System przesiadkowy A+T - Fordon/Osowa Góra
Moderator: spooney
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Komunikacja: system przesiadek słabo działa
Komunikacja: system przesiadek słabo działa
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,4030556.html
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
- Jakub Sobel
- Posty: 334
- Rejestracja: 2007-02-01, 14:48
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Hmm... Jechałem 94 około 60-70 km/h i do Sułkowskiego dojechał minutę za wcześnie. Wątpię, czy kierowca musi jechać 30 na godzinę aby dotrzeć punktualnie...
23-25 Lipiec, Szczytno, Hunter Fest: In Flames, Motorhead, Arch Enemy, Tarja Turunen, Vader i wiele innych. Karnet 3 dni+pole namiotowe 150zł. Ktoś chętny?
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
15 minut na przejazd 94 z Sułkowskiego na Wiślaną?
Siedzialem z przodu i patrzałem na licznik, jechaliśmy 35-40km/h pol godziny temu...i bylismy 3 minuty przed czasem... CO TO MA BYC?
Czemu 93 pusty jeździ? Czemu nie ma przystanku przy Jurasza?! KPINA?
Nowi kierowcy na 93... i ... "23 do 21 / słucham 23 / Czy 93 ma przystanek przy Bałtyckiej ? / Nie ma / Dziękuje..." trzy minuty później " UWAGA ... 93 ma przystanek przy Bałtyckiej"
NAWET W MZK nie wiedza co gdzie i jak...
A wyścigowej nie komentuje, tam sie poprostu czeka 7 minut na tramwaj ... ZAWSZE!
No i te 3 zmiany oraz to ze kierowcy autobusy potracili ...
JEBAĆ SYSTEM
Siedzialem z przodu i patrzałem na licznik, jechaliśmy 35-40km/h pol godziny temu...i bylismy 3 minuty przed czasem... CO TO MA BYC?
Czemu 93 pusty jeździ? Czemu nie ma przystanku przy Jurasza?! KPINA?
Nowi kierowcy na 93... i ... "23 do 21 / słucham 23 / Czy 93 ma przystanek przy Bałtyckiej ? / Nie ma / Dziękuje..." trzy minuty później " UWAGA ... 93 ma przystanek przy Bałtyckiej"
NAWET W MZK nie wiedza co gdzie i jak...
A wyścigowej nie komentuje, tam sie poprostu czeka 7 minut na tramwaj ... ZAWSZE!
No i te 3 zmiany oraz to ze kierowcy autobusy potracili ...
JEBAĆ SYSTEM
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Czas przejazdu nie przystający do rzeczywistości i do korekty.ŁukaszB pisze:15 minut na przejazd 94 z Sułkowskiego na Wiślaną?
Siedzialem z przodu i patrzałem na licznik, jechaliśmy 35-40km/h pol godziny temu...i bylismy 3 minuty przed czasem... CO TO MA BYC?
Żeby nie woził emerytów. A pusty jeździ... może wszyscy się na tramwaje przesiedli :->Czemu 93 pusty jeździ? Czemu nie ma przystanku przy Jurasza?! KPINA?
Ale to tylko jak najgorzej świadczy o MZK i kierowcach, nie o systemie. To naprawdę nie jest fizyka kwantowa żeby sobie przy zmianach sprawdzić jak się jedzie i którędy.Nowi kierowcy na 93... i ... "23 do 21 / słucham 23 / Czy 93 ma przystanek przy Bałtyckiej ? / Nie ma / Dziękuje..." trzy minuty później " UWAGA ... 93 ma przystanek przy Bałtyckiej"
NAWET W MZK nie wiedza co gdzie i jak...
Słynne wieszane przez MZK zielone karteczki też zresztą trzymają swój niski poziom, a nietrzymanie skomunikowań to też nie jest wina krasnoludków.
ZDMiKP też częściowo zawalił temat, ale to nie powinno rozgrzeszać naszego "ulubionego" przewoźnika za przeproszeniem komunalnego.
Bzdury wygadujecie, Towarzyszu. Dziś sprawdzone i jakoś nie wykazano przytoczonego przez Ciebie problemu.ŁukaszB pisze:A wyścigowej nie komentuje, tam sie poprostu czeka 7 minut na tramwaj ... ZAWSZE!
Zresztą, jak to jest 2/3 mieszkańców chce rozwoju sieci tramwajowej, a większość narzeka, jak ma się do niego przesiąść.
To że Ty miałeś "Towarzyszu" szczęście to nie znaczy że tak jest...tak powinno być. Dawid był wczoraj świadkiem, dziś pełno innych osób. Wszyscy co dojeżdzali dziś do mnie do szkoły mówili mi że im 3 uciekła... więc coś w tym jest... Napewno.. zdarzy się że jest OK, ale ... to chyba nie o to chodzi...elfalcone pisze:Bzdury wygadujecie, Towarzyszu. Dziś sprawdzone i jakoś nie wykazano przytoczonego przez Ciebie problemu.ŁukaszB pisze:A wyścigowej nie komentuje, tam sie poprostu czeka 7 minut na tramwaj ... ZAWSZE!
Zresztą, jak to jest 2/3 mieszkańców chce rozwoju sieci tramwajowej, a większość narzeka, jak ma się do niego przesiąść.
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
- mc_pele
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 539
- Rejestracja: 2007-01-06, 13:39
- Lokalizacja: Bdg - Wilczak
- Kontakt:
ŁukaszB pisze:A wyścigowej nie komentuje, tam sie poprostu czeka 7 minut na tramwaj ... ZAWSZE!
dziwne, tramwaje w kierunku Centrum jeżdżą w takcie 7-4-4-7-4-4-7 czyżby jednak "ZAWSZE" było inaczej? ja byłem dziś na Wyścigowej i jakoś nie zuważyłem...
ŁukaszB pisze:oraz to ze kierowcy autobusy potracili ...
taaaaa, specjalnie stworzono ten system aby odebrać kierowcom autobusy
Kafra_2456 pisze:mimo wszystko, że autobusy 70 jeżdżą tak często i tak jest spory "tłoczek".
do tego co było w 94 to jest bajka
Ja jechałem dziś na uczelnię na 14.30 a że na miejscu okazało się że
odwołali zajęcia postanowiłem zobaczyć jak to wszystko się prezentuje - wyjazd
z Wrocławskiej coś przed 14.00, widziałem odjeżdżający tramwaj będąc kawałek od
przystanku - okazało się że był to 8, 3 nadjechał juz po chwili, jazda wypadła
sprawnie, mieliśmy szczęście na r Fordońskim - bardzo szybki przejazd, na całej
trasie kilka osób stojących, mnóstwo miejsca, za nami jechał 1, prawie pusty.
Wysiadłem przy Galerii i udałem się na Przemysłową, z Przemysłowej na
Wyścigową - dojechałem ok. 14.53 - na pętli tłok straszny, 3 przeguby na 70, 2
na 72 i jeden na 74 - 70 otwarte drzwi, odjazd o 14.55 ale dokładnie wtedy
podjechały 1 i 3, kierman poczekał do 14.57 aż wszyscy wsiądą, ja postanowiłem
jechac nastepnym - 15.00 , ten który akuart odjeżdżał był już dość ostro
napakowany. o 15.00 odjeżdżał 70/7 #2464 - kierman jechał bardzo dobrze, nie
szarżował ale tam gdzie można nie bał się dodać gazu, pod wiaduktem dopadliśmy
70/6. Nad Wisłą byłem 15.23, na pętli 3 volvo B10MA na 70, na ławce siedzący
pijaczek - jeden 70 odjechał, podjechał następny, pijaczek wstał po czym
przetarł oczy, zamachał rękoma i krzyknał " k..., znowu 70!!!" , następny 70
odjechał, podjechał kolejny, ziomek już nie dowierzał co się dzieje ;) o 15.31
podjechał 94, jechał chwilę za 70 który zebrał pasażerów - cała trasa to 80%
miejscówek siedzących zajetych, luksus, na Fordońska-Kaliskiego kilka osób
chciało wsiąść ale czekało ich niemiłe zaskoczenie ;) Gdy autobus skręcał w
Kamienną to nikt nie dawał oznak paniki czy zdziwienia ale wielu pasażerów
sprawiało wrażenie że pierwszy raz w zyciu jechało ulicą Kamienną.
Na Kamiennej normalnie, 50-70 km/h, na Sułkowskiego/Kamienna szok wśród
wszystkich zgromadzonych na przystanku, nikt nie wsiadł, nikt nie wysiadł -
przy Chodkiewicza taki sam szok na widok 94 na twarzach większości, jednak
kilka osób wysiadło, kilka wsiadło - do dworca bez żadnych przeszkód -
większośc wysiadła na Mickiewicza - na przystanku w stronę Fordonu tłumy, ten
przystanek może stać się teraz bardzo oblegany - zresztą bzdurą jest że odcina
się Fordon od Centrum - przecież Mickiewicza to Centrum, tak samo blisko
stamtąd do Gdańskiej czy pogotowia jak z r jagiellonów, do teatru, filharmonii
czy liceum 6 nawet bliżej. Do dworca bez żadnych przygód.
Reasumując - na 70 niezła obsada taborowa - jeden ikarus i same przegubowe
volvo, autobusy nie są tak przeładowane jak 94 do 1 kwietnia, czas oczekiwania
praktycznie żaden - w godzinach szczytu znacznie ułatwiono życie pasażerom, nie wiem jak jest poza szczytem.
3N Wilczak
Teraz tak myśle że chyba jest mankament...
72 częściej jeździ...ale w dni wolne nie jeździ
74 rzadziej jeździ...ale w dni wolne jeździ...
Ludzie z Nad Wisły mają lepiej?
72 częściej jeździ...ale w dni wolne nie jeździ
74 rzadziej jeździ...ale w dni wolne jeździ...
Ludzie z Nad Wisły mają lepiej?
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Według mnie to jest dobre, szybciej do celu ;]Krzysztof II pisze:Kiepskie jest to że na Kamiennej są zatoczki, a autobus się tam nie zatrzymuje
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
To ja wam opowiem jak mi się rano podróżowało 74 Kurs 7.10 z Tatrzańskiego, kierowca 2706 odjeżdża minutę przed rozkładem. Cała trasa spokojnie według rozkładu. Wjeżdżamy na wyścigową. Stoi trójka w której z moich obserwacji siedzą ludzie z 70 który przyjechał 2 min wcześniej. Dochodze do tramwaju, słysze przyjechał autobus, odwracam się a tam 72 i 70!! I wielka chmara ludzi Wszyscy oczywiście zapakowali się do 3 Czy muszę wam mówić jakiś był tłok? Ludzie z 4 autobusów w 1 tramwaju! Porażka :/
PS. Wiecie co znaczy A+T?!
A to apunktualność 3
T to tłok w tramwaju :/
PS. Wiecie co znaczy A+T?!
A to apunktualność 3
T to tłok w tramwaju :/
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Jakub Sobel
- Posty: 334
- Rejestracja: 2007-02-01, 14:48
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
Z tego co mi kierowcy mówili to:VolvoB10B_2690 pisze:Tok myślenia kierowcy pewnie taki: Musze już jechać stoi następna 70 to ich zabierze. Kierowcy zaczynają się bać bo z tego co wiem to nawet na zwolnieniach lekarskich przychodzą do pracy więc zaczną się w końcu bać że będą mieli po premii.
- "Ja się trzymam rozkładu, nie moja wina że ktoś inny ma to gdzieś, czy poprostu nie może, ja staram sie byc punktualy"
- "Remont wiaduktu ma trwać jeszcze półtora roku, a rozkład zrobili jak by go nie było. To chyab jasne ze czas jazdy jest wydłużony"
- "Oni tam nie myślą, Oni tylko robią"
A odnosnie zwolnien to przychodza bo kazda godzina to pieniądze.
Myślę że... może kamera, albo jakaś sygnalizacja że autobus jest blisko by pomogła...
Chyba że każdy autobus by miał przyporządkowany tramwaj - nie mówie że cały czas ten sam i musial by na niego czekać. Oczywiście też w drugą strone, tramwaj by czekał na autobus - to byloby chyba dobre. Tylko jeśli tramwaj nie bedzie z czasem jechal to moze sie kaszana zrobic na miescie, bo tramwaj nie wyprzedzi...
Ostatnio zmieniony 2007-04-02, 22:21 przez misieek, łącznie zmieniany 1 raz.
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
Czujka jeżeli nawet nie piknie to i tak działa. Tak mi tłumaczył pracownik z Nadzoru Ruchu. Dopiero jak wyłaczy się nadajnik indentyfikacyjny albo zasłoni to wtedy nie wychwyca sygnału. Pomiar wychwyca numer nadajnika który jest naklejony 3-cyfrowymi liczbami. Wtedy pracownik wie co na jakiej linii jedzie. Kierowcy są w błędzie jeśli myślą,że jak sygnał nie piknie to jest wszystko ok.
Tak powiedział, bo kierowcy by się dowiedzieli i nic sobie z czujki nie robili ;]VolvoB10B_2690 pisze:Czujka jeżeli nawet nie piknie to i tak działa. Tak mi tłumaczył pracownik z Nadzoru Ruchu. Dopiero jak wyłaczy się nadajnik indentyfikacyjny albo zasłoni to wtedy nie wychwyca sygnału. Pomiar wychwyca numer nadajnika który jest naklejony 3-cyfrowymi liczbami. Wtedy pracownik wie co na jakiej linii jedzie. Kierowcy są w błędzie jeśli myślą,że jak sygnał nie piknie to jest wszystko ok.
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Boże, jeżeli kierowcy prezentują ten poziom obycia z techniką to ja się przestaję dziwić że tyle wozów wypada. Przecież wszystko jest w instrukcji...ŁukaszB pisze: Tak powiedział, bo kierowcy by się dowiedzieli i nic sobie z czujki nie robili ;]
I nie, nadajnik nie wysyła swojego numeru, tylko to co ma na kluczu (linię i brygadę), swój wysyła tylko jeżeli nie ma włożonego klucza.W nadajniku powinien zadziałać układ odbioru sygnału potwierdzenia tzn. sygnał świetlny czerwona diodą potwierdzenia
i (w zależności od stanu wyłącznika) sygnał dźwiękowy, aczkolwiek potwierdzenie w nadajniku NZK-3 nie jest konieczne do prawidłowej rejestracji pojazdu na punkcie kontrolnym. Głównym wyznacznikiem poprawności funkcjonowania nadajnika NZK-3 jest odczyt
z odbiornika kontrolnego.
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Dwa pojazdy jadą jak jeden
Dwa pojazdy jadą jak jeden
http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... 7&IdTag=85
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Ja bym do tego systemu A+T dodał 56 miejsce przesiadki by było na Nakielska - Wrześińska . Co myslicie o tym ?
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019