Strona 1 z 1

Tramwaje puste, ale jeszcze jeżdżą

: 2009-03-03, 21:01
autor: Marcin_558
:gazeta: Tramwaje puste, ale jeszcze jeżdżą
http://www.express.bydgoski.pl/look/art ... 3&IdTag=18

: 2009-03-03, 21:36
autor: korpi
Nawet Ci co nie wiedzieli o objazdach i dowiedzieli się ze schematu na Rondzie Jagiellonów to są wprowadzeni w błąd. Kategoryczny błąd!

[err=Ze schematu] Na schemacie[/err] pokazane jest, że tramwaje nie jadą na Wilczak (od 13.10.2008r.).
Sorry za jakość zdjęcia. Ale mój telefon był w "czyszczeniu".

: 2009-03-04, 18:16
autor: Darek
Nasz kochany Zarząd tak ułożył rozkład, że każda 7 blokuje jakąś 2-kę na Wyścigowej. Motorniczowie się denerwowali, przyjechał Nadzór Ruchu. Ciekawe czy coś wymyślą. Żeberko?

: 2009-03-05, 02:25
autor: Dawid Szramke
7 muszą wyjeżdżać kilka minut opóźnione bo 2 im blokuje przejazd.

: 2009-03-05, 10:40
autor: Mikolaj Mlicki
Linia 4 to oprócz wożenia powietrza, niepotrzebnie kursuje. W godzinach szczytu mamy przecież 9 która jeździ tak samo (wyłączając odcinek Stomil-Łęgnowo).
A wieczorem to już w ogóle pustka.

: 2009-03-05, 12:37
autor: Krzysztof Ziętara
A wy swoje, wozi powietrze i wozi powietrze. Gdzieś trzeba wozokilometry upchnąć, bo jak się za dużo zawiesi to przecież nie wyjeżdżą później... A różnica w stosunku do zakontraktowanych to maksimum 10%...

: 2009-03-05, 14:00
autor: pawel_nk
Mikołaj pisze:Linia 4 to oprócz wożenia powietrza, niepotrzebnie kursuje. W godzinach szczytu mamy przecież 9 która jeździ tak samo (wyłączając odcinek Stomil-Łęgnowo).
A wieczorem to już w ogóle pustka.
To już lepiej mogli zrobić całodzienną 9 ze skróconymi kursami do Stomilu poza godzinami szczytu.

: 2009-03-05, 15:23
autor: Krzysztof Ziętara
pawel_nk pisze:
To już lepiej mogli zrobić całodzienną 9 ze skróconymi kursami do Stomilu poza godzinami szczytu.
OK, a na czym polegałaby różnica? Na numerku?

: 2009-03-05, 15:40
autor: Darek
OK, a na czym polegałaby różnica? Na numerku?
Na utrudnieniu życia posiadaczom miesięcznego na 4.

: 2009-03-05, 21:28
autor: pawel_nk
Tarhim pisze:OK, a na czym polegałaby różnica? Na numerku?
Chodzi o to, że mieszkańcy wiedzą, że 9 jedzie w kierunku Łęgnowa. A tak po co w godzinach szczytu i 4, i 9 jadące praktycznie po tej samej trasie. Dodatkowo parodia, bo skład 4, ma krótszą trasę od solówki na 9. I czemu jak 3 kursowała do LPKiW niektórych kursów nie zrobili jako 1, a pozostałych jako 3.
Darek pisze:Na utrudnieniu życia posiadaczom miesięcznego na 4.
Z tym i tak już jest niezły bałagan...

: 2009-03-05, 21:36
autor: elfalcone
pawel_nk pisze:I czemu jak 3 kursowała do LPKiW niektórych kursów nie zrobili jako 1, a pozostałych jako 3.
Bo inna linia niż '3' ot tak nie może być składową A+T. Potrzeba do tego uchwały rady miasta itd.

: 2009-03-05, 21:55
autor: Krzysztof Juszczak
Przegubowce na T1 i składy na 4 - porażka, to samo tyczy się całej linii, która nie wozi nawet powietrza :/

: 2009-03-05, 22:03
autor: Darek
Przegubowce na T1
Są potrzebne. Zastępują 2 linie tramwajowe- a do Chodkiewicza 4. Na Leśnym jest liceum, połowa jego uczniów jeździła tramwajami. Krótki wóz nie dałby rady...

: 2009-03-05, 22:33
autor: Paweł W
Darek pisze:Na Leśnym jest liceum, połowa jego uczniów jeździła tramwajami. Krótki wóz nie dałby rady...
To Mobilis mógł już wtedy się wyposażyć w odpowiedni tabor, a nie puszczać Mazy, które nie dają rady na 69. W ogóle myślenie Mobilisu w tej kwestii wydaje mi się bardzo dziwne i jednocześnie koszmarnie głupie. Może jak przyjadą Jelcze to się zmieni sytuacja.

: 2009-03-05, 22:49
autor: pawel_nk
elfalcone pisze:Bo inna linia niż '3' ot tak nie może być składową A+T. Potrzeba do tego uchwały rady miasta itd.
Trójka do LPKiW jeździła niepotrzebnie, bo za T3 zaczynał kursować juz od ronda Jagiellonów. A do Myślęcinka i tak na bilet A+T nie dało rady dojechać. I jakoś nie była potrzebna dodatkowa uchwała na to, aby bilety z A+T były honorowane do przystanku Gdańska - Dworcowa...