[Remont] ul. Chodkiewicza (etap 1 i 2)
Moderator: spooney
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
[Remont] ul. Chodkiewicza (etap 1 i 2)
Usłyszałem w Radiu Gra że ZDMiKP szykuje się w najbliższym czasie do remontu ulicy Chodkiewicza, jednocześnie zapowiadając że nie wprowadzi żadnej komunikacji zastępczej, bilety skasowane w 4 i 6 będą ważne także w 60 do przystanku Lelewela. Ponoć umiejscowienie prac nie pozwala na wprowadzenie zastępczej komunikacji, gdzie więc prowadzone będą prace? Na całym odcinku ulicy Chodkiewicza?
3N Wilczak
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
ZAWIESZENIE RUCHU TRAMWAJÓW NA UL. CHODKIEWICZA OD DNIA 26 LISTOPADA 2007 R.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej informuje, że od dnia 26 listopada 2007 r. (poniedziałek) do dnia 2 grudnia 2007 r. (niedziela) z powodu prac remontowych na ul. Chodkiewicza zawieszony zostanie ruch tramwajów linii nr 4 i 6 do pętli Bielawy. Tramwaje w/w linii skierowane zostaną do pętli Leśny Park Kultury i Wypoczynku.
W związku z brakiem możliwości uruchomienia zastępczej linii autobusowej w ciągu ul. Chodkiewicza (prace prowadzone będą w jezdni) w ramach komunikacji zastępczej za tramwaje linii nr 4 i 6 dopuszcza się podróżowanie linią autobusową nr 60 na odcinku pomiędzy przystankami Mickiewicza-20 stycznia 1920 r. - Powstańców Wielkopolskich-Wyszyńskiego.
Szczegóły zmian zaprezentowano na poniższym schemacie.
Schemat
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej informuje, że od dnia 26 listopada 2007 r. (poniedziałek) do dnia 2 grudnia 2007 r. (niedziela) z powodu prac remontowych na ul. Chodkiewicza zawieszony zostanie ruch tramwajów linii nr 4 i 6 do pętli Bielawy. Tramwaje w/w linii skierowane zostaną do pętli Leśny Park Kultury i Wypoczynku.
W związku z brakiem możliwości uruchomienia zastępczej linii autobusowej w ciągu ul. Chodkiewicza (prace prowadzone będą w jezdni) w ramach komunikacji zastępczej za tramwaje linii nr 4 i 6 dopuszcza się podróżowanie linią autobusową nr 60 na odcinku pomiędzy przystankami Mickiewicza-20 stycznia 1920 r. - Powstańców Wielkopolskich-Wyszyńskiego.
Szczegóły zmian zaprezentowano na poniższym schemacie.
Schemat
Ostatnio zmieniony 2007-11-25, 13:58 przez Artur Gotowski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
Chyba z braku kasyKrzysztof II pisze:Ciekawe czy torowisko wymienią, a skoro już tak to dlaczego nie mogą całego odcinka zrobić od Sułkowskiego do Wyszyńskiego?
taa, ale tylko najbardziej zniszczonego fragmentu bodajżevolvo7000A pisze:O ile mnie pamiec nie myli to rok temu byl remont torowiska na Chodkiewicza. Wymiana torow co rok to "lekka" rozrzutnosc...
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
korpi pisze:Prace będą prowadzone na Chodkiewicza na odcinku od Paderewskiego do Niemczewicza (warto zerknąć do piątkowej pomorskiej)
Hm, jaki więc byłby problem z puszczeniem autobusu trasą:
Bielawy - Chodkiewicza - Ogińskiego - Powstańców Wielkopolskich - Paderewskiego - Staszica - 3 maja - Skargi - pl Wolności - Gdańska - Mickiewicza - Powstańców Wielkopolskich - Ogińskiego - Chodkiewicza - Bielawy?
Ja jechałem Volvo B10B ulicą Skargi - też bez problemukorpi pisze:Się dziwie ze tylko nie ma komunikacji zastępczej
kiedyś Ikarusy 260 spokojnie nawet przez 20 Stycznia przejechały.
3N Wilczak
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Sensowność puszczania wozokilometrów w komin?mc_pele pisze: Hm, jaki więc byłby problem z puszczeniem autobusu trasą:
Bielawy - Chodkiewicza - Ogińskiego - Powstańców Wielkopolskich - Paderewskiego - Staszica - 3 maja - Skargi - pl Wolności - Gdańska - Mickiewicza - Powstańców Wielkopolskich - Ogińskiego - Chodkiewicza - Bielawy?
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
I po co nam taki mocherobus ?mc_pele pisze:korpi pisze:Prace będą prowadzone na Chodkiewicza na odcinku od Paderewskiego do Niemczewicza (warto zerknąć do piątkowej pomorskiej)
Hm, jaki więc byłby problem z puszczeniem autobusu trasą:
Bielawy - Chodkiewicza - Ogińskiego - Powstańców Wielkopolskich - Paderewskiego - Staszica - 3 maja - Skargi - pl Wolności - Gdańska - Mickiewicza - Powstańców Wielkopolskich - Ogińskiego - Chodkiewicza - Bielawy?
Ja jechałem Volvo B10B ulicą Skargi - też bez problemukorpi pisze:Się dziwie ze tylko nie ma komunikacji zastępczej
kiedyś Ikarusy 260 spokojnie nawet przez 20 Stycznia przejechały.
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
niuniuch pisze:I po co nam taki mocherobus ?
Choćby dlatego żeby mochery nie zapychały zbytnio 60 a studenci UKW 52 - poza tym pamiętajmy że do najbliższego przystanku powinno być co najwyżej 500m, szczególnie w tak zwartej zabudowie jak Bielawy. Po prostu odcinamy od jakiejkolwiek komunikacji spory kawałek miasta, moim zdaniem jest to złe posunięcie, ludzie którzy w czasie remontu przesiedli się do samochodów mogą już do komunikacji nie wrócić.
3N Wilczak
Jaki kawałek miasta odcinasz? Dojście z Chodkiewicza średnim tempem do Powstancow zajmuje okolo 3 minut. Zdaje sobie sprawe, ze za tramwaj jest potrzebny, ale obslugiwalby w sumie tylko 2 przystanki, tj. chodkiewicza - lelewela i bielawy. A z tych przystankow jest blisko do zarówno Powstańców Wlkp. jak i Kamiennej, gdzie śmiga teraz 94. Ponadto, na pokrywających się odcinkach mozna bylo korzystac z innych linii, np 93. Z tego co wiem, pozniej rozszerzano nawet oferte komunikacji zastepczej o inne linie, ale to juz inny wydzialsie tym zajmowal na wnioski pasazerow. Tak duzej czestotliwosci nie udaloby sie uzyskac jednym a nawet dwoma zatramwajami, a mzk sie wypielo brakiem kierowcow.mc_pele pisze:niuniuch pisze:I po co nam taki mocherobus ?
Choćby dlatego żeby mochery nie zapychały zbytnio 60 a studenci UKW 52 - poza tym pamiętajmy że do najbliższego przystanku powinno być co najwyżej 500m, szczególnie w tak zwartej zabudowie jak Bielawy. Po prostu odcinamy od jakiejkolwiek komunikacji spory kawałek miasta, moim zdaniem jest to złe posunięcie, ludzie którzy w czasie remontu przesiedli się do samochodów mogą już do komunikacji nie wrócić.
Linia miała kursować na trasie RONDO JAGIELLONÓW - 3 Maja - Plac Wayssenhoffa - Powstańców - Ogińskiego - Chodkiewicza - BIELAWY. Ale o niekursowaniu zadecydowało tak naprawde w sumie MZK, a u nas tylko to zostalo przyklepane.
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Teoretycznie nie tylko, ale pozostali dwaj przewoźnicy też pewnie nie mają wozów i ludzi na zbyciu...partisan pisze:No dobra, ale czy tylko mzk mogło jeździć na zatramwaju? Jak to jest pomyślane?niuniuch pisze:Ale o niekursowaniu zadecydowało tak naprawde w sumie MZK, a u nas tylko to zostalo przyklepane.
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
niuniuch pisze:Jaki kawałek miasta odcinasz? Dojście z Chodkiewicza średnim tempem do Powstancow zajmuje okolo 3 minut. Zdaje sobie sprawe, ze za tramwaj jest potrzebny, ale obslugiwalby w sumie tylko 2 przystanki, tj. chodkiewicza - lelewela i bielawy. A z tych przystankow jest blisko do zarówno Powstańców Wlkp. jak i Kamiennej, gdzie śmiga teraz 94. Ponadto, na pokrywających się odcinkach mozna bylo korzystac z innych linii, np 93.
Zgoda, tylko nie należy zapominać że z tramwaju na Chodkiewicza korzystali pasażerowie chcący dostać się w okolice Ronda Jagiellonów, Tesco, Górnego tarasu i Łęgnowa a 60, 93 i 94 jadą w zupełnie innym kierunku... Dojście z Mickiewicza na najbliższy przystanek tramwajowy to kolejne kilka minut, do tego 60 jeździ rzadziej niż 4/6... Tyle chodzenia dodatkowego w taką pogodę na pewno nie jest przyjemne, chodzi mi tutaj też o wizerunek ZDMiKP - ludzie którzy kupują miesięczne na 4 lub 6 a nie mieli w zamian komunikacji zastępczej mogli czuć się zawiedzeni.
Ta informacja wystarcza mi całkowicie do zamknięcia tematu o zatramwajach na Bielawy...niuniuch pisze:a mzk sie wypielo brakiem kierowcow.
Linia miała kursować na trasie RONDO JAGIELLONÓW - 3 Maja - Plac Wayssenhoffa - Powstańców - Ogińskiego - Chodkiewicza - BIELAWY. Ale o niekursowaniu zadecydowało tak naprawde w sumie MZK, a u nas tylko to zostalo przyklepane.
3N Wilczak
Generalny remont ul. Chodkiewicza
Szykuje się modernizacja ul. Chodkiewicza
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,355 ... wicza.html
Może rozjazd z Bielaw do LPKiW. Bo tramy najczęściej się "walą" na początku GdańskiejProjektanci mają także przeanalizować możliwości przebudowy skrzyżowań ul. Chodkiewicza z ul. Gdańską
Ostatnio zmieniony 2009-06-12, 22:29 przez korpi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Rozjazd w Gdańską bez wyburzania jest mało prawdopodobny. Bez wyburzenia, albo mocnej zmiany ułożenia toru, skręt w drugą stronę jest za ciasny. Zauważcie że z tego powodu torowisko przed Gdańską skręca maksymalnie w prawo pod ten dom na rogu.
Ps. To jest zaleta wąskich torów. Gdyby rozstaw był normalny, nie pojechalibyśmy w Gdańską, ani w Chodkiewicza, zresztą w wypadku przekucia sieci na normalnotorową tamte tory miały być usunięte.
Ps. To jest zaleta wąskich torów. Gdyby rozstaw był normalny, nie pojechalibyśmy w Gdańską, ani w Chodkiewicza, zresztą w wypadku przekucia sieci na normalnotorową tamte tory miały być usunięte.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Jesteś pewien, że właśnie dlatego? Przecież 105N i 805N mają taką samą szerokość, więc niezależnie od prześwitu pas zajmowany przez tramwaje byłby taki sam. Ale mniejsza o to.Darek pisze:Gdyby rozstaw był normalny, nie pojechalibyśmy w Gdańską, ani w Chodkiewicza, zresztą w wypadku przekucia sieci na normalnotorową tamte tory miały być usunięte.
Cieszy fakt, że w końcu chcą się zabrać za Chodkiewicza, która jest obrazem nędzy i rozpaczy. Przypomniało mi się, że w czasie ostatnich wyborów lokalnych, na Chodkiewicza również wisiał(y) plakat(y) Pana Dombrowicza. Jedną z obietnic było ciche torowisko na tejże ulicy:> W żadnym innym miejscu nie spotkałem takiego plakatu.
A skręt z Chodkiewicza na Gdańską w kierunku północnym moim zdaniem miałby zbyt małe zastosowanie żeby był uzasadniony ekonomicznie. Gdyby już miał powstać, to kto wie czy nie musiałby mieć takiego "wygiętego" kształtu jak ten obecny, ale nie wiem czy to w ogóle wykonalne.
Ostatnio zmieniony 2009-06-16, 19:08 przez Robert Reimus, łącznie zmieniany 1 raz.
Moim zdaniem ten rozjazd nie jest potrzebny. Po pierwsze zbyt duże koszty przebudowy skrzyżowania. Po drugie wykorzystywany byłby tylko sporadycznie. A po co budować coś za duże pieniądze, po to aby było wykorzystywane sporadycznie? Lepiej za tą kasę wyremontować torowisko w innej części miasta, gdzie prędkość max. wynosi 10-20 km/h.
Ostatnio zmieniony 2009-06-16, 22:07 przez pawel_nk, łącznie zmieniany 1 raz.
Ulicę Chodkiewicza w Bydgoszczy zrobią w dwa lata
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/ar ... 1/31946367
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: