Tramwaj na Dworzec PKP, dyskusja o układzie linii

Moderator: spooney

Kt

ul. Dworcową
14
70%
ul. Marcinkowskiego
0
Brak głosów
ul. Grunwaldzką i Graniczną
5
25%
ul. Artyleryjską i Z. Augusta
1
5%
 
Liczba głosów: 20

Awatar użytkownika
Mati
Posty: 46
Rejestracja: 2008-04-22, 11:32
Lokalizacja: Grudzi
Kontakt:

Post autor: Mati » 2008-05-01, 10:55

elfalcone pisze:
Mati pisze:minus, ze zmusza to pasażerów do przesiadek
Jaki minus? To nie Mongolia! Przesiadki są naturalną kwestią w transporcie miejskim.
Mati pisze:Zamiast tego można by poprowadzic jakąś linie pospieszn/ekspresową na Trasie Osowa Góra - Fordon i Dworzec PKP - Fordon.
Pozostawię bez komentarza. Linii pospiesznych i ekspresowych jadących przez całe miasto nam nie potrzeba, zaś temat był już wałkowany kilkukrotnie.

Btw, z PKP do Fordonu masz połączenia przyspieszone (93 i 94), czego więcej trzeba? :)
No to skoro tak, to 1 do dworca i w system A+T, 93 i 94 można zmienic, skrócic czy zawiesic. Nie orientuję się za bardzo w sieci autobusowej Bydgoszczy, a w tramwajowej bardzo dobrze, nawet w układzie torowym.
http://www.marcinklassa.pl/
Strona autorska
Zapraszam

elfalcone
Członek Stowarzyszenia
Posty: 484
Rejestracja: 2007-01-06, 21:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: elfalcone » 2008-05-01, 11:09

Mati pisze:Nie orientuję się za bardzo w sieci autobusowej Bydgoszczy
Ale sieć komunikacji tramwajowej i autobusowej jest systemem naczyń połączonych. Zmieniając coś w siatce tramwajów, musisz dokonać zmian w autobusach. Kombinowanie na dzień dzisiejszy z samymi tramwajami do PKP bez jakiegokolwiek rozważenia sieci autobusów jest moim zdaniem bezsensowne.

reputed
Posty: 1413
Rejestracja: 2007-01-17, 14:37

Post autor: reputed » 2008-05-01, 12:36

mc_pele pisze:Ludzie, widać nie widzicie prawdziwych problemów naszej komunikacji skoro stwarzacie je tam gdzie ich nie ma a może o to chodzi że trzeba tylko trochę pozrzędzić nawet gdy jest dobrze? Wiem że to nasza narodowa cecha ale moglibyście czasem się trochę powstrzymać szczególnie że to nie temat na rozważania jak to jest "źle" z tymi przyśpieszonymi.
Zauważ że teraz tylko wiem że to linia przyspieszona. I co? A gdzie ma przystanki to już tego nikt nie wie poza kierowcą, stałymi pasażerami i MKM.

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2008-05-01, 14:07

volvo7000A pisze:Zauważ że teraz tylko wiem że to linia przyspieszona. I co? A gdzie ma przystanki to już tego nikt nie wie poza kierowcą, stałymi pasażerami i MKM.
Racja, przydałaby się lista przystanków na rozkładach jazdy ale przy ich obecnym układzie nie ma na to szans z powodu braku miejsca. W takiej sytuacji nie ma chyba lepszego sposobu niż wyodrębnienie z linii zwykłych linie które nie zatrzymują się na wszystkich przystankach i odpowiednio je nazwać - przyspieszone to dobra nazwa. Tak jak ja jadę sobie na Śląsk, wysiadam w Katowicach i chcę dojechać do jakiejś części Zabrza - wiem że z Katowic do Zabrza jadą zwykłe 6,7 i 23 oraz przyspieszony 870 - wiedząc że 870 jest przyspieszony zdaję sobie sprawę że nie zatrzymuje się na wszystkich przystankach więc idę do dyżurki lub kierowcy i pytam się czy staje pod Politechniką czy nie. Jeśli 870 nie byłby oznaczony jako przyspieszony to wiedziałbym tylko że do Zabrza jadą 6,7,23 i 870, wsiadłbym w pierwsze co przyjedzie i bym się przejechał bo akurat 870 w Zabrzu mało gdzie staje. Tak samo jest dla przyjezdnych w Bydgoszczy - jak linia zwykła to _na pewno się zatrzyma_ jak przyspieszona to po prostu trzeba sprawdzić. Jak dyżurka zamknięta a kierowca chamsko odmawia współpracy ( zdarza się :>) to pytamy pasażerów. Wiemy jednak że musimy sprawdzić.
3N Wilczak

Awatar użytkownika
Mati
Posty: 46
Rejestracja: 2008-04-22, 11:32
Lokalizacja: Grudzi
Kontakt:

Post autor: Mati » 2008-05-01, 19:29

elfalcone pisze:
Mati pisze:Nie orientuję się za bardzo w sieci autobusowej Bydgoszczy
Ale sieć komunikacji tramwajowej i autobusowej jest systemem naczyń połączonych. Zmieniając coś w siatce tramwajów, musisz dokonać zmian w autobusach. Kombinowanie na dzień dzisiejszy z samymi tramwajami do PKP bez jakiegokolwiek rozważenia sieci autobusów jest moim zdaniem bezsensowne.
Zgadza się. Jak będę miał czas, to przeanalizuję plan miasta i wtenczas coś wymyślę, żeby jakoś ten system sensowniej zmienic.
http://www.marcinklassa.pl/
Strona autorska
Zapraszam

ODPOWIEDZ