Tramwaje puste, ale jeszcze jeżdżą

Moderator: spooney

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 1207
Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Tramwaje puste, ale jeszcze jeżdżą

Post autor: Marcin_558 » 2009-03-03, 21:01

:gazeta: Tramwaje puste, ale jeszcze jeżdżą
http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... 3&IdTag=18
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019

Awatar użytkownika
korpi
Członek Stowarzyszenia
Posty: 1429
Rejestracja: 2007-08-16, 18:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: korpi » 2009-03-03, 21:36

Nawet Ci co nie wiedzieli o objazdach i dowiedzieli się ze schematu na Rondzie Jagiellonów to są wprowadzeni w błąd. Kategoryczny błąd!

[err=Ze schematu] Na schemacie[/err] pokazane jest, że tramwaje nie jadą na Wilczak (od 13.10.2008r.).
Sorry za jakość zdjęcia. Ale mój telefon był w "czyszczeniu".
Ostatnio zmieniony 2009-03-03, 21:40 przez korpi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Darek » 2009-03-04, 18:16

Nasz kochany Zarząd tak ułożył rozkład, że każda 7 blokuje jakąś 2-kę na Wyścigowej. Motorniczowie się denerwowali, przyjechał Nadzór Ruchu. Ciekawe czy coś wymyślą. Żeberko?
Ostatnio zmieniony 2009-03-04, 19:33 przez Darek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Dawid Szramke
Posty: 1210
Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
Kontakt:

Post autor: Dawid Szramke » 2009-03-05, 02:25

7 muszą wyjeżdżać kilka minut opóźnione bo 2 im blokuje przejazd.

Mikolaj Mlicki
Członek Stowarzyszenia
Posty: 410
Rejestracja: 2007-10-06, 22:17

Post autor: Mikolaj Mlicki » 2009-03-05, 10:40

Linia 4 to oprócz wożenia powietrza, niepotrzebnie kursuje. W godzinach szczytu mamy przecież 9 która jeździ tak samo (wyłączając odcinek Stomil-Łęgnowo).
A wieczorem to już w ogóle pustka.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2009-03-05, 12:37

A wy swoje, wozi powietrze i wozi powietrze. Gdzieś trzeba wozokilometry upchnąć, bo jak się za dużo zawiesi to przecież nie wyjeżdżą później... A różnica w stosunku do zakontraktowanych to maksimum 10%...

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawel_nk » 2009-03-05, 14:00

Mikołaj pisze:Linia 4 to oprócz wożenia powietrza, niepotrzebnie kursuje. W godzinach szczytu mamy przecież 9 która jeździ tak samo (wyłączając odcinek Stomil-Łęgnowo).
A wieczorem to już w ogóle pustka.
To już lepiej mogli zrobić całodzienną 9 ze skróconymi kursami do Stomilu poza godzinami szczytu.

Krzysztof Ziętara
Członek Stowarzyszenia
Posty: 2215
Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Krzysztof Ziętara » 2009-03-05, 15:23

pawel_nk pisze:
To już lepiej mogli zrobić całodzienną 9 ze skróconymi kursami do Stomilu poza godzinami szczytu.
OK, a na czym polegałaby różnica? Na numerku?

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Darek » 2009-03-05, 15:40

OK, a na czym polegałaby różnica? Na numerku?
Na utrudnieniu życia posiadaczom miesięcznego na 4.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawel_nk » 2009-03-05, 21:28

Tarhim pisze:OK, a na czym polegałaby różnica? Na numerku?
Chodzi o to, że mieszkańcy wiedzą, że 9 jedzie w kierunku Łęgnowa. A tak po co w godzinach szczytu i 4, i 9 jadące praktycznie po tej samej trasie. Dodatkowo parodia, bo skład 4, ma krótszą trasę od solówki na 9. I czemu jak 3 kursowała do LPKiW niektórych kursów nie zrobili jako 1, a pozostałych jako 3.
Darek pisze:Na utrudnieniu życia posiadaczom miesięcznego na 4.
Z tym i tak już jest niezły bałagan...

elfalcone
Członek Stowarzyszenia
Posty: 484
Rejestracja: 2007-01-06, 21:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: elfalcone » 2009-03-05, 21:36

pawel_nk pisze:I czemu jak 3 kursowała do LPKiW niektórych kursów nie zrobili jako 1, a pozostałych jako 3.
Bo inna linia niż '3' ot tak nie może być składową A+T. Potrzeba do tego uchwały rady miasta itd.

Awatar użytkownika
Krzysztof Juszczak
Posty: 1567
Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Krzysztof Juszczak » 2009-03-05, 21:55

Przegubowce na T1 i składy na 4 - porażka, to samo tyczy się całej linii, która nie wozi nawet powietrza :/
Ostatnio zmieniony 2009-03-06, 08:12 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N

Awatar użytkownika
Darek
Członek Stowarzyszenia
Posty: 5984
Rejestracja: 2008-02-27, 16:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Darek » 2009-03-05, 22:03

Przegubowce na T1
Są potrzebne. Zastępują 2 linie tramwajowe- a do Chodkiewicza 4. Na Leśnym jest liceum, połowa jego uczniów jeździła tramwajami. Krótki wóz nie dałby rady...
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016

Awatar użytkownika
Paweł W
Posty: 751
Rejestracja: 2008-10-25, 23:00

Post autor: Paweł W » 2009-03-05, 22:33

Darek pisze:Na Leśnym jest liceum, połowa jego uczniów jeździła tramwajami. Krótki wóz nie dałby rady...
To Mobilis mógł już wtedy się wyposażyć w odpowiedni tabor, a nie puszczać Mazy, które nie dają rady na 69. W ogóle myślenie Mobilisu w tej kwestii wydaje mi się bardzo dziwne i jednocześnie koszmarnie głupie. Może jak przyjadą Jelcze to się zmieni sytuacja.
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka

Awatar użytkownika
pawel_nk
Posty: 419
Rejestracja: 2007-06-20, 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: pawel_nk » 2009-03-05, 22:49

elfalcone pisze:Bo inna linia niż '3' ot tak nie może być składową A+T. Potrzeba do tego uchwały rady miasta itd.
Trójka do LPKiW jeździła niepotrzebnie, bo za T3 zaczynał kursować juz od ronda Jagiellonów. A do Myślęcinka i tak na bilet A+T nie dało rady dojechać. I jakoś nie była potrzebna dodatkowa uchwała na to, aby bilety z A+T były honorowane do przystanku Gdańska - Dworcowa...

ODPOWIEDZ