komu ... C5%BCy-mzk
Kubuś pisze:Wzdłóż torowiska
Dotyczy to wszystkich przejazdów, tzn. również tych oddalonych od przystanków? Całe szczęście, tych ostatnich jest mało po trasie...Kubuś pisze:Wzdłuż torowiska przy ul. Akademickiej i Andersa postawiono ograniczenia predkości dla tram. Przy peronach i przejazdach jest to 40 km/h, a po za nimi ograniczenie jest zniesione.
Jest i fotolandart pisze:że tory są krzywo położone.