Wątpię, bo wszystkie tramwaje na 2 tak miały.reputed pisze: motorniczy wybrał zły wariant
Tylko dlaczego w jedną stronę i jedna linia?reputed pisze:chcieli zrobić jak przy 3 i 5 (przez Dworzec Główny)
Moderator: spooney
Wątpię, bo wszystkie tramwaje na 2 tak miały.reputed pisze: motorniczy wybrał zły wariant
Tylko dlaczego w jedną stronę i jedna linia?reputed pisze:chcieli zrobić jak przy 3 i 5 (przez Dworzec Główny)
Atako pisze:4) 84 na telewizorku przy przystanku pojawia się i znika podając raz godzinę, raz ilość minut, aż ostatecznie znika całkowicie. Autobus podjeżdża po 2-3 minutach.
Jeśli na tablicy wyświetla godzinę odjazdu w formie np. 15:10, to z reguły 3 minuty przed podaną godzina on znika.Robert Reimus pisze: Zbyt często zdarza się, że kurs 83 znika z wyświetlacza jeszcze zanim 83 ruszy z Rycerskiej.
Tak.reputed pisze:kursy linii 57 już pokazuje?
Nadal ten błąd występuje. Jednak jechałem innym wozem, ale nadal się nic nie zmieniło. Nikt tego nie pilnuje...Ignacy pisze:Wczoraj i dzisiaj (dzisiaj A220) jechałem 69c w kierunku Tatrzańskiego i po Centrum Onkologii zapowiedziało "Następny przystanek: Startowa", ale na wyświetlaczy było normalnie "Romanowskiej - Akademicka"
To już w ogóle pomysł z kosmosu...Excellence pisze:Ten dworzec główny to wogóle jest bez sensu, kierowca powinien wszystkich wypuszczać na przystanku końcowym przed pętlą na Fredry i jechać na przerwe na Rycerską. Jeżeli ktoś by chciał jechać dalej, kierowca miałby prawo go zabrać do Rycerskiej(dwa cmentarze, Bocianowo i pesa)
Oj popłynąłeśExcellence pisze:kierowca powinien wszystkich wypuszczać na przystanku końcowym przed pętlą na Fredry i jechać na przerwe na Rycerską. Jeżeli ktoś by chciał jechać dalej, kierowca miałby prawo go zabrać do Rycerskiej(dwa cmentarze, Bocianowo i pesa)
spooney pisze:Oj popłynąłeśExcellence pisze:kierowca powinien wszystkich wypuszczać na przystanku końcowym przed pętlą na Fredry i jechać na przerwe na Rycerską. Jeżeli ktoś by chciał jechać dalej, kierowca miałby prawo go zabrać do Rycerskiej(dwa cmentarze, Bocianowo i pesa)
Chodzi tylko i aż o zwykłą konsekwencję w oznaczeniach, albo wszystkie jadące przez Dworzec Główny linie autobusowe/tramwajowe mają dopisek albo żadna, albo wszystkie linie tramwajowe jadące przez Dworzec Autobusowy mają dopisek albo żadna (a nie tylko jedna i to w jednym kierunku)
Czyli logiczne, na wszystkich liniach trzeba to przywrócić.Excellence pisze:np na 79 nie jednokrotnie po zmianie na 79 RYCERSKA ludzie pytają czy na Dworzec dojadą.
Brawospooney pisze:Chodzi tylko i aż o zwykłą konsekwencję w oznaczeniach
Moim zdaniem to informacja niepotrzebna. Dworzec PKS nie jest końcowym przystankiem i jakoś nikt nie ma problemu by trafić.Kamil3836 pisze:Takie coś posiadają następujące linie: 3, 5, 67, 71, 83. Ale już na wyświetlaczach linii 79 i 84 (tutaj mamy przez Centrum Onkologii) nie ma przez Dworzec Gł., sugeruje to jakby te dwie ostatnie linie nie kursowały przez Dworzec. Czy jakieś zasady panują w SIPie bydgoskim?
Trasa skróconaExcellence pisze:3 Bałtycka trasa zmieniona
Żadna z tych linii nie miała.Excellence pisze:4 miała chyba, 8 nie ma wcale.
Nie, również nie miała.Excellence pisze:potem przez Dworzec Aut. (chyba!)
Ma, jedynie w kierunku Rycerskiej, w przeciwnąExcellence pisze:"3" miała przez Dworzec Główny
Pisałem o tym wyżej...77Niklowa pisze:Dopisek 'przez Dworzec Aut.':
- na 2 tylko w kierunku Lasu Gdańskiego, kierunek Rondo Kujawskie: brak dopisku
- na 3 nie ma wcale
- na 4 nie ma wcale (?)
- na 8 nie ma wcale
Wina leży po stronie MZK, które nie kontroluje tego co zleca. Kolejną winę ma ZDMiKP za brak kontroli.Excellence pisze:Ewidentnie wina motorniczych
A po co mam proponować? Nie ma nigdzie zapisanego jak powinny być ustawione wyświetlacze to raz, a dwa jakbyś to część sterowników nie jest na bieżąco aktualizowana.Excellence pisze:Zaproponuj swoją propozycje.