System przesiadkowy A+T - Fordon/Osowa Góra

Moderator: spooney

Kraw
Posty: 426
Rejestracja: 2007-01-06, 22:21
Lokalizacja: Fordon-bajka
Kontakt:

Post autor: Kraw » 2007-02-07, 16:59

a będą spożnienia chociażby przez remont wiaduktów warszawskich :( ;/ i tram powinienn braćto pod uwage a nie śmigać sprzed nosa w szczycie przynajmniej
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''

Awatar użytkownika
X-ik
Posty: 300
Rejestracja: 2007-01-06, 13:59
Lokalizacja: Toru
Kontakt:

Post autor: X-ik » 2007-02-07, 17:02

Czekolada_2451 pisze:No i wtedy będą narzekać, że sie rozkąłdu nie trzymają, i jak to rozwiązać?
Umieścić w rozkładzie jazdy informację o tym, że godziny odjazdu są tylko orientacyjne poniewaz tramwaj jest skomunikowany z autobusem.

Jak byłem sobie w Gnieźnie to tam autobusy odjeżdżające z deorca PKP są skomunikowane z pociągami, jeśli jakiś się spóźnia to autobus na niego czeka i wcale nikt nie narzeka, że czasem nie jedzie zgodnie z rozkładem.
Obrazek

Obrazek

elfalcone
Członek Stowarzyszenia
Posty: 484
Rejestracja: 2007-01-06, 21:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: elfalcone » 2007-02-07, 17:14

Jak byłem sobie w Gnieźnie to tam autobusy odjeżdżające z deorca PKP są skomunikowane z pociągami, jeśli jakiś się spóźnia to autobus na niego czeka i wcale nikt nie narzeka, że czasem nie jedzie zgodnie z rozkładem.
Inny przykład - w rejonie Pragi dla linii podmiejskich i przymiejskich jest napisane, że autobus czeka na spóźniony (w tym wypadku) pociąg do 10 minut, później odjeżdża.

Podobnie można zrobić z 70. Autobus czeka do 2ch minut na tramwaj, a później odjeżdża (bo i tak za 5 minut jedzie następny).

Robert Reimus
Posty: 5528
Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Robert Reimus » 2007-02-07, 21:27

pierwszy krok do pozytywnych zmian w komunikacji w Bydgoszczy. Następnym powinna być totalna rewolucja, czyli reorganizacja wszystkiego, taryfy, układu linii, itd. Bo moim zdaniem ten układ jest lepszy, dużo lepszy od obecnego- wiadomo, ale nie może trwać wiecznie.

@Łukasz: 7x plus 1/3 do Łużyckiej, naprawdę nie problem, wystarczy zmienić mentalność bydgoskiego pasażera;)

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zdecydowanie taniej, choć trochę dłuż

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-07, 22:37

ikarusjelcz pisze: a tak z ciekawosci, czemu nie mozna jechac na jeden bilet przesiadkowy tramwajem nr.1?
Można na miesięczny. Czemu na jednorazowy nie... dobre pytanie.

Awatar użytkownika
Matiss
Posty: 358
Rejestracja: 2007-01-13, 17:12
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Matiss » 2007-02-07, 22:51

Tarhim pisze:ikarusjelcz napisał/a:

a tak z ciekawosci, czemu nie mozna jechac na jeden bilet przesiadkowy tramwajem nr.1?


Można na miesięczny. Czemu na jednorazowy nie... dobre pytanie.
No właśnie... Chociaż by do ronda Jagiellonów mógł by działać ten bilet... :) częstotliwości jazdy nie trzeba by bło zmieniać bo jest 3 :wstydzi:

Awatar użytkownika
Jakub Sobel
Posty: 334
Rejestracja: 2007-02-01, 14:48
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jakub Sobel » 2007-02-08, 01:52

U mnie to samo było. Zawsze wszyscy do tego się przyczepiają. Wystarczy powiedzieć, że to jedyny sposób, bo wtedy nikt by nie jeździł A+T tylko wszyscy 94. Z reguły po tym zapada milczenie :P
23-25 Lipiec, Szczytno, Hunter Fest: In Flames, Motorhead, Arch Enemy, Tarja Turunen, Vader i wiele innych. Karnet 3 dni+pole namiotowe 150zł. Ktoś chętny?

Kraw
Posty: 426
Rejestracja: 2007-01-06, 22:21
Lokalizacja: Fordon-bajka
Kontakt:

Post autor: Kraw » 2007-02-08, 01:58

Qba_3555 pisze:U mnie to samo było. Zawsze wszyscy do tego się przyczepiają. Wystarczy powiedzieć, że to jedyny sposób, bo wtedy nikt by nie jeździł A+T tylko wszyscy 94. Z reguły po tym zapada milczenie :P
No na łatwizne :P :P oczywiście..z drugiej strony istnienie lini 94 albo 93 obojętnie której z nich jest bez sensu w wypadku zmian od wiaduktów warszawskich 90% to będize ta sama trasa także ja bym wogóle zlikwidował 9 4 a za to więcej wozów na obecnej 93 i bym nie zrobił zmian na tej lini.Zostawiłbym ją w obecnym stanie a wozy częściowo z 94 na 93 (przegubowe i krótkie na zmiane)

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-08, 09:53

ikarusjelcz pisze:
to jest wlasnie nasza kochana bydgoszcz.........Spieprzyli sprawe i juz.
Szczerze? Pasażer na bilecie jednorazowym jest pasażerem drugiej kategorii.
Miesięczne relacyjne będą obowiązywać na dowolne tramwaje i autobusy pokrywające się trasami z tym na co się bilet wykupiło.

Dorzucenie jedynki i ósemki do jednorazówki miałoby sens o tyle żeby pasażerowie się nie mylili w co wsiedli i nie dostawali za to mandatów.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2007-02-11, 15:18

Zrobili to super, tylko 82 mogłaby zostać, wsadzić na nią 1 kolejność, od 12-18 2
i ogłośić przetarg na obsługę przez 2 autobusy klasy Urbino 10 czy NM223, 100%
niskiej podłogi i wiek minimum 2004 r produkcji.

Jezeli układ by się sprawdził i 3 jeździłoby dużo pasażerów, mozna by pomyśleć
o 2 lub 4składach Pesa 122N, http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-121998.html.
Ostatnio zmieniony 2007-02-11, 15:37 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
ikarusjelcz
Posty: 84
Rejestracja: 2007-01-27, 22:59
Lokalizacja: Użytkownik

Post autor: ikarusjelcz » 2007-02-11, 15:28

Krzysztof II pisze:Zrobili to super, tylko 82 mogłaby zostać, wsadzić na nią 1 kolejność, od 12-18 2
i ogłośić przetarg na obsługę przez 2 autobusy klasy Urbino 10 czy NM223, 100%
niskiej podłogi i wiek minimum 2004 r produkcji.
pocoautobus na nadal dublowac tramwaj? mozna jechac [1 niestety nie mozna] 3 + dalej 70 [69 tez nie wiadomu dla czego nie mozna]. ja bym skierowal ponadto 57,59,65,67 i 69 w strone fordonu ul.Torawowa (z przystakiem przy CH Galeria) -> ul.Startowa do petli tramwajowej aby sie mozna bylo swobodnie przesiadac z tramwaju na autobus i dajel u.Fordonska w strone wiaduktu warszawskiego.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-11, 16:22

ikarusjelcz pisze: pocoautobus na nadal dublowac tramwaj? mozna jechac [1 niestety nie mozna] 3 + dalej 70 [69 tez nie wiadomu dla czego nie mozna].
Ma miesięcznych 1 i 3 na pewno można, co do reszty zobaczymy.
Pasażerowie na jednorazówkach są sami sobie winni :>
ja bym skierowal ponadto 57,59,65,67 i 69 w strone fordonu ul.Torawowa (z przystakiem przy CH Galeria) -> ul.Startowa do petli tramwajowej aby sie mozna bylo swobodnie przesiadac z tramwaju na autobus i dajel u.Fordonska w strone wiaduktu warszawskiego.
Pomijając już to że wyjazd z Wyścigowej nie jest łatwy, szczególnie obecnie, to jak od strony miasta mają niby w tę Towarową wjechać?

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-12, 08:42

ikarusjelcz pisze: człowieku! za 20lat też nie będzie tramwaju do Fordonu!
Do Fordonu jak do Fordonu, ale za węzeł wschodni...
Poza tym, jak do połowy 2009 nic się nie zmieni to można pomyśleć.

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2007-02-12, 10:12

Pomysł nie jest zły i na pewno usprawniłby jeszcze dojazdy Centrum-Fordon - więcej autobusów jadących przez Wyścigową to mniejszy czas oczekiwania na tej pętli ale rację ma też Krzysztof - może autobusy nie będą "łapać 20-minutowych opóźnień" ale planowy czas przejazdu na liniach takich jak 57,59,67,65,69 może przedłuzyć się o jakieś 5-8 minut. Już w tym momencie raczej oczywiste jest że puszczanie tamtędy 57,59,67 to błąd, jak ktoś chciałby przesiąść się z tramwaju na ten autobus to zrobi to wygodnie przy Galerii, jak ktoś chce przesiąść się z jednego z tych autobusów do autobusów jadących do Fordonu to zrobi to jeszcze wygodniej na Spornej. Trzeba pamiętać że czas to pieniądz - jeśli czas przejazdu na linii się zwiększa to spada częstotliwość ( na wszystkich tych liniach które obecnie omijają Wyścigową - 57,59,65,67,69 absolutnie nie można na to pozwolić ), jeśli chcemy zachować obecną częstotliwość musimy dodać nowe wozy a to już bardzo konkretne pieniądze. Więc zastanówmy się czy lepiej wydawać pieniądze na takie pomysły czy np. na zwiększenie częstotliwości na 59 czy 69 na obecnej trasie??
3N Wilczak

Awatar użytkownika
ikarusjelcz
Posty: 84
Rejestracja: 2007-01-27, 22:59
Lokalizacja: Użytkownik

Post autor: ikarusjelcz » 2007-02-12, 17:04

mc_pele pisze:Pomysł nie jest zły i na pewno usprawniłby jeszcze dojazdy Centrum-Fordon - więcej autobusów jadących przez Wyścigową to mniejszy czas oczekiwania na tej pętli ale rację ma też Krzysztof - może autobusy nie będą "łapać 20-minutowych opóźnień" ale planowy czas przejazdu na liniach takich jak 57,59,67,65,69 może przedłuzyć się o jakieś 5-8 minut. Już w tym momencie raczej oczywiste jest że puszczanie tamtędy 57,59,67 to błąd, jak ktoś chciałby przesiąść się z tramwaju na ten autobus to zrobi to wygodnie przy Galerii, jak ktoś chce przesiąść się z jednego z tych autobusów do autobusów jadących do Fordonu to zrobi to jeszcze wygodniej na Spornej. Trzeba pamiętać że czas to pieniądz - jeśli czas przejazdu na linii się zwiększa to spada częstotliwość ( na wszystkich tych liniach które obecnie omijają Wyścigową - 57,59,65,67,69 absolutnie nie można na to pozwolić ), jeśli chcemy zachować obecną częstotliwość musimy dodać nowe wozy a to już bardzo konkretne pieniądze. Więc zastanówmy się czy lepiej wydawać pieniądze na takie pomysły czy np. na zwiększenie częstotliwości na 59 czy 69 na obecnej trasie??
jakie 5-8 minut? jak autobus bedzie skrecal z fordonskiej (automatycznie mu sie wlaczy zielone swiatlo na skret w lewo przez tory i ruch w strone centrum bedzie zatrzymany przez czerwone swiatla), autobus pedzi dajel na wyscigowa i potem wpada na fordonska i jedzie dajej do fordonu.... jendyna strata czasu to swiatla z kaminnej na fordonska!

wydaje ci sie naprawde ze jest lepiej przesiadac sie z tramwaju na autobusy 57,59,67 przechodzadz przez ulice i czekac na swiatlach niz prosto z tramwaju do autobusu na wyscigowej? nie rozumien tego

[ Dodano: 2007-02-12, 16:05 ]
Tarhim pisze:
ikarusjelcz pisze: człowieku! za 20lat też nie będzie tramwaju do Fordonu!
Do Fordonu jak do Fordonu, ale za węzeł wschodni...
Poza tym, jak do połowy 2009 nic się nie zmieni to można pomyśleć.
a czemu nie pomyslec odrazu teraz?

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-12, 18:34

ikarusjelcz pisze: Do Fordonu jak do Fordonu, ale za węzeł wschodni...
Poza tym, jak do połowy 2009 nic się nie zmieni to można pomyśleć.
a czemu nie pomyslec odrazu teraz?[/quote]

Myśleć można, byle logicznie.

a) myślisz że inżynieria ruchu zgodzi się na takie zaburzanie przepływu na Fordońskiej wzbudzanymi światłami? Bo ja osobiście wątpię, jeżeli w tej chwili nie ma wzbudzania na wyjazdach z Wyścigowej.
b) gdzie na Wyścigowej chcesz urządzić "przelotowy" przystanek?

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2007-02-12, 19:34

Co chwilę wyjeżdżające z Wyścigowej autobusy sparaliżowałyby Fordonską, należy pamietać że poza busami i tramami są pojazdy osobowe i ciężarówki, zresztą przez 2/3 lata będzie się odbywał remont wiaduktów warszawskich.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2007-02-12, 22:58

ikarusjelcz pisze:jak autobus bedzie skrecal z fordonskiej (automatycznie mu sie wlaczy zielone swiatlo na skret w lewo przez tory i ruch w strone centrum bedzie zatrzymany przez czerwone swiatla),
ja też myślę że jest to życzenie typu " a świstak siedzi i zawija je w te sreberka " autobus gniłby przed światłami jak obecnie autobusy wyjeżdżające z Wyścigowej
ikarusjelcz pisze:autobus pedzi dajel na wyscigowa i potem wpada na fordonska i jedzie dajej do fordonu....


pędzi to teraz Fordońską przy kablu - jeden z najszybszych odcinków w mieście, nie dośc że jadąc proponowaną przez ciebie trasą traci czas i prędkość na zakrętach to jeszcze nie ma gdzie się tak rozpędzić. Wszystkie te zakręty, światła na Towarowej, światła na Wyścigowej - 5 minut w plecy spokojnie
ikarusjelcz pisze:wydaje ci sie naprawde ze jest lepiej przesiadac sie z tramwaju na autobusy 57,59,67 przechodzadz przez ulice i czekac na swiatlach niz prosto z tramwaju do autobusu na wyscigowej? nie rozumien tego
bardzo często korzystam z takiej przesiadki, zajmuje mi to góra pół minuty, nie wiem po co miałbym przedłużać codziennie dojazd studentom UKW i UTP oraz osobom dojeżdżającym do i z Fordonu dojazd o kilka minut tylko po to żeby zaoszczędzić te kilka kroków, bez przesady. Może żeby łatwiej było się przesiadać z 52 na jadący na Dworzec i do multikina 54 puścimy 54 przez wszystkie korki na Paderewskiego i 3 maja?

[ Dodano: 2007-02-12, 22:01 ]
ikarusjelcz pisze:jako przyklad podam miasto Hanower, tam w 7 miejscach tak jest regulowany lewoskret
taaaaaa, gdzie nam do Wrocławia czy Poznania a ty piszesz o zachodniej Europie :swir:
3N Wilczak

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-13, 01:57

ikarusjelcz pisze:
jak takie proste swiatla sa za bardzo skomplikowane dla bydgosczczan mozna tez wykopac tunel dla autobusów pod torami :mastah: :P :D
Estakadę najlepiej od razu jeszcze. Albo taką rampę żeby przeskakiwały.
to mozna zmienic, zainstalowac w autobusach nadajniki i przy swiatlach sensory
Pomińmy tu chwilowo kwestię kosztów.

W szczycie: 57 co 16 minut, 59 co 15, 65 co 10, 69 co 5. Blokują skręcając i tramwaje w obie strony, i Fordońską w stronę centrum.
Przy wyjeździe dochodzi do nich 70 co 5, 72 co 10, 74 co 15, blokując tym razem oba kierunki Fordońskiej.
Korek od strony Fordonu będzie się jak myślisz gdzie kończyć, przy Kaliskiego czy na moście przez Wisłę? Jakie będą zaburzenia w ruchu tramwajów?

W danym Hanowerze na tych siedmiu lewoskrętach jeździ ile linii i z jakimi częstotliwościami?

I gdzie chcesz te wszystkie przelotówki umieścić na Wyścigowej, pytam raz jeszcze?
no czemu nie? komunikacje trzeba rozwijac ale jak wszyscy (tak jak w bydgoszczy) olewaja wszystie sprawy i wymyslaja jakies gówna (np.bilety przesiadkowe ale tylko na niektóre linie) nigdy nic z tego nie wyjdzie!
Najlepiej olać prawa fizyki i zdrowego rozsądku i zająć się rozwiązywaniem sztucznego problemu. W zasadzie czemu uważasz że w stronę "do Fordonu" nie można się przesiąść przy Fabrycznej albo Towarowej?

Awatar użytkownika
ikarusjelcz
Posty: 84
Rejestracja: 2007-01-27, 22:59
Lokalizacja: Użytkownik

Post autor: ikarusjelcz » 2007-02-13, 10:01

chodzi o to aby z "jednego" przystanku odjezdzaly wszystkie linie! z jednego np. (69,72,74,93);(70,94); aby byl jak najlepszy dojazd do Fordonu. Im wiecej autobusów tym mniejszy czas oczekiwania! Nie rozumiesz tego? autobusy 72 beda odjezdzaly puste 1min przez przyjazdem "3" (tak jak jest teraz, nie uda im sie zorganizowac zadnego skomunikowania) i ludze by mogli jechac do fordonu dalej jakims 69 lub 93
Ostatnio zmieniony 2007-02-13, 10:58 przez ikarusjelcz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mc_pele
Członek Stowarzyszenia
Posty: 539
Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
Lokalizacja: Bdg - Wilczak
Kontakt:

Post autor: mc_pele » 2007-02-13, 11:08

ikarusjelcz pisze:chodzi o to aby z "jednego" przystanku odjezdzaly wszystkie linie! z jednego np. (69,72,74,93);(70,94); aby byl jak najlepszy dojazd do Fordonu. Im wiecej autobusów tym mniejszy czas oczekiwania! Nie rozumiesz tego?

Wszyscy rozumiemy o co chodzi, jedyny problem w tym że ty nie rozumiesz że przy tych wszystkich opóźnieniach to jest po prostu nieopłacalne, nie wszyscy chcą przesiadać się na Wyścigowej a tym co nie chcą nie możemy fundować oczekiwania na kolejnych światłach i przystankach, jest to co najmniej 5 minut do tyłu (nie sądzę żeby ktoś budował tunele pod Fordońską i blokował cały ruch przed Wyścigową dlatego że komuś się nie che przejśc przez ulicę przy Towarowej ). Poza tym nie wiadomo czy takie cos jest w ogóle możliwe, na Wyścigowej jest tyle miejsca żeby akurat starczyło na 70 i 72 i dla postojów 70 i 72 chociażby na przerwie na posiłek, gdzie chcesz to wszystko pomieścić jak powiedzmy będą stały dwa 70, dwa 72 a nagle przyjadą dwa 69,po jednym 57,67,65 i 94? zanim to się rozładuje to kolejne 5 minut w plecy ( jak dobrze pójdzie ) a ty chcesz jeszcze robić przystanki na Wyścigowej w stronę centrum. Absurd, to na pewno się nie uda.

ikarusjelcz pisze:Nie rozumiesz tego? autobusy 72 beda odjezdzaly puste 1min przez przyjazdem "3" (tak jak jest teraz, nie uda im sie zorganizowac zadnego skomunikowania)

skąd wiesz co będzie za kilka miesięcy? Na pewno łatwiej będzie im zsynchronizować 3 z 7# niż robić przystanki dla kilkunastu autobusów na malutkiej pętli Wyścigowa czy budować tunele na Fordońskiej :/
3N Wilczak

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Post autor: Dawid Szramke » 2007-02-13, 11:12

Wystarczy że pojedzie się na Wyścigową w szyczycie. Miałem okazje jak było jeszcze 12kolejności na linii 72. Był ścisk już. A jeżeli po dododawać kolejne autobusy z innych linii to byłaby masakra. Trzeba patrzeć na to racjonalnie. Logiką jest że wyścigowa to nie jest zajezdnia.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-13, 16:56

ikarusjelcz pisze:chodzi o to aby z "jednego" przystanku odjezdzaly wszystkie linie! z jednego np. (69,72,74,93);(70,94); aby byl jak najlepszy dojazd do Fordonu. Im wiecej autobusów tym mniejszy czas oczekiwania!
Czy mógłbyś chociaż spróbować odnieść się do tego że w twoim pomyśle są dziury przez które może przejechać ogórek czy jesteś kolejnym dzieckiem Tranport Tycoona i Bahna?
Nie rozumiesz tego? autobusy 72 beda odjezdzaly puste 1min przez przyjazdem "3" (tak jak jest teraz, nie uda im sie zorganizowac zadnego skomunikowania)
Oooczywiście. Niedasię zrobić skomunikowania a da się zrobić ITS i inwestycję drogową i dwupoziomową pętlę na wyścigowej z windami. Zejdź na ziemię, co?

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2007-02-13, 17:13

Czy wy nie myślicie, że za koszty przebudowy tego wszystkiego można opracować i rozpocząć budowę tramwaju na fordon?
Ostatnio zmieniony 2009-05-16, 01:02 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Kuba3569
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1076
Rejestracja: 2007-01-06, 19:30

Post autor: Kuba3569 » 2007-02-27, 21:59

Nie wzieliśmy pod uwagę awarii bądź kolizjii, którę mogą zdarzyć się na trasie A+T :) Jak jakiś tramawaj się wykolei lub jak Undertaker napisał, kółko wyleci to mamy paraliż w sieci tramwajowej na conajmniej 1-3 h :/ Wtedy zobaczymy reakcje ludzi, którzy na luzach wszędzie dojeżdżali 94 :P
Jelcz M11 #2641 Volvo B10MA #2459

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-02-28, 16:47

No i przegłosowane :)

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2007-03-01, 18:05

nie lepiej połączyć te 2 topici w jedno Mati? :)
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Podróż za jeden bilet,ale tylko przez godzine

Post autor: Dawid Szramke » 2007-03-10, 15:26

:gazeta: Rewolucyjne zmiany czekają mieszkańców Osowej Góry i Fordonu podróżujących komunikacją miejską. Już za trzy tygodnie zacznie obowiązywać ich nowy system komunikacji.
http://pomorska.pl/apps/pbcs.dll/articl ... 1/70307004

Artur Gotowski
Posty: 670
Rejestracja: 2007-01-06, 14:41

A+T wchodzi w życie! Rozkłady do pobrania!

Post autor: Artur Gotowski » 2007-03-13, 15:57

Cześć :) Dziś wpadłem na strone ZDMiKP a tam wielki komunikat :) Zobaczcie sami TU :lol: Ale to już wszyscy wiedzą :ok: Najważniejsze jest to, że można pobrać już nowe rozkłady TUTAJ :chytry: I teraz tak:
rozkład 70 wygląda rewelacyjnie :swir: 72 też całkiem nieźle :) 3 też ladnie :)
ale za to 74 :( wydaje mi się ze zabrali jedną szczytową kolejność :puknijsie: a o 94 to już nie wspomne :niepewny: zobaczcie sami :gazeta:

NARUSZENIE PUNKTU 1.15 REGULAMINU FORUM
:regulamin:

//X-ik

Ale się przyczepiłeś :foch:
Ostatnio zmieniony 2007-03-14, 17:50 przez Artur Gotowski, łącznie zmieniany 2 razy.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2007-03-13, 16:19

Chyba oczywiste jest że niedasię zwiększyć częstotliwości wszędzie, prawda?

Rozkłady tramwajowe za to zostały uporządkowane w sposób bliski ideału.

ODPOWIEDZ